FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Firefox 3 Skins

rafifaisal
Hey allemaal,
Ik heb gisteren Firefox 3 RC1 gedownload en zocht een nieuwe skin hiervoor.
hebben jullie hier aanraders ?
adri
Heb nog geen nieuwe skin, maar heb wel al twee add-ons erop gezet.

Speed Dial en downloadhelper. Very Happy
jordi
Ik heb ondertussen ook firefox 3 Razz.. ik doe er toch minder mee (ik gebruik meestal opera). Dus zulk soort dingen zet ik er nooit op. Ik had toen wel zo'n andere plugin erop zitten. (ben de naam kwijt). Het was een plugin om te kijken of er fouten in de site zaten.
adri
Firebug?

EDIT: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6124 is a beautiful style Wink

Greetz

Adri
atleetalie
De default skin van de nieuwe firefox is echt lelijk, en ik begin echt genoeg te krijgen van als die vista-skins, ik heb er een die heet:Phoenity Reborn, hij lijkt er op, maar dan verbeterd.
Wuppie
Ik gebruik nog Firefox 2, stap binnenkort wel over op nummer 3. Bedankt voor die apple skin die is echt mooi!
stienoo
Lol, ik heb net ( uur geleden ) ubunti geïnstaleert en daar staat outomatisch firefox op, maar ik moet het straks nog wel op mijn andere pc zetten...
adri
Ah Ubuntu dat had ik ook eens op mijn oude pc gezet...
Ik had 1 nadeel... Hij zag (toen nog) de modemverbinding niet, en dus iets installeren of internette ging dus niet... toen terug win98 erop gezet. xD
Wuppie
Firefox3 is nu nog niet echt handig, er zijn nog amper add-ons voor.
adri
Er zijn toch wel al redelijk wat add-ons voor FF3 moet ik zeggen. Wink

Greetz

Adri
Wuppie
Nou niet degene die ik wil dan Razz Ik zal wel wat beter kijken, dat helpt meestal wel.
neji
Ik ben er wel tevreden over...

Alle addons die ik gebruikte werken nog; niet dat ik ze zoveel gebruikte maar kom;

Ook de toevoegingen in FF3 zelf vind ik wel handig! (Adresbalk enzo die weer iets uitgebreider is).
Ook de snelheid van het programma die verhoogd is,...
8166UY
Zelf gebruik ik "Aero Silver Fox Basic" omdat deze zo heerlijk strak is. Andere aanraders zijn de gewone "Aero Fox", "Kempelton" en "Phoenity Reborn".
kansloos
Ik hou het op de Tango theme :p
Wuppie
Ik gebruik nog steeds die apple skin die adri gaf Very Happy
De tango theme is toch een beetje het standaard thema?
jordi
Eigenlijk zijn al die skins voor FireFox niet echt mooi (vind ik). Ik gebruik ook eigenlijk altijd Opera. En daar zijn ook skins voor, alleen heb ik nog steeds de standaard want die ziet er het beste uit vind ik Very Happy
dylanm
Beste add-on die ik al gezien heb in de categorie multimedia: Piclens.
Het komt erop neer dat Piclens pagina's van sites als Flickr en YouTube anders en smaakvoller weergeeft in 3D op een zwarte achtergrond. Werkt ook met Firefox 3.
lordwarlord
dylanm wrote:
Beste add-on die ik al gezien heb in de categorie multimedia: Piclens.
Het komt erop neer dat Piclens pagina's van sites als Flickr en YouTube anders en smaakvoller weergeeft in 3D op een zwarte achtergrond. Werkt ook met Firefox 3.

bedankt voor de tip^^ piclens is inderdaad een gave plugin:D al zijn er hier en daar nog wel bugs voor firefox 3 Rolling Eyes maar dat mag de pret niet drukken Cool
dylanm
Echt? Nee, daar heb ik nog geen last van gehad in Firefox 3. Nu zou het dan toch moeten opgelost zijn, er zijn ondertussen al 2 of 3 updates geweest voor Piclens.
dylanm
Nog een aantal leuke add-ons: Adblock, Web Developer, Firebug en Greasemonkey.
De laatste drie zijn waarschijnlijk enkel aan te raden voor meer ervaren gebruikers of web developers.
rvec
voor web developers live headers om de headers te lezen, en modify headers om een beetje te hacken.
Ook collorzilla kan heel handig zijn als je af en toe met css of photoshop wat voor een website moet doen.