FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

fotoalbum in Joomla

ciboss
Ik zou in een nieuwe joomla website een fotoalbum willen maken.µIemand ervarinf daarmee?
Ik hoorde al iets over Gallery en Coppermine, maar weet niet goed wat en hoe er aan beginnen?
rvec
is het de bedoeling dat andere gebruikers ook foto's kunnen uploaden of moet je dat alleen zelf kunnen?

Ik heb heel lang coppermine gebruikt en die is wel makkelijk te installeren.

En aangezien je op server 1 zit kan je bij CPanel met fantastico coppermine helemaal eenvoudig installeren.
ciboss
dank u voor de tip.
Het is de bedoeling dat ik mijn foto's laat zien aan vrienden en familie, maar niet dat zij zelf nieuwe foto's bijvoegen.
Ik zal Coppermine eens proberen.
ciboss
de creatie van mijn coppermine fotoalbum is goed gelukt en het ziet is fantastisch uit.
nog eens bedankt.
Kan u me ook vertellen hoeveel punten ik onder nul kan gaan in de Frihost-forums vooraleer mijn website niet meer toegankelijk is.
Het probleem is dat ik in de eerstkomende weken af en toe een week op vakantie ben (voordeel van gepensioneerd zijn) en dat ik op die momenten niet op internet kom uiteraard.
bedankt alvast voor uw hulp.
rvec
probeer het niet onder de 10 te laten komen. Dat is eigenlijk het punt waarop de account creators gaan kijken hoe je post. Ik denk dat je tot -50 nog niet verwijdert zal worden. Maar als ik jou was zou ik in ieder geval een backup maken als je dat gaat proberen, het kan zijn dat je bij -20 je hosting al kwijt bent.

De regel is dat je niet onder de -10 mag komen, daarna zijn de account creators gewoon soepel (vooral voor mensen met meer posts).
ciboss
dankjewel voor de goede raad.
ik ben nu druk bezig met mijn laatste vakantiefoto's te sorteren en wat "kleiner" te maken, zodat ik ze zonder problemen kan uploaden via ftp naar mijnwebsite/albums.
ik laat je iets weten wanneer de website klaar is dan kan je misschien nog wat tips geven aan een "oude" beginneling.
goeienavond verder. Smile
atleetalie
Joomla is leuk, maar de extensies werken bij mij nooit goed, en als het dan gelukt is. Dan klik je er op, krijg je een fout melding en dan is het bestand checked-in en kom je er nooit meer bij hoewel je de superadmin bent en er niemand anders is. Nee, als je joomla zonder extensies gebruikt ok, anders zou ik je adviseren je tijd er niet aan te verspillen.
rvec
atleetalie wrote:
Joomla is leuk, maar de extensies werken bij mij nooit goed, en als het dan gelukt is. Dan klik je er op, krijg je een fout melding en dan is het bestand checked-in en kom je er nooit meer bij hoewel je de superadmin bent en er niemand anders is. Nee, als je joomla zonder extensies gebruikt ok, anders zou ik je adviseren je tijd er niet aan te verspillen.

nooit problemen mee gehad. Misschien gebruikte je extensies die nog in de beta zaten?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.