FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Beau Ter Ham heeft grappigste naam

Bengt
Beau Ter Ham heeft grappigste naam

Quote:
Het tijdschrift 'Over Taal' ging op zoek naar de grappigste combinaties van voor- en achternaam. Wat dacht u van Donald Duk, Ko Mies of Sytze Vliegen? De winnaar van de wedstrijd is Beau Ter Ham. Zijn voornaam betekent "mooi" in het Frans, maar als je zijn volledige naam uitspreekt, is het resultaat minder fraai. De tweede prijs gaat naar de muzikaal geïnspireerde ouders van Sido Sol (si-do-sol) en haar broer Remy (re-mi-sol). De derde die het tijdschrift bekroonde, was Dick Backes, wellicht niet toevallig een Nederlandse verkoopdirecteur. (belga/odbs)

Quote:
http://www.demorgen.be/dm/nl/994/Weirdo/article/detail/293195/2008/05/29/Beau-Ter-Ham-heeft-grappigste-naam.dhtml

Ik kreeg toch een glimlach over mn lippen Laughing
stienoo
Ja, heb ik gelezen in de krant, ik zou niet met zon naam willen rondlopen hoor Very Happy (wie doet zijn kinderen nu zo iets aan??)
atleetalie
Bij deze winnaars ligt het er niet zo dubbel dik op, bij Donald duk, natuurlijk wel en dat is jammer. Maar als meneer boterham zou ik er niet zo mee zitten.
Edver
Zo speciaal is die naam toch niet?
Lady Elensar
Toen ik de titel las had ik het helemaal niet door (ik dacht, wat is dit nu weer voor vreemd topic, ja grappig hoor Razz) maar naderhand ik het berichtje las moest ik toch wel lachen eigenlijk Very Happy Erg grappig zulke namen. Boterham, komisch en ziet ze vliegen. Die laatste vond ik wel érg grappig Razz Je zou maar zo heten Laughing Hoewel ik me afvraag of je niet gek wordt van al die duizenden keren die opmerkingen over je naam aan te moeten horen.. of je hebt wel veel lol met het uitspreken van je naam elke keer, hahaha Very Happy
Lord Klorel
Ik vind het een zeer grappig topic. Ikzelf zou zo niet kunnen leven, want dan ben je een constant mikpunt van spot denk ik.
Om maar een voorbeeld te noemen: Raymon Beton enzo, dat is gewoonweg niet te doen.
De mensen die er me kunnen leven, dan zeg ik chapeau dat ge er mee kunt leven.
Bengt
Je gaat voor een sollicatiegesprek ofzo
en uw naam is ?
'boterham'

:' )
James007
Oké dit is toch wel een beetje erg nutteloos.

Ik verwijs u graag door naar waarmaarraar.nl voor dit soort berichten en bijbehorende comments.

-close-