FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Stem op de Verensmederij!

atleetalie
Non-profit reclame mag toch wel? Dat vindt ik ook en daarom wil ik jullie er op attenderen dat op 16 oktober op 19:25 op de Nederlandse zender 2 het programma restauratie te zien is. Ik ken die mensen die zich daarvoor inzetten namelijk en wellicht wil in iedergeval één van jullie ook bijdragen, maar één ding er is geen echte verliezer omdat het toch onder de aandacht komt. Dus stemmen graag!

Dit als inleiding de veerensmederij is de plek waar vroeger de veren voor treinen van de NS werden gemaakt. Tegenwoordig is het een vervallen zooitje. In amersfoort wordt geprobeerd de gehele NS wagenwerkplaats dat als cultuurhistorisch goed wordt gezien weer op te lappen en open te stellen voor publiek. Ook zouden er een aantal organisaties moeten komen zoals de Xynix opera, een theater gezelschap dat wellicht bekend is bij jullie. De veerensmederij doet aan dit programma mee omdat het er het allerslechtste aan toe is van alle gebouwen.

Het programma zit als volgt in elkaar: Eerst maken we kennis met de veerensmederij, dan kan er vrijwel direct gestemt worden. Dat kan tot en met 20 oktober 12:00. De winnaar van deze uitzendig komt met alle andere 5 winnaars naar de finale, ook hier wordt weer gestemd, en daar wordt dan bekend wie de miljoen gewonnen heeft.

En wat betreft de budgetten, dat weet ik nog net zo niet! Het is niet dat ik hier om hoge maandlasten vraag.

Last edited by atleetalie on Wed Oct 15, 2008 12:24 pm; edited 1 time in total
rvec
reclame voor een programma of iemand die daaraan mee doet mag, maar breng het dan wel wat uitgebreider. Ik zal hem nu open houden, maar dan verwacht ik wel dat je nog een grotere post maakt met een beschrijving van het programma, de mensen die eraan meedoen en waarom we op die mensen moeten stemmen.
James007
Mensen die zich in plaats van betaalde hosting moeten beroepen op post-to-host-principes, zullen weinig budget hebben om te spenderen aan vrijwillige bijdrages. (Niet dat ik wil zeggen dat we een hoop armoezaaiers zijn, maar toch... in het algemeen zijn we vast niet zo kapitaalkrachtig.)

Kies een beter doelpubliek zou ik zeggen.