FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

mobiel internet via computer

jordi
Ik zit met een probleempje. Ik probeer al een tijdje internet via bluetooth te krijgen op mijn mobiel (Sony Ericsson W810i), zodat ik dus niet die hoge gprs(ofzo?) kosten hoef te betalen, maar gewoon via mijn computer op het internet ga. Ik heb al dit gevonden:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24051902#overige

Daar staat ergens dit tekstje:

Quote:
    SE J2ME SDK downloaden en installeren.
  • Opera mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
    Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
  • Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
  • Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english

Dat installeren enzo lukt allemaal wel. Maar als ik dan via die browser op me mobiel op internet ga en een url invoer of naar een bookmark ga, komt er de volgende tekst na een paar seconden:
Error, Could not open connection to server

Wat doe ik fout??
Thomme
Waarom internet op je mobiel gebruiken als je toch op 30 meter van je computer zit Confused
jordi
1. Is gewoon handiger voor mijn situatie
2. Ik heb een sony ericsson en wil ook wel eens een thema van hun site downloade. En je MOET dat via je mobiel doen. Dan betaal ik dus weer die kosten ...
Bengt
Aangezien mijn telefoon het begeven had deze week, me ook een sony ericsson aangeschaft, niet zo een duur model wel. Maar ik ga binnenkort ook eens kijken om dat te proberen Smile (puur uit nieuwsgierigheid ^^)
jordi
Welke telefoon heb je dan ?
Vertel als het is gelukt Very Happy
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.