FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Headset nodig

Klaw 2
Ik heb een headset nodig voor bij het computeren, welke headsets zijn goed?
(Zonder dat ze te duur zijn.)
En andere tips?
EDIT: met een microfoon en geen ordpjes;

Zo'n eentje dus.

Last edited by Klaw 2 on Sat May 31, 2008 9:20 pm; edited 2 times in total
jordi
Ligt er natuurlijk aan waar je ze voor wilt gaan gebruiken. Als je ze af en toe gebruikt kun je wel goedkope gebruiken van de Hema. Als je hem wat vaker gaat gebruiken voor niet-spelletjes. Kun je een wat duurdere soort nemen van JVC (ik heb er 1 van JVC - HA-F130-A, die heb je in verschillende kleuren en ze zitten fijn Smile )

Kost ongeveer €15 trouwens ...

En als je echt voor games enzo wil gaan gebruiken moet je even een goede opzoeken. Dat zijn van niet van die dopjes trouwens Razz
rvec
Ik ben van plan een sennheiser te kopen (sennheiser PC156 ). Lijkt me ook wat fijner om langer naar te luisteren dan van die kleine dopjes. Ik krijg daar altijd snel hoofdpijn van.
jordi
Jah, als je het echt heel vaak gebruikt enzo, moet je ook geen dopjes nemen Very Happy
Klaw 2
Ik bedoel zon koptelefoon met een microfoon, die dopjes zijn volgens mij geen eens een headset...
Maar met een mic dus.
lordwarlord
ik kan Fatal1ty Gaming Headset aanraden. Hij is goed en zit lekker en is vooral niet duur:P en je kunt hem ook gebruiken bij een 7.1 stereo set en de mic kun je er ook afzetten want met zijn mic er steeds aan is wel irritant. Prijs 45 euro dacht ik.

jordi
Die ziet er wel goed uit lordwarlord Razz
Vooral omdat je ook die microfoon deraf kunt halen.
lordwarlord
jordi wrote:
Die ziet er wel goed uit lordwarlord Razz
Vooral omdat je ook die microfoon deraf kunt halen.

hij is ook heel goed Cool en voor de prijs is de kwaliteit die je krijgt echt super. is hij echt perfect voor alles: gamen, muziek luisteren, films kijken op je pc op tv, voor console gebruikers(xbox etc.)
Georgeboy
Een goeie headset voor een redelijk aanvaardbare prijs variabel tussen de 20 en 25 euro is de HS400 van creative. Ook bij deze headset kun je de microfoon er van af halen. De microfoon is zeer flexibel en het geheel op zich is redelijk compact.
Kortom een leuk ding...Wink
kansloos
ik heb zelf ook een tijd een headset van creative gehad van zo rond de 25 euro, dit werkte heel goed, tot dat ik er met mijn bureaustoel over heen reedt. nja shit happens...
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.