FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Pinkpop

kansloos
De 39e editie van pinkpop zit er weer op,
ik als menig fan van oa. de Foo Fighters, The Hives, Serj Tankian, Kaiser Chiefs en Flogging Molly ben ook heen geweest. Na 3 dagen feesten en nu dan weer eindelijk thuis.

Zijn er nog meer frihosters naar pinkpop geweest? en wat vonden jullie ervan? ^^
Bengt
Ik ben niet geweest, maar ik heb opgevangen dat ze toch veel geluk hadden met het weer,
en dat er ten opzichte van de vorige jaren weer een mooie opkomst was, right ?

En het is zowat de start van de festivalzomer Smile
jordi
Nee niet geweest, maar wat doe je nou eigenlijk allemaal op die pinkpop dan Razz ??
rvec
jordi wrote:
Nee niet geweest, maar wat doe je nou eigenlijk allemaal op die pinkpop dan Razz ??

Eeeh het is een festival....Confused
je hoeft zelf niks te doen, de artiesten doen alles.
Ben zelf niet geweest, wel veel naar geluisterd en gekeken op tv en radio. Misschien dat ik volgend jaar ga als ik wel geld heb.
Klaw 2
niet geweest dit jaar.
Als het volgend jaar op de zelfde tijd is dan zal ik er dan heengaan na mijn examens. Ik heb wel wat op de tv gezien.

@ Jordi
Het is dan een soort van MTV maar dan zonder afstands bediening.
Verder is het
live
leuk
met vrienden(je gaat meestal met iemand anders mee) waardoor het NOG! leuker word.
je kunt er ook wat feesten
en nieuwe leuke mensen techenkomen Wink
lordwarlord
ook niet geweest^^ heb bijna alles live gekeken^^ ik vond het wel jammer dat veel bands niet meer willen dat het live uitgezonden wordt Crying or Very sad . Gelukkig vond ik nog op youtube nog metallica optreden^^
atleetalie
Ik vindt het nog steeds raar, pinkpop komt toch van pinksteren? Waarom dan nu pas?
Klaw 2
atleetalie wrote:
Ik vindt het nog steeds raar, pinkpop komt toch van pinksteren? Waarom dan nu pas?

ze hebben het verlaat omdat er met pinksteren weinig bands te vinden waren die toen konden nu komt het beter uit.
adri
Hmmm pinkpop... nog nooit van gehoord... Confused

Waar vind dit plaats (in Nederland denk ik aangezien ik het niet ken....)
Rock Werchter blijft toch nog altijd de beste Very Happy

Grtz

Adri
lordwarlord
adri wrote:
Hmmm pinkpop... nog nooit van gehoord... Confused

Waar vind dit plaats (in Nederland denk ik aangezien ik het niet ken....)
Rock Werchter blijft toch nog altijd de beste Very Happy

Grtz

Adri

altijd in Landgraaf^^ maar het vet populair, raar dat je dus nog niet van gehoord hebt. Het komt zelfs op nederland 3 met een snel overzicht van de hoogtepunt:P
rvec
lordwarlord wrote:
adri wrote:
....

altijd in Landgraaf^^ maar het vet populair, raar dat je dus nog niet van gehoord hebt. Het komt zelfs op nederland 3 met een snel overzicht van de hoogtepunt:P

Metallica werd volgens mij helemaal uitgezonden, leek me echt mooi om bij te zijn. Volgend jaar hoop ik...
kansloos
Metallica vond ik nou net de minste die erbij zat xD
Misschien komt het omdat ik hun muziek niet zo goed ken, en mezelf niet er toe kan opbrengen het te gaan luisteren. Ik ken ook maar een nummer van ze en dat is Enter Sandman
Lady Elensar
kansloos wrote:
Metallica vond ik nou net de minste die erbij zat xD
Misschien komt het omdat ik hun muziek niet zo goed ken, en mezelf niet er toe kan opbrengen het te gaan luisteren. Ik ken ook maar een nummer van ze en dat is Enter Sandman

Laat ik dat nou best een leuk nummer vinden. Maar ik ken Metallica (de muziek hè) dan ook wel redelijk. Dus ik baal eigenlijk best wel dat ik niet bij Pinkpop was, of eigenlijk om de reden, dat ik Metallica niet live heb gezien! Dat wil ik écht nog een keer zien, of liever eigenlijk gewoon een concert van alleen deze band. Very Happy

Voor mij staat Graspop op de planning. Met Kiss, Judas Priest en Iron Maiden als headliners! _O_
rvec
Lady Elensar wrote:

Voor mij staat Graspop op de planning. Met Kiss, Judas Priest en Iron Maiden als headliners! _O_

*Kijkt op de website*
Shocked Die is wel mooier ja Very Happy . 130 euro ... moet ik nog wel even een goed baantje in de zomervakantie vinden of ...... Iemand nog een website kopen? Smile
endless
ik ben niet geweest, de reden is omdat ik de bands niet goed vond, ik ga liever naar een concert van cradle of filth of the agony scene (of silverstein Very Happy)