Zależy od tego jak długo tworzysz muzykę. Na ten moment nie są to jeszcze wybitne utwory, ale sądzę że jeszcze trochę po pracujesz i będzie nieźle. Generalnie najważniejsze jest to żebyś robiła to co lubisz. Jeżeli tak będzie to na pewno będzie ok.
Ja długo? hmm.. może około roku?
A czym się charakteryzują wybitne utwory? Czego im brakuje, co jest nie tak? Bo, że nie brzmią tak jak "normalne" to też wiem, ale szukam jakiejś krytyki ;p
No rzeczywiście nówka, no i zdecydowanie ciekawsza.
Ciekawi mnie tylko jedna sprawa, czy nagrywasz głos do tych utworów??
może następna to już będzie ta skomponowana na spółę z koleżanką, z naszymi słowami, przez nas zaśpiewana. wersje demo już jest - trzeba dopracować. hip hop to będzie...
Z góry uprzedzam, że nie jestem znawcą muzyki tego typu i nie znam się na niuansach jej tworzenia, więc nie mogę oceniać fachowości wykonania i siłą rzeczy moja ocena jest czysto subiektywnym odczuciem / wrażeniem jakie towarzyszyło mi przy słuchaniu twoich kawałków.
Pierwsze wrażenie to brak stylu, prawie każdy z tych utworów nawiązywał do odmiennych klimatów, rytmu i nie bardzo widzę w tym jakiś wspólny mianownik, poza samym gatunkiem muzyki - nie chodzi mi o to by wszystkie były prawie identyczne, ale tak jak napisałem wcześniej odczuwam to jak brak własnego stylu - można to też interpretować w pozytywny sposób jako próbę przedstawienia różnych swoich możliwości, ale wtedy te utwory byłyby tylko próbkami i nie określałyby własnej tożsamości.
Najlepsze wrażenie wg mnie sprawia utwór nr 2 - Love will last forever, ale chyba brakuje mu dobrego zakończenia, 1 też może być.
Większość utworów jest taka, że ciekawie brzmiące fragmenty nie rozwijają się w coś więcej tylko powielają się monotonnie i nagle kończą.
Nie znam zbyt dobrze francuskiego, ale wg mnie tytuł powinien brzmieć C'est si bon (chyba że "is" nie jest literówką a świadomym zamierzeniem, którego nie rozumiem).