FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Internet Rewards

Thomme
Hey,

Ik zag onlangs op de site Memolink dat je rewards kon verdienen door op allerlei manieren aan punten te komen. Jammer genoeg is dit alleen is de USA mogelijk.

Weet er iemand een site zoals Memolink maar dan voor in Belgie en/of Nederland?

Many thx
Thomme
jordi
Wat bedoel je met 'rewards'??

----

JEEEJJ Very Happy .. 500e post
atleetalie
Tja dat weet ik ook niet, maar veel van dit soort dingen werkt zo traag dat je enorm veel moet klikken en reclame moet afwachten, je kan ze maar beter kopen ofzo want punten verdienen duurt zoo lang dat je intresse vaak al is afgenomen.
stienoo
Ja, sites waar je geld mee kan verdienen zijn er meer dan genoeg (als je even op google zoekt vind je het snel genoeg)
Maar ik krijg momenteel iedere dag 2 e-mails, waar je in iedere 2 banners staan en dat is goed voor 1.5 cent, je kan bij 5 euro geld krijgen dus reken maar uit: 500:1.5 = (ik open rekenmachine tik het in en bekom:) 333.333 (eerste keer dat ik heb berekent) je hebt dus 334 dagen nodig voor je geld kan zien (maar je krijgt wel een start bonus van 0.5 euro) ook kan je als je wilt op nog wat andere banners klikken.
rvec
dan gaat het bij mij toch wat beter Razz
Ik zit nu op ruim 50 euro door mailtjes te lezen en enquetes in te vullen
stienoo
Heu, en hoe lang ben je bezig, hoeveel tijd steek je er in per dag en waar zit jij bij? (ik ben geïntreseerd Very Happy)
rvec
ik heb geen idee hoelang. Maar in ieder geval wel een paar jaar, want ik gebruik er nog een nickname die ik nergens anders gebruik.

Ik zit bij euroclix en kijg daar vragenlijsten en mailtjes. Meestal vul ik vragenlijsten alleen in als ik me verveel, bij mailtjes klik ik onderaan even op 'ja' en verwijder ze dan (2-4 mailtjes per dag). Een mailtje is 2 clix waard, en voor 5k clix (wat ik nu ongeveer heb) krijg je 70 euro.

Quote:
1.000 Clix = 10 Euro
2.000 Clix = 25 Euro
3.000 Clix = 37 Euro
4.000 Clix = 50 Euro
5.000 Clix = 70 Euro
10.000 Clix = 150 Euro
20.000 Clix = 325 Euro
50.000 Clix = 850 Euro
100.000 Clix = 1700 Euro

Ook kan je vaak ook clix krijgen bij het kopen van dingen, al heb ik dat nog nooit gedaan. Een abo op een tijdschrijft ofzo brengt volgens mij 250 clix op.
atleetalie
Nou dan heb je meer geluk dan ik want die vragen lijsten krijg ik nooit en ik zit vast op 230 clix, terwijl je pas vanaf 1000 wat er mee kan
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.