FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Dreamweaver

Thomme
Hey,

Morgen heb ik examen over Dreamweaver en ik ben compleet vergeten hoe ik dit doe:

Ik heb 2 foto's; Als je met je muis over foto 1 gaat komt er de tekst "Tekst 1" te staan en je over foto 2 gaat komt er de tekst "Mijn twede tekst" te staan. De tekst moet beide op dezelfde plek staan ergens onder (of boven whatever) mijn foto's komen!

Ik dacht dat je het met Dreamweaver erg makkelijk kan maar ben vergeten hoe Embarassed

Iemand een idee?

Alvast bedankt
Tom,
atleetalie
Kan dat dan, ook in MX? Ik zou het persoonlijk met flash gedaan hebben hoewel dat nog meer tijd kost.

Het spijt me.
rvec
ik zou javascript gebruiken. Maar misschien dat je titel en alt bedoeld.
00steven
hopelijk is het heraxame goed gelopen
jordi
00steven, hoezo herexamen? Hij heeft het over het gewone examen en ik denk niet dat je zakt als je 1 ding niet weet. Tenminste, dat hoop ik dan ...
atleetalie
Tja, als daar je gehele examen opgebouwd is, en het een stukje basis is waarna ze vragen deze ook verder te implementeren dan maak je niet veel kans, maar ik denk uberhaupt niet dat dit in het examen zat, en voor wat voor diploma was dit nu?
Gieter
jordi wrote:
00steven, hoezo herexamen? Hij heeft het over het gewone examen en ik denk niet dat je zakt als je 1 ding niet weet. Tenminste, dat hoop ik dan ...

2 september is anders wel de tijd voor herexamens, toch hier in Belgi๋. Smile
Thomme
Neeh, het is een toegangsexamen voor aan een dreamweaver cursus (gevorderden) mee te doen. Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen.

Toch bedankt Smile
Bengt
Thomme wrote:
Neeh, het is een toegangsexamen voor aan een dreamweaver cursus (gevorderden) mee te doen. Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen.

Toch bedankt Smile

hoe heb je het dan gedaan uiteindelijk ?
Gieter
Thomme wrote:

Toch bedankt Smile

Aha, die mogelijkheid was ik uit het oog verloren! Smile

Goed gedaan, wat je zelf doet, doe je meestal ook beter!