heya,
hoe vinden jullie habbohotel?
ik vind t wel leuk en heb daarom een habboradio gemaakt: www.BOHR.tk [a]
robo
En wat vind je er zo leuk aan?
Habbohotel is een site op het internet waar je je eigen digitale poppetje aan kan maken. Je kan dan daarmee door het hotel lopen en je eigen kamer(s) inrichten. Het poppetje is wel gratis maar de meubels zijn te koop door credits te kopen (zeer duur)
Het wordt tegenwoordig meer aangeprezen als een "hangout for teens". Maar het kan best zijn dat die ene leuke mooie jongen een oude vieze kerel is van 60.
Ik vond het vroeger wel leuk maar ik snap er nu eigenlijk de zin er niet meer van. En daarnaast kan het nog best wel gevaarlijk zijn ook.
Er zijn zelfs mensen berecht omdat ze fraude hadden gepleegt met de credits. En dan het algemeen gevaar van internet, je wordt meestal aangeraden geen e-mail, adress, naam en telefoonnummer te geven. Ook afspreken in reallife is niet verstandig maar ja.. die mensen moeten het maar zelf weten..
-------
Habbo(hotel) is er in heel veel landen en talen.
van Australie tot Nederland en van singapore tot Amerika.
duits, nederlands, frans, engels, spaans, enz...
Maar wil je op 2 of meer habbohotels dan moet je appart registreren...
-------
en Robo; je radio(site) ziet er goed uit
Het kost geld om interieur te kopen wat gemaakt is in paint door 1 gast op een zondagmiddag. Het is echt voor basisschoolkinderen. Die dan geld mogen uitgeven van hun ouders aan dit...en lekker chatten met andere pixelmannetjes die vast allemaal liegen over hun leven en leeftijd.
Ik zou zeggen, je groeit er wel overheen, want echt het kan werkelijk niet leuk zijn, altijd als ik het zag dan begreep ik niet wat er leuk aan was. En de grafics laten ook wel te wensen over. Als je met iemand wil praten, ga er heen of bel hem op, als je wil chatten doe dat, maar vergeet HAbbo Hotel.
habbo bestaat toch al een tijdje dus wie zijn wij om te zeggen dat je er maar overheen moet
| atleetalie wrote: |
| Ik zou zeggen, je groeit er wel overheen |
Een beetje zoals Runescape dus. 
| the666bbq wrote: |
| habbo bestaat toch al een tijdje dus wie zijn wij om te zeggen dat je er maar overheen moet |
Inderdaad, dat hoef je helemaal niet. Sommige mensen vinden dit soort spelletjes nou eenmaal wél leuk, ook al begrijpen de meeste mensen dat totaal niet. Ik zou zeggen, laat ze lekker, ik geef er geen geld aan uit.
Zelfs ik heb me er ooit een keer aangemeld. Maar toen ik begreep dat het geld kost om spulletjes te krijgen was ik vrijwel direct afgehaakt. Maakt me niet minder benieuwd naar het feit waarom sommigen dit spel leuk vinden.
Dus, waarom vinden de spelers dit spel nou leuk?
Zoals de zoekfunctie ook al aangeeft, zijn er al meerdere topics over Habbo Hotel geweest op dit forum. (Nog geen grootschalig topic in het Nederlands anders was deze natuurlijk al laaaaang gesloten geweest *demonisch lachje*)
Wel, ik weet dat het een soort online hype was zoals inderdaad ook Runescape, maar voor zover ik weet zijn die hypes toch al weer even geleden? Is nu een site maken rond Habbo Hotel of je eigen hotel open doen niet zoiets als het wiel opnieuw uitvinden? Ik heb de rage eigenlijk nooit gevolgd, maar het lijkt me maar logisch dat de hotels als palmbomen uit de grond zijn geschoten eenmaal de hype bezig was?
Uiteraard weerhoudt niets de topicstarter ervan een eigen site over Habbo Hotel aan te leggen, behalve misschien het feit dat hij nog niet zelf gereageerd heeft binnen dit onderwerp. Altijd fijn om even een reactie te krijgen van de persoon die erover wou beginnen? *kijkt met puppy-oogjes*
Die puppy-oogjes doen 't 'm, James.
Lol, ik ben net gestopt met runescape, maar als ik het goed begrijp is dat nog net iets anders dan dat habbohotel spel, in runescape is namelijk een spel, maar als ik goed begrijp is habbohote een 3D chat?
Op bv second life is dat het geval 
| Lady Elensar wrote: |
| Die puppy-oogjes doen 't 'm, James. |
Nou ik heb veel James Bond films gezien, maar puppy-oogjes? Nog nooit gezien.
| stienoo wrote: |
| Lol, ik ben net gestopt met runescape |
Tijd voor World of Warcraft. 
Vroeger speelde ik weleens habbo maar nu vind ik er al een hele tijd niets aan. 
| Lily wrote: |
Vroeger speelde ik weleens habbo maar nu vind ik er al een hele tijd niets aan.  |
Ben je het beugespeeld of is het spel veranderd? Of is het spel niet veranderd en ben je het daarom beugespeeld? 
ik vind er niks aan... Waarom moet je voor zoiets doms en virtueel eigenlijk betalen? Snap het nut er niet echt van... Zit er vol met freaks...
| PennyLane wrote: |
| ik vind er niks aan... Waarom moet je voor zoiets doms en virtueel eigenlijk betalen? Snap het nut er niet echt van... Zit er vol met freaks... |
Je moet ten eerste betalen voor de servers en tijd van alle mensen die eraan werken. En ten tweede willen de meeste mensen winst maken als ze zoiets groots maken.
Tjah, iedereen probeerd geld te verdienen, dus hun ook. Ik zelf vind er niks aan, vaag spel als je het mij vraagt. Maar ik hoorde een hele tijd geleden dat er iemand is opgepakt (of het nou in NL of ergens anders was weet ik niet) omdat hij andere accounts van habbo hotel had gehackt en spullen naar zijn eigen account had gezet. Oftewel: stelen van virtuele goederen. Nou, dat komt ook niet echt vaak voor ...
Ik zelf vind habbo hotel niet erg leuk.
Ik vind het best zielig dat voor je credits moet betalen.
Ik bedoel...
Als je nou eens een leuk spelletje ofzo wil gaan spelen.
Dan moet je persee er voor betalen als je iets wilt.
Best zilieg eigenlijk.
neem nou bijv. Wow [World of Warcraft]
Is een hartstikke leuk spel.
Maar als je het wilt spelen moet je wel iedere maant 12,50 betalen.
Dat verpest bij mij altijd de lol er van
En ik heb trouwens ook mijn eigen habbo hotel gehad.
Waar ik nu mee ben gestopt.
Mvg Jeffrey [Jeepee]
nouw.. hier even weer een reacrie -.-
habbo is idd aan het vervelen..
maar wat moet ik dan met die radio? afkappen haalt niks uit 
ik vind habbo hotel een van de saaiste spellen ooit, als je toch een do mspel wil doen doe dan runescape
je kan alleen maar rondlopen, en chatten en een kamertje maken (waar je nog voor meot betalen ook), dan speel ik nog liever een game uit de steentijd dan habbohotel :/
Inderdaad doodsaai en best duur kan het zijn. Ik zie meer het nut in van mijn eigen kamer inrichten en bij wijze van chat naar de kroeg. Stuk leuker en veel realistischer. en dan die 'levenechte' 3D....hahahahaha
| James007 wrote: |
| Lily wrote: | Vroeger speelde ik weleens habbo maar nu vind ik er al een hele tijd niets aan.  |
Ben je het beugespeeld of is het spel veranderd? Of is het spel niet veranderd en ben je het daarom beugespeeld?  |
Mijn pc was meer dan een jaar kapot, volgens mij zelfs ruim 2 jaar en toen ik voor het eerst sinds tijden inlogde vond ik er geen zak meer aan. :'D Gelukkig heb ik er nooit geld aan uitgegeven, dat zou echt zonde zijn want volgens mij gebeurt er niet veel goeds met mijn geld. Maar ik was 9 toen ik het speelde en ben nu 13 dus... xD
| endless wrote: |
ik vind habbo hotel een van de saaiste spellen ooit, als je toch een do mspel wil doen doe dan runescape
je kan alleen maar rondlopen, en chatten en een kamertje maken (waar je nog voor meot betalen ook), dan speel ik nog liever een game uit de steentijd dan habbohotel :/ |
Die gast die "op een zondag met paint" dit in elkaar heeft geknutseld heeft het wel zo gemaakt dat het er aantrekkelijk uit ziet maar in werkelijkheid is het inderdaad niet echt interessant...
| Rosemary_Niehaus wrote: |
Habbohotel is een site op het internet waar je je eigen digitale poppetje aan kan maken. Je kan dan daarmee door het hotel lopen en je eigen kamer(s) inrichten. Het poppetje is wel gratis maar de meubels zijn te koop door credits te kopen (zeer duur)
Het wordt tegenwoordig meer aangeprezen als een "hangout for teens". Maar het kan best zijn dat die ene leuke mooie jongen een oude vieze kerel is van 60.
Ik vond het vroeger wel leuk maar ik snap er nu eigenlijk de zin er niet meer van. En daarnaast kan het nog best wel gevaarlijk zijn ook.
Er zijn zelfs mensen berecht omdat ze fraude hadden gepleegt met de credits. En dan het algemeen gevaar van internet, je wordt meestal aangeraden geen e-mail, adress, naam en telefoonnummer te geven. Ook afspreken in reallife is niet verstandig maar ja.. die mensen moeten het maar zelf weten..
-------
Habbo(hotel) is er in heel veel landen en talen.
van Australie tot Nederland en van singapore tot Amerika.
duits, nederlands, frans, engels, spaans, enz...
Maar wil je op 2 of meer habbohotels dan moet je appart registreren...
-------
en Robo; je radio(site) ziet er goed uit |
Ik vind dat "hangout voor teens" echt nergens op slaan en zie die reclames ook weleens. De mensen van habbo willen zeker oudere kinderen dan 10-11 jaar in hun hotel omdat ze denken dat die meer uitgeven. Jammer alleen voor ze dat ik niemand van 12+ jaar ken die habbo leuk vindt.
zo goed is dat habbo niet, er kan snel gestolen worden =/
| Gieter wrote: |
| stienoo wrote: | | Lol, ik ben net gestopt met runescape |
Tijd voor World of Warcraft.  |
Idd, ben ik nu op bezig, al is het niet op de echte server (5 euro de maand oke, maar 12.5 is er over)