FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nikon lens 50mm 1.4f

SHARPBALL
Hey gasten weten jullie of dit een goeie lens om te fotograferen binnen waar weinig light is, of is er een optie bijn een andere merk

thx
Bengt
Geef wat meer info best Smile

Wat voor camera heb je, wat zijn je alternatieven die je op het oog hebt qua lenzen, en geef wat meer info over de lens.
SHARPBALL
I heb een d70 van nikon al een tijdje en ik had graag een snellere lens gekocht nikkor 50mm 1.4F had ik geacht daarom mn vraag Embarassed
SHARPBALL
IK HEB DE LENS GEKOCHT

regageren op dit onderwerp is dus niet meer nodig
Ivooo
De grote vraag is natuurlijk nu: bevalt ie?

Ivooo
jordi
Uhmm.. hij zei "Hey gasten". Dus jullie moeten niet reageren Razz. Jullie zijn geen gasten, maar eerder leden Very Happy
Lady Elensar
jordi wrote:
Uhmm.. hij zei "Hey gasten". Dus jullie moeten niet reageren Razz. Jullie zijn geen gasten, maar eerder leden Very Happy

Joh, grapjas. Lekker bijdehand hé Wink
SHARPBALL
Ja uitstekenede lens zeer scherp.

Jammer dat er op een forum als deze gevit word op een woordspeling of is het juist om alleen maar om punten bij elkaar te rapen dat men een reactie geeft hmm.

Toch bedankt voor u antwoord geacht lid (woordspeling?)
Wuppie
Dat is geen woordspeling maar een slechte grap.
Lady Elensar
Hm, ik denk niet dat het om de punten ging, al maakt het niet meer uit. Voordat er hier een hele discussie straks ontstaat, zal ik het topic maar sluiten.

-closed-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.