IK zou eens willen weten wie er allemaal de sims heeft en zoja welke. Zelf heb ik de sims Deluxe en uitbreidingspaket beestenboel. Verder heb ik ook nog interesante spullen van www.desims2.nl gedownload. Hierbij moet je wel kijken of het wel voor de sims 1 of 2 is.
EDIT: Oh trouwens ik wil ook weten welke uitbrijdingen jullie hebben.
Edit door Rvec: graag niet teveel emoticons gebruiken, is slecht voor mijn ogen. En gebruik de edit knop ipv 2 posts te maken.
ik moet je bekennen ik ben heel diep van binnen een the sims fan vandaar dat ik alle uitbreidingen heb van the sims 1 en bijna alle van sims 2. hier komen | Code: |
| the sims, the sims het rijke leven, party, hot date, op vakantie, boestenboel, superstar en abracadabra(deze heb ik illegaal) |
verder heb ik alle sims 2 uitbreidingen en sims 2 allemaal illegaal omdat het me iets te veel geld zou kosten om ze allemaal te kopen want er zijn nu 13 uitbreidingen van sims 2 ofz en om voor elke nou 30 euro neer te leggen is met iets te veel 
Ik heb geen sims.. me laptop kan zo'n spel toch niet aan. Maar ik heb het wel een keer bij iemand anders gespeeld en het is wel een leuk spelletje
.. maar voor hoelang?
Vroeger speelde ik altijd de sims 1, nu doe ik het niet zo vaak meer, ik heb alle uitbreidingssets, een aantal zelf gekocht en een aantal van m'n vrienden geleend en op m'n computer geinstalleerd.
De sims 2 ben ik niet aan begonnen, van tevoren dacht ik al dat er onwijs veel uitbreidingssets zouden komen. Maar zijn het echt 13? Dat is wel erg veel.
Ivooo
Mijn zus had the sims 1 deluxe met een paar uitbreidingen maar ineens kon onze pc het niet meer aan.... we spelen het met andere woorden niet meer 
Mijn broer heeft de sims 2, is tof maar er zijn wel toffere spelletjes (ik speel het als ik geen zin heb in iets anders).
| Ivooo wrote: |
Maar zijn het echt 13? Dat is wel erg veel.
Ivooo |
ligt eraan wat je als uitbreiding definieert maar volgens hun site is elke toevoeging een uitbreiding.
wat nu inhoud dat het er meer dan 13 zijn(ik loop dus weer achter)
| Quote: |
University
Nightlife
Open for Business
Pets
Seasons
Bon Voyage
FreeTime
*Apartment Life* (heb ik nog niet)
de packs ook wel uitbreidingen
Holiday Party Pack
Family Fun Stuff
Glamour Life Stuff
Happy Holiday Stuff
Celebration! Stuff
H&M Fashion Stuff
Teen Style Stuff
Kitchen & Bath Interior Design Stuff
IKEA Home Stuff
best veel dus
|
Er was een tijd dat ik de sims1 heel leuk, ik heb de sims deluxe, vakantie en beestenboel. Vakantie uitbreiding gekopieerd trouwens, zoveel uitbreidingen, zo weinig geld...Als ik er nu naar terugkijk vind ik het echt klotespellen, je moest de poppetjes helemaal laten koken en naar de wc laten gaan. Het leukste vond ik het huizen bouwen, met en code voor veel geld.
Inderdaad, ik bouwde ook veel huizen, het spelen met die poppetjes werd al snel saai, vooral omdat ze zo snel een slecht humeur kregen.
Ivooo
Mij lukte het wel nooit om het zonder geld cheats te doen (ik heb het eens geprobeert en net toen ik goed bezig was brak er brand uit en ik had nog geen brandalarm = dood
)
| stienoo wrote: |
Mij lukte het wel nooit om het zonder geld cheats te doen (ik heb het eens geprobeert en net toen ik goed bezig was brak er brand uit en ik had nog geen brandalarm = dood ) |
whahahah, sorry maar met codes spelen verkort vind ik wel de plezier duur van het spel. mijn lukt het al zo vaak om met 1 man en 1 vrouw, altijd de vrouw generaal te krijgen en de man burgemeester^^.
dat is zo chill je hebt lkkr veel geld, veel vrienden en langer plezier omdat je niet direct alles kunt kopen:P 
The Sims! Vroeger helemaal verslaafd aan geweest. Heb het dan ook heel veel gespeeld met vriendinnetjes etc.
Hoewel ik het vroeger heel veel speelde, heb ik het onlangs ook nog weer eens opnieuw geïnstalleerd. Alleen, ik weet niet of het aan het spel ligt of aan mijn pc (die waarschijnlijk te vol staat, ook al is er genoeg schijfruimte over en heeft het een 3.4 Gb processor, 512Mb Dual Core) maar het spel wordt behoorlijk traag als ik alle uitbreidingen (die ik heb) erbij installeer
Wat ik zelf heb van de Sims 1 is:
The Sims Deluxe Edition
The Sims Op Vakantie
The Sims Hot Date
The Sims Beestenboel
The Sims Superstar
En van de Sims 2 heb ik eigenlijk, alleen de Sims 2
(geen uitbreidingen dus). Van dit spel moet ik alleen nog uitvinden hoe het werkt (ik heb het stiekem ook niet zelf gekocht :$). Hoewel ik net las 13* uitbreidingen
sodeju!
*Stuff packs & uitbreidingen
Edit: Oh, toch wel een uitbreiding zag ik net, Nightlife en Pets 
| lordwarlord wrote: |
| stienoo wrote: | Mij lukte het wel nooit om het zonder geld cheats te doen (ik heb het eens geprobeert en net toen ik goed bezig was brak er brand uit en ik had nog geen brandalarm = dood ) |
whahahah, sorry maar met codes spelen verkort vind ik wel de plezier duur van het spel. mijn lukt het al zo vaak om met 1 man en 1 vrouw, altijd de vrouw generaal te krijgen en de man burgemeester^^.
dat is zo chill je hebt lkkr veel geld, veel vrienden en langer plezier omdat je niet direct alles kunt kopen:P  |
Ja, maar ik gebruikte het wel altijd alleen voor het huis te bouwen
(dus dat ik een slaapkamer, keuken, living.... had) daarna stopte ik wel altijd met cheats
dat is zo chill je hebt lkkr veel geld, veel vrienden en langer plezier omdat je niet direct alles kunt kopen:P  |
Dan zijn ze allebei dus de hele dag weg aan het werk...Leuk!
Je kan dan doorspoelen, maar dat duurt dan veel te lang voor mij als ik het echt helemaal moet "uitspelen" (ook al gaat dat niet echt)
Sims 1 deluxe en dan beestenboel en superstar, maar dat laatste is niet zo bijzonder. Vorig jaar nog aangeschaft omdat het dan eindelijk niet zo duur meer was (10 euro) en ik ben er hartikke tevreden mee. Volgens mij leuker dan 2
ik heb the sims 1 gehad maar was het sneller beu dan wat anders. ik vond het een beetje tijd verlies. Ik speel niet graag spelletjes zonder duidelijk doel. en aangezien er zoveel cheat codes waren en ik al snel on eindig geld had was het plezier helemaal weg.
groeten Steven
??, bedoel je dat je gewoon sheets gebruikte en dan stopte omdat je vond dat je teveel geld had?? (gebruik die dan niet?!)
Ik heb alle Sims spelletjes voor de Playstation, maar over de laatste versies ben ik weinig content... Veel te lange laadtijden en je doet niks anders meer dan wachten... Mijn favoriet blijft nog altijd de gewone Sims op Playstation 2. Ook heb ik de 2 versies voor PSP, maar ook van Sims2 pets ben ik niet tevreden... Ik hou van de opdracht-mode, en die heb je hierbij niet. Dat is ook de reden waarom ik gaan Sims op PC speel...
Ik heb tot nu toe alle sims spellen gehad om te spelen (niet gekocht maar geleend en gekregen) Ik vindt dat de kwaliteit van de sims wel vooruit is gegaan en te zien aan wat komt van de sims 3 dat het nog meer vooruit gaat. Toch erger ik me aan de laxheid van maxis. Dus zit ik vorduurend om een mod site voor fixen en andere download dingen. Erg tijdrovend dus ben ik al weer 3 maanden gestopt met sims 2 spelen. Het komt er vast nog wel weer een keertje van en anders is de sims 3 er al weer bijna.
Ze maken nieuwe sims alleen maar voor geld, de sims wordt vast weer meer van hetzelfde, maar dan beter, de sims 2 is eigenlijk al 4 jaar oud. En in 4 jaar is er veel veranderd bijvoorbeeld qua graphics.
Jammer dat er in nieuwere versies naast verbeteringen ook zinvolle mogelijkheden worden weggelaten. Mijn zusje speelt het trouwens veel en die weet precies hoe je iets moet doen en doet het altijd op dezelfde manier. Ik hoop dat ze dat ook weten uit te bannen, want als iedereen op de zelfde manier op iets zou reageren.
Ik had de Sims 1, Sims 2 kreeg ik later ook maar deze vond ik minder tof. En de honderen uitbreidingen voegden naar mijn mening eigenlijk maar weinig tofs toe.
| stienoo wrote: | Mij lukte het wel nooit om het zonder geld cheats te doen (ik heb het eens geprobeert en net toen ik goed bezig was brak er brand uit en ik had nog geen brandalarm = dood ) |
check deze site echt fet veel huize
ff tip, sloop het huis met familie drin.
maar pas op, veel huizen zijn duurder dan 20.000 sim dollars.
dus heb een rijke familie.
http://www.simpage.nl/[/quote]
ik heb enkel Sims voor PS2 en voor PSP. PS2: ben ik enkel tevreden over de eerste uitgave. Al de andere hebben veel te lange wachttijden, vooral Sims2... En voor PSP ben ik enkel tevreden met Sims2. Ik speel het niet graag op PC omdat ik niet graag "vrij" speel. Speel liever volgens een verhaal, maar dat kan je met Sims huisdieren op PSP niet. De versies met het eiland heb ik nog niet... Wil ik wel voor mijn PSP...
Ik denk dat ik het ook maar weer eens ga 'kopen' (als je begrijpt wat ik bedoel) en installeren. Lijkt me wel een keertje grappig om het een keertje te spelen maar dan op de echte manier. Zonder codes en echt helemaal goed proberen te spelen. Man en vrouw zo hoog mogelijk proberen te krijgen.
Is er iemand bekend met de Sim Categorizer voor de Sims 1? Ik krijg namelijk een foutmelding en ben benieuwd of die op te lossen valt.
Zoals met alle games was ik ook de sims zeer snel beu.
zeker met alle ceats die er in zitten