Mijn antieke mobiel heeft zelf moord gepleegd, is 4 meter naar beneden gesprongen, (lag op een rand en toen werd ik gebeld en de tril stand stond aan
).
Anyway mot een nieuwe hebben, ik neem denk dat ik een pre paid neem. Weet iemand wat goede mobieltjes? Ik wil weel eentje die niet zo gemakkelijk aangaat, mijn oude had het aan-toetsje aan de voorkant waardoor hij steeds aanging als dat niet moest en in mijn broekzak zat.
Verder is een camera of een mediaplayer erop niet echt vereist.
Nou bij http://miles2call.nl/webshop heb je mobieltjes prepaid waar je in eerste instantie alleen maar beltegoed hoeft te kopen om een mobieltje te krijgen, dat is lijkt mij een geweldige kans, je moet zelf maar even kijk of het je wat lijkt maar, over de toestelllen kan ik je niet echt adviseren. Tevens vind ik het wel echt top dat je niet ieder moment van de dag een andere mobiel koopt zoals veel andere mensen doen, want dat is wel zo belachleijk.
Over het algemeen krijg je met Sony Ericsson veel mobiel voor je geld. Bij Nokia krijg je dat pas bij de hogere budgetten. Voor andere merken zou ik het eigenlijk niet echt weten.
De Sony Ericsson S500i !
Prachtige mobiel, voor een goedkope prijs!
Topspecificaties zoals een 2 megapixel camera, mediaplayer, naja hier alles op een rijtje
| Quote: |
Merk Sony Ericsson
Type S500i
Type telefoon ladyphone, prepaid
Beschikbaarheid
Introductie model 2007
Introductie kwartaal 3e kwartaal
Leverbaar met abonnement
Leverbaar met prepaid
Vormgeving
Model slide
Afmetingen 9,9 x 4,7 x 1,4 cm (h x b x d)
Gewicht 94 gram
Geïntegreerde antenne
Fabrikanten kleuren geel, groen, paars, wit, zilver
Kleur(en) mysterious green, ice purple, contrasted copper, spring yellow, steel silver
Stand-by tijd 370 uur
Gesprekstijd 540 min.
Netwerkverbindingen
GSM-netwerken quad-band
Netwerkfrequenties 850 900 1800 1900
HSDPA
UMTS
EDGE
GPRS class 10
WAP 2.0
Digitale televisie (DVB-H)
Data/gegevens overdracht
Fax / data (modem)
Infraroodpoort
Bluetooth 2.0 met A2DP
Wi-Fi (WLAN)
USB-verbinding
Beeldscherm
Kleurendisplay
Aantal kleuren 262144
Grootte 2 inch
Resolutie 240 x 320 pixels
Touchscreen
Tweede (front)display
Camera
Camera
Megapixels 2 megapixels
Maximale fotoresolutie 1600 x 1200 pixels
Zoom digitaal
Camerafuncties multishot, zelfontspanner
Pictbridge
Video opnemen
Maximale videoresolutie 176 x 144 pixels
Tweede (front) camera
Videobellen
Geheugen
Intern geheugen 12 MB
Uitbreidbaar geheugen
Opslagmedium Memory Stick Micro
SDIO
Bellen en gebeld worden
Telefoonboek 1000 nummers
Gesprekkenlijst
Trilfunctie
Beltonen monofoon, MP3, polyfoon, realtone/truetone
Voice dialing
Handsfree speaker
Fototelefoonboek
Functies
Tekstvoorspelling T9
SMS
MMS
Mobile chat
Volledig toetsenbord
Beltonen toevoegen
Wallpapers toevoegen
FM-radio
RDS
Internet browsen
Vliegtuigmodus
Audiospeler AAC, MP3
Stereo speakers
Videospeler 3GP/H.263, MPEG4/H.264
Video-uitgang
Organizer functies agenda, contactpersonen, taken
SyncML
Geïntegreerde GPS ontvanger
Overige functies alarmklok, calculator, JAVA ondersteuning, RSS-lezer, spelletjes, vCard, voice memo
Prestaties
Batterij Li-Polymeer
Capaciteit 930 mAh |
edit door rvec: quote tags 
Ik zou persoonlijk gaan voor een model van Nokia. Op gebied van gebruikersinterfaces en positie van de toetsen zijn ze gewoon goed. Ik heb met mijn toestel nog zo goed als geen problemen gehad. Ze zijn dan ook niets voor niets de nummer één...
Het probleem met het te snel aangaan, kun je volgens mij zeker verhelpen door een slider of klap gsm aan te schaffen. Zelf ben ik er niet zo'n voorstander van, immers alles wat schuift of scharniert kan sneller kapot gaan, maar het lijkt me dan wel een plausibele oplossing voor jouw probleem.
Een ander trucje die je mss kan toepassen om het automatisch bellen te voorkomen is om de eerste naam in je adressenboek te vervangen door AAA ofzo en daar geen nummer in te steken. Dan zal hij ook niet kunnen bellen naar die persoon en zo je kaart op soeperen...
Eentje met een klepje? Zelf heb ik de Samsung x550, die is redelijk goedkoop maar kan best veel en ik ben er heel tevreden mee! Geen gedoe met knopjes e.d
Ik heb zelf een relatief goedkope sony ericsson gekocht en ben er tevreden van, hij doet wat hij moet doen 
ik heb een sony ericsson k800i Knap staaltje werk van Sony!
het enige is je kan hem alleen nog maar via internet verkopen...
Mooie camera voor een 3,2 mp 
Ik heb een antieke nokia 1100, heb hem al 6 jaar dus ik zou voor ne nokia gaan uit mijn ervaringen.
Adri
| MatthijsM90 wrote: |
ik heb een sony ericsson k800i Knap staaltje werk van Sony!
het enige is je kan hem alleen nog maar via internet verkopen...
Mooie camera voor een 3,2 mp  |
Heb zo eentje gezien bij iemand gisteren. Heel leuk toestel 
Sony Ericssons zijn altijd leuk x]
Heb gezien dat er alweer een nieuwe met fototoestel is, volgens mij C905, weet ik niet zeker, maar 8.1 mp!! Maarja, betaalbare mobiel, heb gezien dat de S500i weer in prijs is verhoogt, mischien toch maar de K800i? Ziet er leuk uit hoor!
| getlow wrote: |
Sony Ericssons zijn altijd leuk x]
Heb gezien dat er alweer een nieuwe met fototoestel is, volgens mij C905, weet ik niet zeker, maar 8.1 mp!! Maarja, betaalbare mobiel, heb gezien dat de S500i weer in prijs is verhoogt, mischien toch maar de K800i? Ziet er leuk uit hoor! |
Mja, de toestellen van Sony zien er idd heel leuk uit. Ik heb zelf nog in twijfel gestaan om over te stappen naar dat merk, maar ervaringen van vrienden hebben me beetje doen afschrikken. Ik hoorde hen regelmatig klagen over de software die niet echt super goed zou zijn. Beetje gebruiksonvriendelijke menu's, hier en daar een bugje... Kan er mij iemand die geruchten bevestigen of ontkrachten uit eigen ervaringen met het merk?
Als ik aan een nieuw toestel toe ben, staat het merk zeker op m'n lijstje om te bekijken, ook al ben ik een grote Nokia fan.
Het leuke aan de toestellen van Sony is vooral hun robuustheid. Ze zien er uit alsof ze tegen een goeie stoot kunnen.
Maar neem nou bijvoorbeeld de nokia N95, die schijnt vol met bugs te zitten, en ik heb trouwens niet echt last van bugs (gelukkig maar)
| getlow wrote: |
| Maar neem nou bijvoorbeeld de nokia N95, die schijnt vol met bugs te zitten, en ik heb trouwens niet echt last van bugs (gelukkig maar) |
Mja, ik kan er wel inkomen dat er bugs in de software zitten. Maar die smartphones kun je ook al eens vlugger voorzien van nieuwe software. Dat zal volgens mij trouwens een steeds groter probleem worden. Mensen willen meer en meer software op hun toestellen, waardoor ze steeds gevoeliger zullen worden voor fouten. Sommige software krijgt niet de tijd om een testfase te doorlopen, met alle gevolgen van dien. Ook wanneer mensen zelf specifieke software zullen beginnen schrijven voor hun toestellen zal hetzelfde verschijnen als op de computers. Alles loopt fijn zolang er geen conflicten zijn met andere software, besturingssysteem, enz...
Veel gaat uiteraard ook uit van de druk die het bedrijf en vooral de concurrentie op haar werknemers moet leggen. Time-to-market is zeer belangrijk voor die bedrijven. Haal december de winkel en we zijn tevreden. Dat dat ten koste gaat aan gebrekkige testen, dan is dat maar zo... in het volgende jaar kun je support bieden en bugfixes voorzien.
1 tip, koop geen Nokia 6111, die zijn waardeloos. Mijne was nog geen half jaar oud of hij moest al in herstelling. Nu is hij bijna 2 jaar oud en is hij al 4 keer in herstelling geweest (thank god staat er 2 jar waarborg op)