Mijn verbinding met frihost FTP houdt het nooit vol, als ik een aantal bestanden tegelijk wil uploaden.
(apart uploaden is geen optie, verschillende mappen, met files etc.)
Is dit bij iedereen zo, of ligt het aan mezelf
?
Ik heb het ook, ik gebruik FilleZilla, jij? Als ik (ik heb een site met filmpjes) een filmpje van laten we zeggen 20mb upload. Dan op een gegevemoment stopt hij omdat Frihost FTP stopt. Heel gek, misschien ligt het wel aan je FTP progamma. Dat kan ook.
Ik heb het alleen als ik WinSCP gebruik .. maar die gebruik ik bijna nooit. Ik gebruik meestal SmartFTP, daar heb ik nooit een melding van dat hij wegvalt ??
Ik gebruik hier smartFtp en heb het ook.
Dacht eerst dat het bij mij lag maar blijkbaar is het een algemeen probleem.
Misschien moeten we eens een engelse thread starten over dit probleem?
Het is niet altijd handig, want als je om bvb een cms te uploaden moet gaan kijken welke bestanden al zijn geupload,... Laat ik hem nu gewoon opnieuw uploaden zonder te vervangen en dan verder doen maar toch...
Tijdrovend in ieder geval!
Je kan in de meeste FTP clients de resume optie gebruiken, nadat je uploads er mee stoppen.
Dit is wel handig in geval van grote bestanden.
Voor CMS mag het überhaupt geen probleem die bestanden zijn zelden groter als een paar kb.
En btw ik heb het probleem NIET
Last edited by kansloos on Tue Apr 15, 2008 9:10 pm; edited 2 times in total
voor een cms kan je meestal ook een tar.gz bestand downloaden. Die kan je in een keer uploaden en dan uitpakken op Direct Admin of CPanel. Ik heb hier op server 1 en 2 beide bestanden tot 250mb (was een test) in een keer geupload zonder problemen en met de normale uploadsnelheid voor hier (50kbps).
Ik heb dit probleem ook nog voorgehad. Het bleek toen op dat moment een probleem te zijn met mijn internetverbinding. Ondertussen heb ik er geen last meer van.
Ik heb er alleen last van met WS_ftp, als ik met de ingebouwde ftp fuctie van Dreamweaver werk heb ik nergens last van. Maar echt gedoe levert het nooit op, je kijkt naar het laatste bestand wat er wél is en dan ga je vanaf daar verder.
Enige tijd geleden had ik een probleem met uploaden maar dat probleem zat in filezilla. Nu upload ik via SmartFTP en heb geen problemen meer.
ik heb er nog nooit problemen mee gehad maar het lijkt me sterk dat het aan de client ligt.. nou ja waarschijnlijk staat de time-out tijd op vrij kort ofzo
wat voor FTP error krijg je? ik gebruikt een oudere versie van FlashFXP en heb nooit nergens last van
oh, ik dacht dat directadmin niet kon uitpakken.
iets meer vertrouwd met cpanel 
Ik heb dit soort problemen met tal van hosts gehad en het is zeker niet beperkt tot Frihost, de servers staan gewoonweg niet toe om langer dan X tijd met ze verbonden te zijn, en als je veel upload dan is dat sneller dan je zou willen, dit is ook om langdurige connectie te voorkomen zonder dat er daadwerkelijk wat gebeurd en om andere gebruikers te ontlichten.
| atleetalie wrote: |
| Ik heb dit soort problemen met tal van hosts gehad en het is zeker niet beperkt tot Frihost, de servers staan gewoonweg niet toe om langer dan X tijd met ze verbonden te zijn, en als je veel upload dan is dat sneller dan je zou willen, dit is ook om langdurige connectie te voorkomen zonder dat er daadwerkelijk wat gebeurd en om andere gebruikers te ontlichten. |
hoe komt het dan dat ik wel 250mb kan uploaden
En nee ik heb een gewoon acount, niks speciaals (geen extra mod functies of voorang) op server 1 en 2.
Ik heb zelf ook nog nooit problemen gehad toen ik probeerde te uploaden, zelf niet toen ik phpbb3 uploadde (toch wel 800 bestanden)...
SmartFTP gebruiken 
| rafifaisal wrote: |
SmartFTP gebruiken  |
Ik heb al ettelijke clients gebruikt hoor, en ook de gewone ingebouwde, en het bleef steeds.
Nu de laatste tijd de ftp niet meer gebruikt voor meerdere dingen te uploaden, dus kan mn laatste bevindingen niet zeggen 
Ik heb de nieuwe smartftp met de que die eindelijk lijkt te werken op de pc staan en zal morgen eens een test upje doen.
ik gebruik zelf ook smartftp en het werkt perfect, soms wil het niet maar dan iets ook wat mis met de instelling
die worden bij mij niet opgeslagen
smartftp gebruiker en heb nooit problemen
mij lijkt het dat smart ftp debeste keuze is
groeten Steven
Ik heb niet zo vaak problemen met uploaden, soms doet hij 1 bestand niet goed, maar die doe ik dan gewoon even overnieuw.
Ik ga Frihost ook gebruiken binnekort, klopt het dat je er een .nl domein aan kan koppelen??
En ook subdomeinen kan aanmaken???
je kan er elk soort domein aanhangen denk ik? 
naja, ik kan het altijd proberen
Ja je kan elk soort domein gebruiken, zolang je maar een nameserver kan invoeren (meesal het geval).
Ik heb domein van ghed met Frihost, werkt prima!
Helemaal gratis en de specificaties van een betaalde host!
Maar bij Frihost zijn de sites tot slot ook echt snel.
Hmm...
Ik heb messc nog wel een marnier.
ik heb mijn webhosting nog niet dus ikw eet nog niet wat het FTP is
maar
je opent mijn documenten
en dan typ ej in de adresbalk : ftp://jeftplink
bij jeftplink zet jij je linkje neer
en dan krijg je in mijn documenten een mapje waarin je allerlij dingen neer kunt zetten
maar...!
Je hebt kans dat het weer fout gaat... want somigen hosts zijn daar niet op gebaseert
Filezilla! Das het enigste wat ik als oplossing weet