hoe kun je op je eigen netwerk msn sniffer laten werken. ik heb namelijk begrepen dat als de computers op een router zijn aangesloten dat het niet werkt.
msn sniffer
Je hebt het programma MSN spy sniffer maar dat werd niet meer met de nieuwe msn 7.0 of hoger
En als je er toch nog eentje vindt dan heeft die waarschijnlijk een virus of trojan. Het beste is om op alle pc een keylogger voor msn te installeren, dan kun je goed zien wat iedereen in het huis over praat
. Is eigenlijk wel illegaal
En als je er toch nog eentje vindt dan heeft die waarschijnlijk een virus of trojan. Het beste is om op alle pc een keylogger voor msn te installeren, dan kun je goed zien wat iedereen in het huis over praat
keylogger is inderdaad een hele goeie programma. ik heb hem geinstallerd en werkt perfect.
bedankt
bedankt
| moeslimoen wrote: |
| keylogger is inderdaad een hele goeie programma. ik heb hem geinstallerd en werkt perfect.
bedankt |
geen probleem
Waarom zijn dit soort programma's eigenlijk illegaal, het is toch je eigen keuze om ze te gebruiken, ze kunnen toch ook spyware programma's niet verbieden omdat ze internet sporen uitwissen?
| atleetalie wrote: |
| Waarom zijn dit soort programma's eigenlijk illegaal, het is toch je eigen keuze om ze te gebruiken, ze kunnen toch ook spyware programma's niet verbieden omdat ze internet sporen uitwissen? |
omdat keyloggers om de een op andere reden officeel als illegaal verklaard zijn omdat er zoveel gebruik van wordt gemaakt door de *pirateworld*
Kunnen we dat dan niet legaal stellen zoals medicinale drugs? Dit gaat nergens over, als ouder heb je alles te zeggen over je kind, en als je dat niet goed doet dan word het uit huis geplaatst, maar nu wil je iets goed doen en dan mag het niet.
| atleetalie wrote: |
| Kunnen we dat dan niet legaal stellen zoals medicinale drugs? Dit gaat nergens over, als ouder heb je alles te zeggen over je kind, en als je dat niet goed doet dan word het uit huis geplaatst, maar nu wil je iets goed doen en dan mag het niet. |
De rechten van het kind, omvat ook recht op privacy
| Quote: |
| http://www.defenceforchildren.nl/ariadne/loader.php/dci/jongerenpaginas/verdrag/ |