FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

EK tuntje

Thomme
Hey,

Gisteren keek ik hoe nederland vernedert werd door Rusland *hehe*, al moet ik als Belg niet veel zeggen. Maar goed ik hoorde een fijn geluidje door het stadion gaan wanneer er een doelpunt werd gemaakt. Ik maak namelijk video's en het zou perfect in mijn videootje passen. Iemand een idee wat de artist/nummer is?

Thx
Thomme
adri
Ik kan er momenteel niet op komen...

Moesten ze nu eens een goal scoren in Spanje - Italië dan zou ik het mss terug weten...

Greetz

Adri
Thomme
adri wrote:
Ik kan er momenteel niet op komen...

Moesten ze nu eens een goal scoren in Spanje - Italië dan zou ik het mss terug weten...

Greetz

Adri

ff videootje soeke waarop het staat Smile
Thomme
Gevonden : http://youtube.com/watch?v=u67JWleloxc
adri
bellini-samba de janeiro
atleetalie
Je gaat me toch niet vertellen dat je die muziek nog nooit eerder hebt gehoord, iedereen kent die toch wel?
stienoo
Bij mij is het probleem dikwijls dat ik het lied wel ken, maar dat ik niet op de naam kan komen...
adri
Bij mij ook, en eerlijk gezegd kon ik ook niet meteen op de titel van het Ek liedje komen, maar ik bezag effe de pagina en daar stond het klaar en duidelijk. Very Happy

Greetz

Adri
Wuppie
stienoo wrote:
Bij mij is het probleem dikwijls dat ik het lied wel ken, maar dat ik niet op de naam kan komen...

Ja dat heb ik vrijwel altijd met die leuke deuntjes. Die wil ik zo graag terug horen maar dan weet ik de naam niet, en dan ik het extra frustrerend als je het wil opzoeken, want dan kan dan natuurlijk niet Razz
Lady Elensar
Thomme wrote:
Gevonden : http://youtube.com/watch?v=u67JWleloxc

En dan verwacht je dat er een mooi filmpje gaat komen gebeurt er niets! xD

Anyway, het antwoord is gevonden, dus er gaat een mooi slotje op Smile

-closed-