FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Another day at work




Well i'm at work right now. And, I finished the work I'm required for the day. But, I'm still required to be here until 6. Soooo I'm reading up on some manuals for Radio equipment my company uses. Right now I'm kinda bored, so what better way to spend the time than to post here!

Been so busy with work it's been hard to update my website at all. Which is sad because I have a desire to redesign the layout and improve some things. So much to learn in the world! Right now I'm working towards getting my CCNA and my MCSE: Server Infrastructure and MCSE: Communications. It's a process

I'm also looking to setting up a home security system in my house. There's lots of fun stuff to explore in this world after you finally have a job and some money Very Happy key word is "some money." Gotta finish my certifications before I can hope to get any kind of raise. Gonna be a fun process! I'm finally getting some (quote / unquote) REAL education with computer. So far I've been self taught. which isn't bad. It's just a little slow sometimes, depending on the subject, when you don't have someone with the full picture already to help you paint one. I think I get more detail when I do it myself. It's just a little slower. I need faster now! and little detail later Razz

meh. I'll figure it out
~Taylor



0 blog comments below




FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.