FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ik maak je website GRATIS

jeepee
Ik hoor veel mensen klagen over dat ze niet goed een website kunnen maken.
Nou dat sid an nu opgelost want ik maak ze gratis voor je.
Ik maak ze gratis en mooi met CSS en iframe [Als je wilt]
Het enige wat je hoeft te doen is Mij een PM te sturen of te reageren met het volgende formulier :

Naam :
Website Titel :
Kleuren :
Waarvoor is ie? :
Met iframe* en CSS**:

En dan zal je website binnen maximaal 2 weken binnen zijn.
Je krijgt dan een download linkje waar je de website kan downloaden.
Bij deze website zit een : 'Readme.html' Daarin staat hoe je je website nu online zet.
Bij het online zetten Word wel verijst dat ej zelf weet hoe je moet uploaden.
En eventueel met FTP omgaat.
FTP zit ook in de Readme Daar staat Waar je hem download en hoe je hem gebruikt.

iframe* :
een iframe hou in dat hij je website niet helemaal opnieuw laad als je naar een andere pagina gaat.
Als het ware kan je beter gewoon zien dat de pagina het zelfde blijft en dat de tekst verandert.
CSS* :
Dit word ook wel Hovering genoemt.
Dit houd in dat als je met je muis over een plaatje gaat dat hij dan van kleur verandert of hij laat een ander plaatje zien.

Ik hoop dat dit genoeg uitleg was en dat veel mensen er plezier van hebben!

Mvg Jeffrey [Jeepee]
James007
Uit je uitleg kan ik enkel besluiten dat je noch weet wat een iframe is, noch weet wat CSS is.

Design via iframe is sinds het gebruik van dynamische talen zoals PHP, ASP, ASP.NET, Java niet meer aan de orde en was ook nooit aan te raden.

CSS is een manier om de opmaak van een pagina te scheiden van de structuurelementen. "Hovering" heeft momenteel voornamelijk nood aan javascript omdat Internet Explorer 6 het hoveren van niet a-elementen via CSS niet ondersteunt.

Als je mensen graag websitediensten aanbiedt, dan zou je er goed aan doen een portfolio te maken met alle projecten die je al gedaan hebt.
jeepee
Ben ik ook aan het maken..
daarom ben ik zo blij met deze host als je Sub domains hebt
dan heb ik voor design me main en voor me projecteren weer projecten.blabla.frihost.net ofsow
rvec
heb je al eerder websites gemaakt, kan je valid xhtml (strict) schrijven, gebruik je divjes of ken je die nog niet, ... Wat je daar nu hebt staan lijkt op wat frontpage uit zou spugen.
jeepee
ftonpage niet valid xhtml wel
Maar ik gebruik me eigen programma

@ offtopic :
Hosting requests (1)
Request 13362 (processing by James007)

Wat houd dit in?
rvec
houd in dat james007 met je request bezig is.

En zou je mij een pagina kunnen laten zien die je al hebt gemaakt? Ik heb een paar scripts waar nog een template bij moet komen. Zit HTML en CSS in, de rest van het script zelf staat in andere bestanden.
jeepee
Das 't probleem
'k zal een voorbeeldje geven als ik me host ehb
Me oude host stonden er veel op
maar dies weg [summerhost.nl / v3host.nl]
00steven
mooi dat je gratis diensten aanbied!!!!
Voor sommigen kan je nooit goed doen natuurlijk;
greetz Steven
jeepee
Tjah...
't voorbeeldje duurt nog wel ff...
de host was afgewezen omdat ik Niet goed engels kon... Nou en??
wat kan ik daar aan doen... ben pas 12 jaar hoor
atleetalie
Leuk dat je het aanbied, maar ik vindt het juist de lol er van om het zelf te doen. Ik weet ook wel dat lang niet alles optimaal is maar daar zit ik niet zo mee. Maar al had ik het ook wel willen uitbesteden, dan nog moet ik dan zoveel teksten daarin zetten dat het me eerder méér werk oplevert. Daar komt nog bij dat je vast niet met Flash overweg kan en daar is nou juist een deel van de website opgebaseert. En met jouw kennis, sorry hoor, ik werk nog steeds met What-you-see-is-what-you-get Maar zelfs ik lijk er nog meer verstand van te hebben. Toch succes gewenst, en als je wil weten wat ik bedoel dan kun je op http://www.dlrp.frih.net kijken.
jeepee
'k kan geen flash maar 'k kan het denk wel beter dn jou.
Jij hebt bijna geen layout
rvec
-close-
Ik denk niet dat deze discussie ergens toe leid.

als jeepee iets kan laten zien kan hij een pm sturen en kan ik hem weer openen. Anderen die vragen hebben aan jeepee kunnen hem een pm sturen.
James007
Daar is hij momenteel niet meer toe in staat.