|
|||||||||||||||||||||||||||||||
GTA 4
Hallo allemaal,
binnenkort komt er weer een nieuwe gta uit voor xbox 360 en ps3, gta4. Wat denken jullie van dit spel. En gaan jullie hem kopen?
Mij lijkt het in ieder geval een heel goed spel, in de trailers en op de screenshots heb ik al gezien dat de graphics er heel goed uitzagen.
kijk hier maar eens rond: http://www.rockstargames.com/IV
Ik ben benieuwd wanneer hij voor de pc uitkomt, en hoeveel gigabyte het gaat innemen. GTA staat voor de ps3 immers op een blue ray disk (toch?).
Ivooo
binnenkort komt er weer een nieuwe gta uit voor xbox 360 en ps3, gta4. Wat denken jullie van dit spel. En gaan jullie hem kopen?
Mij lijkt het in ieder geval een heel goed spel, in de trailers en op de screenshots heb ik al gezien dat de graphics er heel goed uitzagen.
kijk hier maar eens rond: http://www.rockstargames.com/IV
Ik ben benieuwd wanneer hij voor de pc uitkomt, en hoeveel gigabyte het gaat innemen. GTA staat voor de ps3 immers op een blue ray disk (toch?).
Ivooo
Lijkt me wel een vet spel te worden, ik heb jammer genoeg geen Playstation 3 dus zal ik moeten crashen bij een vriend die dat wel heeft!
geef mij maar de vertrouwde gta 2 of 1^^
| Gieter wrote: |
| Lijkt me wel een vet spel te worden, ik heb jammer genoeg geen Playstation 3 dus zal ik moeten crashen bij een vriend die dat wel heeft! |
Ik zal ook bij ne vriend moeten gaan
| lordwarlord wrote: |
| geef mij maar de vertrouwde gta 2 of 1^^ |
Ik vind het toch wel fijn dat het nu 3d is. In plaats van dat je alleen maar van boven kijkt.
Toch lijkt het me inderdaad wel leuk om die oude spellen weer eens te spelen. GTA 1 en 2 zijn trouwens gratis legaal te downloaden, dus misschien doe ik dat nog wel een keer.
Ivooo
Ik zou het best willen hebben. Maar ik denk niet dat de computers dat hier aankunnen
.. ps. ben ondertussen GTA 2 aan het downloaden xD .. hahaha
.. ps. ben ondertussen GTA 2 aan het downloaden xD .. hahaha
Ik ga hem wel kopen voor de 360 niet meteen maar wat later denk ik, ik wil eerst de halo 3 achievements nog eff halen.
Ik ga hem nog niet direct kopen hoor..
Eerst eens kijken wat de andere mensen er van vinden, en als hij dan wat zakt van prijs hem eens installeren op de PC.
Moet nog steeds GTA SA voor de PC zoeken ^^
Eerst eens kijken wat de andere mensen er van vinden, en als hij dan wat zakt van prijs hem eens installeren op de PC.
Moet nog steeds GTA SA voor de PC zoeken ^^
Op de website van GTA4 staan ook de nieuwe radiozenders (althans, nu pas een paar).
Wel leuk dat ze nu ook niet-amerikaanse zenders hebben, zoals vladivostok fm ofzoiets.
Ivooo
Wel leuk dat ze nu ook niet-amerikaanse zenders hebben, zoals vladivostok fm ofzoiets.
Ivooo
ik wil niet lullig of racistisch over komen, maar ik vind het zelf wel fijner spelen als een gewoon een blank persoontje ben. Dat doet me wat meer terug denken de oude GTA london.
Al was het natuurlijk wel standaard beter geweest als je zelf net als bij The Sims een character kunt aanmaken en dus ook zelf kunt bepalen hoe hij eruit ziet. Een belangrijk verbeteringspunt.
Verder lijkt me het een heel vet spel omdat de grafische kwaliteiten weer flink de hoogte in zijn gegaan, wat ook wel nodig was.
Al was het natuurlijk wel standaard beter geweest als je zelf net als bij The Sims een character kunt aanmaken en dus ook zelf kunt bepalen hoe hij eruit ziet. Een belangrijk verbeteringspunt.
Verder lijkt me het een heel vet spel omdat de grafische kwaliteiten weer flink de hoogte in zijn gegaan, wat ook wel nodig was.
Ik zag wel dat er maar één stad is, in tegenstelling tot gta san andreas, waar er natuurlijk drie zijn. En dat er geen vliegtuigen maar wel helikopters zijn. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant, het is waarschijnlijk wel een grote stad en doordat de stad kleiner is zal er wel meer aandacht zijn besteed aan de graphics.
Ivooo
Ivooo
| Ivooo wrote: | ||
Ik vind het toch wel fijn dat het nu 3d is. In plaats van dat je alleen maar van boven kijkt. Toch lijkt het me inderdaad wel leuk om die oude spellen weer eens te spelen. GTA 1 en 2 zijn trouwens gratis legaal te downloaden, dus misschien doe ik dat nog wel een keer. Ivooo |
Heb een tijdje geleden nog eens Driver (de eerste) gespeeld op PS2, dat was toch wel eventjes flink wennen, vroeger was het een revolutionair spel maar als je het nu speelt komt het allemaal nogal "beperkt" over (qua mogelijkheden, graphics, etc). Vanuit nostalgisch oogpunt is het natuurlijk zeer mooi, goeie herinneringen aan het antwoordapparaat en de eerste test in de parking.
| Ivooo wrote: |
| Ik zag wel dat er maar één stad is, in tegenstelling tot gta san andreas, waar er natuurlijk drie zijn. En dat er geen vliegtuigen maar wel helikopters zijn. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant, het is waarschijnlijk wel een grote stad en doordat de stad kleiner is zal er wel meer aandacht zijn besteed aan de graphics.
Ivooo |
de grote van de stad wordt den helft van GTA:SA
en geloof mij dat is meeeeer dan genoeg. ik weet nog goed dat ik de eerste maand alleen maar in 1 stad ben gebleven mee aanrommelen en kloten enzo
GTA is een game waar ik gewoon teveel tijd in stop, en helaas vindt ik het nog te weinig
ik weet nog goed dat ik gta SA gewoon een nachtje doorheb gespeeld in den vakanties
in de nieuwe GTA is alles nog realistiser..ik kan gewoon niet wachten. en ja mijn versie staat als lang in den pre-order voor men PS3:D
| traxion wrote: | ||
de grote van de stad wordt den helft van GTA:SA |
Maar je zult toegang hebben tot meer gebouwen in de stad etc, dus uiteindelijk zul je in de "kleinere" stad meer kunnen doen.
| Gieter wrote: |
| Maar je zult toegang hebben tot meer gebouwen in de stad etc, dus uiteindelijk zul je in de "kleinere" stad meer kunnen doen. |
dat zeggen ze maar ik moet nog maar afwachten wat daar waar van is
bij AC zeiden ze ook dat je vanalles kon maar heb ik der ook vrij weinig van gemerkt:P
en het buiten rond rijden en kloten is toch veel leuker dan in een kleine winkel alles op zen kop zetten
Ik denk eigenlijk dat hij pas heel laat voor de PC zal uitkomen. Ze zullen wel deals hebben met Xbox en Sony. Geloof me maar. Dat geeft een grotere boost dan het voor de PC uitbrengen.
Voor alle andere mensen: Als de map de helft kleiner is maar wel helemaal vol met allerlei kleine straatjes, dan is het nog steeds een gigantische map. En als je daar nog eens bij denkt dat je in praktisch alle gebouwen kunt gaan, wordt het een gigantische stad.
Misschien wordt het net zoiets als True Crime New York. Voor de mensen die dat niet kennen: op heel veel plaatsen kun je gewoon naar binnengaan de boel kapotschieten. Nu denk ik dat vooral de laatste, het kapotschieten van vanalles, een nieuw iets zal zijn in GTA.
Ik ben benieuwd! Het is een van de weinige spellen die ik echt koop.
Voor alle andere mensen: Als de map de helft kleiner is maar wel helemaal vol met allerlei kleine straatjes, dan is het nog steeds een gigantische map. En als je daar nog eens bij denkt dat je in praktisch alle gebouwen kunt gaan, wordt het een gigantische stad.
Misschien wordt het net zoiets als True Crime New York. Voor de mensen die dat niet kennen: op heel veel plaatsen kun je gewoon naar binnengaan de boel kapotschieten. Nu denk ik dat vooral de laatste, het kapotschieten van vanalles, een nieuw iets zal zijn in GTA.
Ik ben benieuwd! Het is een van de weinige spellen die ik echt koop.
Jammer, maar ik wacht er wel op, voor dat spel moet ik waarschijnlijk toch een nieuwe computer, want ik denk dat deze het niet aan kan.
Een vriend van mij heeft GTAIV gister meteen gekocht voor ps3, zag er heel goed uit!!
En je hebt geen laadtijden als je een gebouw in of uit gaat, echt heel mooi gedaan. Er zit zelfs een soort routeplanner in. Ook de graphics stelden me niet teleur.
Ivooo
Een vriend van mij heeft GTAIV gister meteen gekocht voor ps3, zag er heel goed uit!!
En je hebt geen laadtijden als je een gebouw in of uit gaat, echt heel mooi gedaan. Er zit zelfs een soort routeplanner in. Ook de graphics stelden me niet teleur.
Ivooo
Ik heb er nu al zo vaak horen over vertellen over die GTA's. Een paar keer heb ik al op het punt gestaan om er eentje aan te schaffen, maar dan zie ik telkens iets anders die me toch nog meer interesseert...
wat mij vooral aanspreekt als ik mensen horen vertellen over het spel, zijn de mogelijkheden die ermee gehaald kunnen worden. Veel games blijven beperkt tot het zij shooter, hetzij race game... Maar dit spel heeft het beide als ik het goed voorheb.
Hmm, ik krijg weer zin om naar de winkel te stappen en me eentje aan te schaffen. Eens nachtje over slapen...
Hmm, ik krijg weer zin om naar de winkel te stappen en me eentje aan te schaffen. Eens nachtje over slapen...
Je kan inderdaad zoveel dingen doen, in gta4 kan je bijvoorbeeld bowlen, echt lachen.
Ivooo
Ivooo
| Ivooo wrote: |
| Je kan inderdaad zoveel dingen doen, in gta4 kan je bijvoorbeeld bowlen, echt lachen.
Ivooo |
GTA = geweldig
wow ik had me der veel van voorgesteld maar dit slaat echt alles, je kan van simpele dingen (bowlen, biljarten tot polen) tot internetten, foto's maken op je mobiel, lekker rond rijden (het rijden is echt vet)
tot aan geweldige missies en de radio.... 1 woord GEWELDIG. je kan zelfs TV kijken in je eigen huisje en nog 1001 dingen meer doen
GTA IV is de GTA geworden waar ik op heb gewacht.. nee hij is beter geworden:D
ik hoorde ook dat in sommige dure auto's het navigatiesysteem de route voorleest, fantastisch! Ivooo
Pff, ik mag dat spel niet hebben van men ouders (anders zou ik het zeker kopen) *zucht*
ik heb eindelijk wat trailers bekeken,
man dat ziet er onwijs cool uit
man dat ziet er onwijs cool uit
| stienoo wrote: |
| Pff, ik mag dat spel niet hebben van men ouders (anders zou ik het zeker kopen) *zucht* |
Hoezo??? Vinden ze dat je nog te jong bent of zo (ik weet niet hoe oud je bent)?
Ivooo
Ik w8 zelf nog even op de PC release, alhoewel even wss gelijk staat aan een jaar of 2.
Piraatje spelen op gebeurd nog steeds heel veel op het PC platform, waardoor het niet lucratief is om de spellen eerder te releasen...
Piraatje spelen op gebeurd nog steeds heel veel op het PC platform, waardoor het niet lucratief is om de spellen eerder te releasen...
| kansloos wrote: |
| Ik w8 zelf nog even op de PC release, alhoewel even wss gelijk staat aan een jaar of 2.
Piraatje spelen op gebeurd nog steeds heel veel op het PC platform, waardoor het niet lucratief is om de spellen eerder te releasen... |
als jij alles legaal hebt voor de pc..
windows
muziek
programma's
games
krijg je respect van mij, bij mij is alleen xp legaal:P
mja als je de nieuwste games wilt spelen, en je koopt ze toch al legaal, waarom koop je dan geen console. aan de controller kom je vanzelf wel gewent...
@traxion,
Het enige wat legaal is mijn Windows en wat programma's die ik echt de moeite waard vind. Sommige spellen koop ik ook echt nadat ik ze heb gedownload. Maar dan moeten ze het geld wel waar zijn.
GTA San Andreas was er daar een van. Ik heb echt van dat spel genoten.
Oh ja: voor iedereen die een Playstation 3 of Xbox 360 wil gaan kopen: koop een Playstation 3. Waarom? Omdat je dan nog een release meekunt!
Het enige wat legaal is mijn Windows en wat programma's die ik echt de moeite waard vind. Sommige spellen koop ik ook echt nadat ik ze heb gedownload. Maar dan moeten ze het geld wel waar zijn.
GTA San Andreas was er daar een van. Ik heb echt van dat spel genoten.
Oh ja: voor iedereen die een Playstation 3 of Xbox 360 wil gaan kopen: koop een Playstation 3. Waarom? Omdat je dan nog een release meekunt!
| ©Wolfie wrote: |
| @traxion,
Oh ja: voor iedereen die een Playstation 3 of Xbox 360 wil gaan kopen: koop een Playstation 3. Waarom? Omdat je dan nog een release meekunt! |
helemaal mee eens, heb zo hier en daar of andere fora gelezen dat er geruchten gaat over dat microsoft al bezig is met een soort van makeover van de xbox360.
back ontopic, ik blijf het kopen van legaal games geld verspilling vinden, omdat ik toen ik nog games speelde meestal 1 game per dag uitspeelde en daarna nooit meer er na om keek. Wat dus heel erg zonde is van je geld. Dus voor mij geen GTA 4.
stille hint, zouden de makers gebruik maken van de populariteit om GTA als melkkoe te gebruiken
dit begint op mario te lijken
Het word wel nog steeds als een van de toppers van nu gezien. En zolang ze wat vernieuwends kunnen brengen lijkt me dat oke 
Hij heeft trouwens al enkele Wereldrecords verpletterd:
http://pro.tweakers.net/nieuws/53435/gta-iv-haalt-het-guinness-book-of-records.html
http://pro.tweakers.net/nieuws/53435/gta-iv-haalt-het-guinness-book-of-records.html