Hallo,
Heeft er hier iemand ervaring met ClickandBuy, ik wil graag iets in de itunes store kopen, en aangezien ik geen creditcard heb, en dit ook bij de opties stond, leek me dit een goed alternatief.
Ik heb gehoord dat het nogal op paypal lijkt. En ik zag ook dat ze heel veel gebruikers hebben.
Maar wat ik niet zag staan op hun site is of er transactiekosten zijn.
Dus mijn vragen zijn:
Wat vinden jullie van ClickandBuy?
Is het betrouwbaar?
En zijn er transactiekosten?
Ivooo
Nog nooit van gehoord... zelf gebruik ik paypal. PayPal vind ik zelf erg goed 
Voor iTunes gebruik je best die prepaid kaarten. Dat vind ik toch het handigste... Kan je direct kopen, moet je niet denken aan allerlei bijkomende kosten en het is veilig! Bestaat in 15 euro, 25 euro en 50 euro. Gewoon in de supermarkt te krijgen (in Belgie toch...)
Als je zo'n kaart hebt, hoef je dan geen itunes account aan te maken?
Dat zou inderdaad wel handig zijn.
Ivooo
Ik heb wel een account moeten maken om in te loggen. Maar dat was echt een werkje van niks...
Dan ga ik dat denk ik ook maar eens proberen.
Bedankt!!!
Ivooo
Waar kan je die kaarten eigenlijk kopen? Kan dat alleen in de Apple stores of zijn er ook nog andere winkels?
Ivooo
De applestores zullen die zeker hebben, maar bij Carrefour vind je ze ook. Misschien ook bij andere supermarkten, maar dat weet ik niet. Makro heeft ze ook en Fnac ook (mss andere muziekwinkels zoals Free Record Shop ook)...
Dan zal ik daar wel eens gaan kijken, bedankt!
Ivooo
Ik heb zo'n itunesgiftcard besteld en ontvangen, maar toen ik hem gisteren probeerde in te wisselen, zei die dat hij de code niet accepteerde. Misschien moet hij nog worden geactiveerd, ik weet het niet. Ik hoop in ieder geval wel dat ie het doet, en dat je ook die update ermee kan kopen.
Ivooo
Ik hoop ook voor jou dat het werkt... Ik weet niet echt waar het aan ligt, maar waar ik zo nu aan denk: heb je een account aangemaakt en het nummer dan ingegeven? heb je de juiste code ingevoerd? heb je alle stappen gevolgd die ze zeggen dat je moet doorlopen?
Ik denk zeker niet dat je dom bent ofzo en dat niet zou doen, maar het kunnen zo'n kleine dingetjes soms zijn 
Ik ga het straks nog een keer proberen, maar je hoeft geen iTunes store account aan te maken, volgens mij kun je gewoon klikken op inwissellen, als je een iTunes store account wilt aanmaken heb je een creditcard of iets dergelijks nodig, en die heb ik niet.
Ivooo
keep us posted
paypal is de enige manier die ik gebruik op het internet om te betalen buiten internationale overschrijvingen via iban/bic
Het is gelukt!!!
Toen ik de code nog een keer probeerde, deed hij het weer niet, maar toen ik het kaartje eens goed bekeek, zag ik dat op een bepaalt gedeelte een laagje zat dat je eraf moet krassen. Achter dat laagje stond de echte code, die andere was alleen de streepjescode.
Het laagje viel niet zo op, en er staat ook nergens dat je het eerst moet wegkrassen.
En je moest inderdaad een account aanmaken, maar daar word je op gewezen als je de code hebt ingevoerd. Je kunt dan ook een account aanmaken zonder creditcard.
Ivooo
Tjah, kleine foutjes kunnen fataal zijn :p ... Maar wel vreemd dat dat er niet even bij staat dan.
Ben heel blij dat het gelukt is! Bij de kaarten die ik had was het kraslmaagje wel duidelijk zichtbaar... Maar dan weet je het weer voor de volgende keer he 
Kan je daar ook iets kopen met walli-kaart? (of is dat payPal?)
Als het daarme kan ga ik het mischien ook eens doen (geen zim om meteel 15 euro uit te geven
)
Geen idee eigenlijk... Wat is een walli kaart?
Dat is ook gewoon een kaart die je koopt in een winkel (free recordshop onderandere) waar dus geld op staat, je moet dan ook gewoon een code invoeren bij een spel (bv bij runescape gaat dat) en dan gaat er dus geld van jou kaart, je kan er al voor 5 euro kopen.
Voor meer uitleg zie http://www.wallie.nl/