Heey
Vandaag net half-life 2 uitgespeelt (lkkre game ^^) maar nu heb ik zin op een nieuwe shooter.
Ik zoek FPS waar je mag/kan schieten als n "kieken zonder kop" en als het kan angstaanjagend xD
heeft er iemand een aanrader?
Thomme 
Is dat spel niet wat oud? xD
| Thomme wrote: |
| Is dat spel niet wat oud? xD |
Doom 3 een paar jaar uit hoor.
Je kunt altijd nog condemned spelen. Maar daarbij schijt je je broek vol. Maar wel es aan de episodes van half life gedacht? 1 & 2? Die zijn ook vet.
battlefield 2
Als on-line spel ben je daar nooit op uitgespeeld. Dat kan ook komen omdat ik niet zo enorm veel speel maar door al die rangen, levels, unlocks decoraties en vooral clans is het toch een van mijn favo spellen (de andere zijn geen FPS).
COD4 of crycis als je een top pc hebt
| traxion wrote: |
| COD4 of crycis als je een top pc hebt |
crysis viel mij heel erg tegen. De campaign was wel leuk maar die is nogla kort en voor de rest was er niet zo veel aan.
COD4 is wel heel mooi. Maar omdat die zoveel van je pc vraagt (en ik wil op de achtergrond nog dingen kunnen draaien) blijf ik toch bij BF2.
| Klaw 2 wrote: |
| Thomme wrote: | | Is dat spel niet wat oud? xD |
Je kunt altijd nog condemned spelen. Maar daarbij schijt je je broek vol. Maar wel es aan de episodes van half life gedacht? 1 & 2? Die zijn ook vet. |
De episodes staan op me steam maar ik heb echt zin in een game waar je eindeloos kan schieten (niet nadenken ^^)
EN
Cod4 heb ik al gespeelt (geen slecht spel)
Thomme
Frontlines: Fuel of War
Officiële Site
Adri
die zou ik alleen nog niet kopen en zeker niet voor vista. Zelfs met de laatste patches werkt hij nog niet helemaal perfect. Echt jammer want het is een enorm mooi spel. Hier werkte hij trouwens op 1 van de 4 pc's (xp) de vista laptop en de xp computers lukte het niet, de xp laptop dan weer wel.
| Klaw 2 wrote: | | Thomme wrote: | | Is dat spel niet wat oud? xD |
Je kunt altijd nog condemned spelen. Maar daarbij schijt je je broek vol. Maar wel es aan de episodes van half life gedacht? 1 & 2? Die zijn ook vet. |
De episodes staan op me steam maar ik heb echt zin in een game waar je eindeloos kan schieten (niet nadenken ^^)
EN
Thomme |
Hmm half life is niet dom schieten, je hebt ook puzzels en als je wat aandacht aan het verhaal bestaat.
Maarre je hebt een pc maar heb je ook een console? Dan wordt het wat makkelijker Fuel of War is ook uit op een console dacht ik, dan heb je dat probleem van hierboven niet.
| Thomme wrote: | | Klaw 2 wrote: | | Thomme wrote: | | Is dat spel niet wat oud? xD |
EN
Thomme |
Hmm half life is niet dom schieten, je hebt ook puzzels en als je wat aandacht aan het verhaal bestaat.
Maarre je hebt een pc maar heb je ook een console? Dan wordt het wat makkelijker Fuel of War is ook uit op een console dacht ik, dan heb je dat probleem van hierboven niet. |
Nee ik speel niet graag op consoles (zeker geen shooters xD)
En Fuel of wars ziet er vet uit maar als ik zo hoor wat voor problemen jullie allemaal hebben met het spel :S
Fear is nog een tof spel ^^
Maar is ook zo een van de games die best overdag speelt omdat je anders met een volle broek naar de wc mag gaan kruipen..
Die nieuwe COD heb ik bij iemand gezien,
die ziet er echt heeel knap uit 
S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
Geweldige game, veel bugs en moeilijk voor beginners (werd door meerdere sites beschouwd as slecht spel vanwege de goeie AI). Met veel logisch nadenken haal je het wel.
Het spel heeft een geweldige atmosfeer en verhaallijn en zeker de moeite waard of er naar te kijken.
Allemaal enorm mooie games...
Maar wat had je gedacht van overstappen op lightweight Quake 3-based shooters?
Om maar enkele te noemen: Tremulous, Urban Terror, Wolfenstein: E.T....
Ze zijn allemaal open-source en dus gratis.
Als dat je niet bevalt, what about the multiplayer van F.E.A.R. (F.E.A.R. Combat).
Die is ook gratis trouwens.
| dylanm wrote: |
Allemaal enorm mooie games...
Maar wat had je gedacht van overstappen op lightweight Quake 3-based shooters?
Om maar enkele te noemen: Tremulous, Urban Terror, Wolfenstein: E.T....
Ze zijn allemaal open-source en dus gratis.
Als dat je niet bevalt, what about the multiplayer van F.E.A.R. (F.E.A.R. Combat).
Die is ook gratis trouwens. |
inderdaad, maar je hebt ook nog leuke shooters als HL-2 deathmatch die ook een tijdje gratis was te verkrijgen via steam:P
Half-Life 2: Deathmatch speel ik al een goeie 2 jaar en ben ik zo'n beetje beu dus ja 
Half-Life 2: Deathmatch speel ik al een goeie 2 jaar en ben ik zo'n beetje beu dus ja  |
ga ik toch liever team fortres 2 spelen. Veel humoristischer en eerlijker. Je hebt klassen dus je kunt niet steeds iedereen verslaan omdat je boven op de rocket launcher spawn staat.
| Thomme wrote: | Half-Life 2: Deathmatch speel ik al een goeie 2 jaar en ben ik zo'n beetje beu dus ja  |
ga ik toch liever team fortres 2 spelen. Veel humoristischer en eerlijker. Je hebt klassen dus je kunt niet steeds iedereen verslaan omdat je boven op de rocket launcher spawn staat. |
Team fortres 2 is inderdaad leuk, alleen ik heb het niet legaal das wat minder. Maar wat bedoel je met | Quote: |
| omdat je boven op de rocket launcher spawn staat. |
?
Probeer eens Americas Army. Dat is een soort wannabe call of duty spel, en het is gratis.
Op www.americasarmy.com kun je 't downloaden.
Het is een lekkere shooter en hij word constant geupdate.
Serious Sam <Getal> :P
No brainer shooter, zou je wel moeten aanstaan ^^
| lordwarlord wrote: |
| Klaw 2 wrote: | | Thomme wrote: | Half-Life 2: Deathmatch speel ik al een goeie 2 jaar en ben ik zo'n beetje beu dus ja  |
ga ik toch liever team fortres 2 spelen. Veel humoristischer en eerlijker. Je hebt klassen dus je kunt niet steeds iedereen verslaan omdat je boven op de rocket launcher spawn staat. |
Team fortres 2 is inderdaad leuk, alleen ik heb het niet legaal das wat minder. Maar wat bedoel je met | Quote: | | omdat je boven op de rocket launcher spawn staat. | ? |
Wat ik denk dat hij bedoelt is dat als je op de rocket launcher spawn gaat staan (waar het wapen tevoorschijn komt) dat die gozer dan als enigste de kracht van de rocket launcher kan gebruiken en in het voordeel is tenzij een andere gozer met ontzettend veel geluk er voor kan zorgen dat hij word neergeschoten.
Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook.
| Wuppie wrote: |
| Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook. |
Even off-topic:
Is die bug er nu al uit die ervoor zorgde dat de pc uitviel?
| neji wrote: |
| Wuppie wrote: | | Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook. |
Even off-topic:
Is die bug er nu al uit die ervoor zorgde dat de pc uitviel? |
De dag na de release werd al een patch uitgebracht, probeer te patchen
| Flakky wrote: |
| neji wrote: | | Wuppie wrote: | | Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook. |
Even off-topic:
Is die bug er nu al uit die ervoor zorgde dat de pc uitviel? | De dag na de release werd al een patch uitgebracht, probeer te patchen |
Nou was van plan hem te kopen, maar dan toch niet gedaan door die problemen.
Goed om te weten toch! Hebben we weer iets om op te concentreren 
| Flakky wrote: | | neji wrote: | | Wuppie wrote: | | Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook. |
Even off-topic:
Is die bug er nu al uit die ervoor zorgde dat de pc uitviel? | De dag na de release werd al een patch uitgebracht, probeer te patchen |
Goed om te weten toch! Hebben we weer iets om op te concentreren  |
Er is wel ergens een demo zodat je het kan testen. Heb ik ook gedaan, kwam niet verder dan de splash screen, dat moet het moment zijn geweest dat het spel er achter kwam wat mijn grafische kaart is 
| Flakky wrote: |
| neji wrote: | | Flakky wrote: | | neji wrote: | | Wuppie wrote: | | Unreal Tournament 3 misschien. Lekker schieten zonder gezeik en nog zeer goed ook. |
Even off-topic:
Goed om te weten toch! Hebben we weer iets om op te concentreren  | Er is wel ergens een demo zodat je het kan testen. Heb ik ook gedaan, kwam niet verder dan de splash screen, dat moet het moment zijn geweest dat het spel er achter kwam wat mijn grafische kaart is  |
hmm, heb iets tegen demo's 
hmm, heb iets tegen demo's  |
Waarom? Gratis uitproberen van een spel, je weet wat je koopt, kan er voor zorgen dat je een miskoop misloopt 
hmm, heb iets tegen demo's  |
Ja dan kan ik je ook niet verder helpen
Dan heb je altijd nog mensen in de buurt die geen demovrees hebben? 
ik vond een lijstje van leuke shooters op wiki, maar als deze allemaal al gespeeld hebt zul je toch moeten wachten op nieuwe
| Code: |
Wolfenstein
Doom
Quake
Duke Nukem 3D
Goldeneye 007
Unreal
Half-Life
Counter-Strike
Unreal Tournament
Deus Ex Ion Storm
Return to Castle Wolfenstein
Halo: Combat Evolved
America's Army
Medal of Honor
Wolfenstein: Enemy Territory
Call Of Duty
Half Life 2
Counter-Strike: Source
Battlefield 2
Brothers in Arms
Call of Duty 2
Resistance: Fall of Man
Warrock
Crysis
Call of duty 4
Battlefield 2142 |
Daar staan veel oude shooters tussen, maar ze zijn wel allemaal goed, vooral in de tijd dat ze uitkwamen.
http://www.battlefield-heroes.com/
Ziet er ook nog leuk uit om even mee te ontspannen!
ik zit er al een paar maanden op te wachten. Ze hebben nu een closed beta uit, maar die is nergens te vinden. Ik heb me al ingeschreven, en met een beetje geluk krijg ik ooit nog een mailtje dat ik ook mee mag doen met de closed beta, maar ik ben bang dat dat niet komt.
Ik zit ook al in hun IRC en bekijk wekelijks hun website, dus als hij uitkomt ben ik er snel bij.
| rvec wrote: |
ik zit er al een paar maanden op te wachten. Ze hebben nu een closed beta uit, maar die is nergens te vinden. Ik heb me al ingeschreven, en met een beetje geluk krijg ik ooit nog een mailtje dat ik ook mee mag doen met de closed beta, maar ik ben bang dat dat niet komt.
Ik zit ook al in hun IRC en bekijk wekelijks hun website, dus als hij uitkomt ben ik er snel bij. |
De harde kern dus!
http://youtube.com/watch?v=KYQP-uBijWg
Dit is de trailer voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Het zinnetje dat ik vooral onthouden heb: "not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ulta-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours" 
Is GTA4 een goed spel?? denk erover hem te kopen 
| getlow wrote: |
Is GTA4 een goed spel?? denk erover hem te kopen  |
Best wel als je naar alle andere delen nog steeds niet op GTA bent uit gekeken dan is het wel leuk^^ maar anders is het gewoon GTA in een nieuwe jasje met meer opties
Heb laatst Call of Duty 4 gespeeld, mals spelletje als je het mij vraagt, alleen de multiplayer is wel een beetje gaar door toevoeging van airstrikes en helicopters. Je wil nog wel is doodgaan zonder dat je het zelf ook maar een beetje kan helpen.