Ik ben een beetje aan het experimenteren met flash en javascript.
nou als ik van een website een scriptje haal en zet hem in mijn eigen site, dan krijg ik een pop up dat er een script of flash in is gebruikt... hoe kan dit? want ik zelf krijg geen foutmelding als ik erop kijk. maar als ik hem gebruik wel... ligt het aan de provider ofzo dan?
bedankt!
wat is het script en wat is de foutmelding?
het script is bv javascipt of flash in me site, de foutmelding is eigenlijk geen foutmelding maar een pop up in me browser.
iedere javascript en flash geeft een pop-up?
en wat staat daar op dan?
dat krijg je zeker alleen in IE
gebruik firefox met firebug (extra plugin) eens.
ik vermoedt dat je een fout maakt in je javascript endaarvan een error melding/waarschuwing krijgt
Ik kan geen fout gemaakt hebben want als ik hem bv. kopieer van een website waarvan ik geen popup kreeg. dus als ik die in me site zet krijg ik wel een pop up, nadat ik hem heb toegestaan werkt alles wel gewoon.
de remote view wil nog wel eens anders zijn dan de local. Als ik bv local naar frames kijk dan komt er altijd een nieuw scherm bij een link, doe ik het vanaf de server dan heb ik het probleem niet.
Het zou misschien handig zijn mocht je er eens een printscreen van kunnen maken, want je beschrijving is niet zo duidelijk. Ik denk dat het ook voor de andere mensen op het forum makkelijker zou zijn om iets meer informatie te krijgen zodat we je probleem kunnen aanpakken. Een scriptje die in javascript of flash is geschreven, wat echter twee verschillende zaken zijn, kan vanalles betekenen...