Ik heb net een oldtimer motor gekocht, zijn er hier nog die motor rijden, en zitten daar ook oude 'tuffers' bij ?
motor
Nope, ik rijd geen motor/scooter. Maar laat eens een foto zien 
benieuwd naar je oldtimer wel 
Alleen oldtimers zijn leuk, die nieuwe dingen zijn echt alleen maar gemaakt om herrie te maken. Én dat moet ik toegeven, de meeste zijn t.o.v. in je eentje in de auto beter voor het milieu, want je hebt minder brandstof nodig.
Ik ben maar 12 jaar dus heb ik geen moter ^^ maar ik denk dat ik er geen ga kopen (ik kan even goed met de fiets gaan).
Ik vind motors opzig nog wel mooi, alleen haat ik zo van die zoem gevallen daarintegen een harly vind ik dat het mooi bonk
Ik vind motors opzig nog wel mooi, alleen haat ik zo van die zoem gevallen daarintegen een harly vind ik dat het mooi bonk
Ik hou het ook bij de fiets
Ik haat van die moto's die zo heel veel lawaai maken...
Geef mij maar een fiets = goedkoper en je verbruikt minder
Ik haat van die moto's die zo heel veel lawaai maken...
Geef mij maar een fiets = goedkoper en je verbruikt minder
+ gaat het soms evenrap (als het over van die motertjes van km per uur gaat) ik heb ooit eens zo een gast ingehaalt, was best wel grappig.
Ik ken dat
Zo brommerkes die 30km/u max gaan.
Mijn fiets trekt zelf sneller op
En mijn max is ook nog sneller
Dat is gwn geldverspilling zo een kleine brommerkes...
Greetz
Adri
Mijn fiets trekt zelf sneller op
En mijn max is ook nog sneller
Dat is gwn geldverspilling zo een kleine brommerkes...
Greetz
Adri
Nou ik heb plannen om me een nieuwe tweewieler te kopen.
Zelf weet ik bitter weinig van het motor rijden af. Maar het lijkt me wel een leuke bezigheid!
Heb een zwarte Kawasaki Ninja 250R in het oog (onder de 25kw -> wetgeving belgië) om mee te leren rijden en dan later over te stappen op een zwaarder modelletje.
Iemand trouwens ervaring/tips/hints over dit machientje?
Zelf weet ik bitter weinig van het motor rijden af. Maar het lijkt me wel een leuke bezigheid!
Heb een zwarte Kawasaki Ninja 250R in het oog (onder de 25kw -> wetgeving belgië) om mee te leren rijden en dan later over te stappen op een zwaarder modelletje.
Iemand trouwens ervaring/tips/hints over dit machientje?
Wat ik wel grappig vind is dat uit onderzoek heeft gebleken dat de meeste mensen die motor rijden vroeger niet met de fiets reden (want de fietsers blijven bij hun fiets) maar doordat die motor rijders nog geen ervaring hebben in het verkeer krijgen ze meestal binnen de 2 jaar een ongeval 
Ik heb niets tegen fietsers, maar brommers vind ik toch wel mooi hoor.
Ben zelf in bezit van een honda dax en k'doe zeekr 60km/dag.
Echt gaaf.
Ben zelf in bezit van een honda dax en k'doe zeekr 60km/dag.
Echt gaaf.
het verkeer van tegenwoordig houd ook geen rekening met motorijders ik verschiet nog steeds als er een moto voorbijgereden komt tijdens een file. Het is misschien belangrijk alle weggebruikers wat meer rekening met elkaar te laten houden.
groeten Steven
groeten Steven