FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wie wordt de man van Phaedra?

Vlien
Zoals het een goed vrouwelijk Frihoster betaamt, breng ik zo nu en dan eens graag een leeghoofdig topic aan.

Wie heeft het programma gevolgd?

Maar eigenlijk meer... wie denkt dat het spelletje grondig voorbereid was? Dat zij en Pascal al samen waren van voor de reeks? Het zag er zo niet naar uit gisteren, maar toch. Als je dit soort programma's vanuit een andere ooghoek gaat bekijken, lijken de dialogen meer en meer vooraf ingestudeerd te zijn. Pascal bleef doorheen de reeks steeds op de achtergrond: een teken dat hij misschien wel eens de winnaar zou worden (hij mocht nog niet teveel in beeld komen).

Nuja, als je eens niets te doen hebt, fijn om je avond mee te verdoen en als je weer eens niet weet wat posten, fijn om jullie mee lastig te vallen Wink
the666bbq
wie is er nu geďnteresseerd in dit soort tv, ik snap het niet in elk geval... niet dat er bijzonder veel beters is op tv maar dan zijn er ook nog al die leuke dingen buiten de tv natuurlijk
Arnie
Quote:
Zoals het een goed vrouwelijk Frihoster betaamt, breng ik zo nu en dan eens graag een leeghoofdig topic aan. Wie wordt de man van Phaedra?
In elk geval niet Hippolytos... Idea maar verder geen idee waar je het over hebt. Razz
Thomme
the666bbq wrote:
wie is er nu geďnteresseerd in dit soort tv, ik snap het niet in elk geval... niet dat er bijzonder veel beters is op tv maar dan zijn er ook nog al die leuke dingen buiten de tv natuurlijk

Ik geef je helemaal gelijk, kijk een leuke film ofzo maar kijk niet naar TV-programma zoals dit
Gieter
Vlien wrote:
Zoals het een goed vrouwelijk Frihoster betaamt, breng ik zo nu en dan eens graag een leeghoofdig topic aan.

Wie heeft het programma gevolgd?

Maar eigenlijk meer... wie denkt dat het spelletje grondig voorbereid was? Dat zij en Pascal al samen waren van voor de reeks? Het zag er zo niet naar uit gisteren, maar toch. Als je dit soort programma's vanuit een andere ooghoek gaat bekijken, lijken de dialogen meer en meer vooraf ingestudeerd te zijn. Pascal bleef doorheen de reeks steeds op de achtergrond: een teken dat hij misschien wel eens de winnaar zou worden (hij mocht nog niet teveel in beeld komen).

Nuja, als je eens niets te doen hebt, fijn om je avond mee te verdoen en als je weer eens niet weet wat posten, fijn om jullie mee lastig te vallen Wink

Het is natuurlijk televisie, en ik denk dat bij veel zaken de programmamakers deelnemers beďnvloeden, hen zeggen dit te doen en dat te zeggen, etc, zodat het "betere" televisie wordt.
Lord Klorel
Ik heb deels gevolgd om maar iets te zien op TV, maar eerlijk gezegd vind ik het een hoop flauwe kul.
Zo'n programma's zijn gewoon programma's om de holle tanden in een TV mee op te vullen.
Want een echt goed programma bestaat in mijn ogen niet. Gewoon dat goede programma's veel te duur zijn en de budgetten zijn veel te klein.
Daarom TV kijken is echt een uitzondering op de regel bij mij, enkel voor nieuws en zo durf ik wel eens kijken naar TV en naar een goeie serie maar voor de rest tref je mij niet veel aan in de sofa om naar televisie te kijken.
Bengt
De versie met Wendy, heb ik toch ook stemmen gehoord, dat ze al samen waren, en het moesten verstoppen tijdens programma enzo. Maarja, wie zal het ons zeggen Smile
Gieter
Lord Klorel wrote:

Want een echt goed programma bestaat in mijn ogen niet. Gewoon dat goede programma's veel te duur zijn en de budgetten zijn veel te klein.
Daarom TV kijken is echt een uitzondering op de regel bij mij, enkel voor nieuws en zo durf ik wel eens kijken naar TV en naar een goeie serie maar voor de rest tref je mij niet veel aan in de sofa om naar televisie te kijken.

Soms zijn er toch nog goeie dingen soms, zoals Willy's en Marjetten vorig jaar, het geslacht De Pauw vind ik ook wel altijd te pruimen.
PennyLane
Phaedra zou nu smaen zijn met Eddy Snelders. Maar zeker niet met die Pascal. Ik snap trouwens niet hoe je zomaar verliefd kan worden op 10 willekeurig gekozen mannen. En die Phaedra, da's toch ook geen warme of hartelijke persoonlijkheid he. Trouwens als haar broer morgen zegt dat ze op hem moet vallen zou ze dat nog doen ook... (voor diegenen die niet gekeken hebben, ze koos altijd de man die haar broer koos...)
Lord Klorel
Was er uberhaupt wel een geschikte kandidaat bij, want ik denk dat pheadra gewoon wat aandacht wilde op de TV. Anders hebben de wijzen hun werk niet goed gedaan en hebben ze uiteindelijk toch een verkeerde conclusie gemaakt tijdens al die afleveringen.
neji
Er zal wel degelijk een doelgroep zijn voor zo'n programma's. Er moeten immers kijkcijfers behaald worden!

Niet dat ik er naar kijk, verre van. Ik denk wel dat in redelijk wat programma's wel eens wat opgezet spel zit. Indertijd de geruchten dat Big Brother een grote scam was omdat de vuilnismannen van Vilvoorde Betty Boob zagen wegsluipen,..

Ik ga er mij in ieder geval niet in druk maken. Dat weet ik zeker.
Kijken heb ik niet gedaan, ik ben ook al niet zo'n tv-kijker.

Geef mij maar zoals reeds eerder gezegd het volledige foute Het geslacht De Pauw of iets dergelijks!
Vlien
neji wrote:

Niet dat ik er naar kijk, verre van.
Kijken heb ik niet gedaan, ik ben ook al niet zo'n tv-kijker.

Mja ok, en zelfs al had je gekeken had je het waarschijnlijk niet graag toegegeven Wink waarom is leeghoofdige tv toch zo'n taboe? Mannen. Alsof jullie op feestjes nooit op leeghoofdige muziek staan springen, 't is allemaal zo geen schande hoor.

Ik was wel teleurgesteld met het einde, dat ze geen koppel waren, mhihi gniffelgniffel :p
Lady Elensar
Is dit een Belgische serie? Embarassed Want dit klinkt me totáál niet bekend in de oren Razz. Op het moment volg ik eigenlijk alleen de serie Lost en De Gouden Kooi af en toe (omdat mijn huisgenoot eraan verslaafd is, en het ook best wel grappig is eigenlijk). En naast film kijk ik zowat nooit tv, haha.