Ik heb een beetje hulp nodig voor mijn literatuur dossier ik heb een citaat uit het boek maar ik ben vergeten om het blz. nummer op te schrijven, in ieder geval heb ik dat nu nodig. Ik kan dat boek niet meer ophalen de bieb heeft hem niet en ik ken niemand die hem wel heegft.
Dus als iemand dat boek toevallig heeft. Kan iemand de blz nummer geven waar dit staat:
EDIT: het is blz 114
Het is een gesprek tussen Eric en de Spin volgends mij de laartste, in ieder geval als iemand het blz nummer weet of eff snel kan opzoeken zou ik erg dankbaar zijn. En ik wil ook wel wat van die fri$ punten geven als diegene dat wil.
PS als iemand daar nog een handig linkje heeft naar een profesionele uittreksel ofzo zou ik die ook graag hebben...
Alvast bedankt..
Last edited by Klaw 2 on Wed Oct 08, 2008 8:32 am; edited 1 time in total
Dus als iemand dat boek toevallig heeft. Kan iemand de blz nummer geven waar dit staat:
| Quote: |
| Aan alle ziekten is iets te doen, behalve aan de dood. Daar loopt niemand mee naar de dokter. In iedere zaadcel zit een klein skelet da je bij een vrouw naar binnen propt. Dat groeit, en als het geboren wordt is de moeder nog blij ook. Ze hebben niet door dat ze met een doodgeboren kind zitten. |
EDIT: het is blz 114
Het is een gesprek tussen Eric en de Spin volgends mij de laartste, in ieder geval als iemand het blz nummer weet of eff snel kan opzoeken zou ik erg dankbaar zijn. En ik wil ook wel wat van die fri$ punten geven als diegene dat wil.
PS als iemand daar nog een handig linkje heeft naar een profesionele uittreksel ofzo zou ik die ook graag hebben...
Alvast bedankt..
Last edited by Klaw 2 on Wed Oct 08, 2008 8:32 am; edited 1 time in total