FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

HELP! Boek; Kort Amerikaans

Klaw 2
Ik heb een beetje hulp nodig voor mijn literatuur dossier ik heb een citaat uit het boek maar ik ben vergeten om het blz. nummer op te schrijven, in ieder geval heb ik dat nu nodig. Ik kan dat boek niet meer ophalen de bieb heeft hem niet en ik ken niemand die hem wel heegft.

Dus als iemand dat boek toevallig heeft. Kan iemand de blz nummer geven waar dit staat:
Quote:
“Aan alle ziekten is iets te doen, behalve aan de dood. Daar loopt niemand mee naar de dokter. In iedere zaadcel zit een klein skelet da je bij een vrouw naar binnen propt. Dat groeit, en als het geboren wordt is de moeder nog blij ook. Ze hebben niet door dat ze met een doodgeboren kind zitten.”

EDIT: het is blz 114 Smile Smile Smile Smile

Het is een gesprek tussen Eric en de Spin volgends mij de laartste, in ieder geval als iemand het blz nummer weet of eff snel kan opzoeken zou ik erg dankbaar zijn. En ik wil ook wel wat van die fri$ punten geven als diegene dat wil.

PS als iemand daar nog een handig linkje heeft naar een profesionele uittreksel ofzo zou ik die ook graag hebben...
Alvast bedankt..

Last edited by Klaw 2 on Wed Oct 08, 2008 8:32 am; edited 1 time in total
rvec
google heeft voor die quote geen resultaten, maar wel voor de volgende:
Quote:

Aan alle ziekten is iets te doen. Aan alle ziekten, behalve aan een, de ergste, de dood. Dat is een ziekte waar we allemaal door aangetast zijn, maar niemand loopt ermee naar de dokter. In iedere zaadcel zit een klein skeletje dat je bij een vrouw naar binnen schuift. Dat groeit en groeit en als het geboren wordt is de moeder nog blij ook. Ze hebben niet door dat ze met een doodgeboren kindje zitten, zei hij met een grijns die op zijn gezicht bleef zitten.

Uit: Kort Amerikaans (1962), Jan Wolkers

http://suzanjlo.web-log.nl/suzanjlo/2008/09/doodgeboren.html
en http://www.scholieren.com/boekverslagen/23156

staan echter geen paginanummers bij
Klaw 2
Bedankt maar ik MOET die pagina nummers hebben het moet erop anders word wat ik ga inleveren een onvoldoende en moet ik het verbeteren en inleveren.
Iemand anders?
Bengt
Nuja, als jij een andere drukversie hebt, kan de paginering ook anders liggen. (niet om je slechte moed te geven Smile )
stienoo
Ik denk niet dat ze op de 3 pagina's nouwkeurig gaan kijken hoor Very Happy
Klaw 2
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee meer waar het staat, (kwa bladzijde nummers) . beetje lullig als ik zeg blz 180 terwijl het op blz 300 staat of anders om, zo'n groot verschil in druk versies is er ook weer niet.
atleetalie
Staat dat boek niet tussen die boeken die de bieb van Almere online heeft gezet? Daar kan je dan in kijken, en anders ben ik bang dat je half nederland af zal moeten naar een Bieb waar ze hem wel hebben. En volgende keer moet je het boek niet wegbrengen voordat je alles af hebt.
Klaw 2
atleetalie wrote:
Staat dat boek niet tussen die boeken die de bieb van Almere online heeft gezet? Daar kan je dan in kijken, en anders ben ik bang dat je half nederland af zal moeten naar een Bieb waar ze hem wel hebben. En volgende keer moet je het boek niet wegbrengen voordat je alles af hebt.

Kweet niets van de bieb van almere, en ik weet dat ik alles moet afhebben, had ik ook alleen het blz nummer niet, gelukkig heeft iemand anders het voor mij opgezocht, blz 114.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.