FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Office 2000 naar Office 2003

ciboss
Op mijn oude pc staat een officiële Office 2000. (OS Windows XP Prof.)
Op een recentere pc heb ik een officiële Office 2003. (OS Windows XP Prof.)
Nu wil ik deze Office 2003 ook installeren op die oude pc. Na het inbrengen van de product key kan ik de volledige installatie afwerken, maar bij het opstarten van Word of Powerpoint of Excel moet ik eerst weeral die productcode inbrengen, en dan krijg ik altijd maar een foutberichtvenster met de melding dat deze productcode geen geldige code is.
Zelfs als ik eerst die oude Office 2000 via Configuratie/Software verwijder uit de Program Files krijg ik hetzelfde probleem.
Zou die product key van Office 2000 nog ergens in het geheugen vastzitten?
adri
Als de twee pc's verbonden zijn met internet gaat het niet lukken, probeer het eens te deďnstalleren (office 2000 en office 2003) en trek daarna het internet (maak de kabel los, of zet de wi-fi af) en installeer dan eens.

Adri
lordwarlord
ciboss wrote:

Zou die product key van Office 2000 nog ergens in het geheugen vastzitten?

jah dat zeker ergens maar dat zou niet office 2003 moeten beinvloeden. als ik jouw was zou ik op de andere pc waar offive 2003 wel goed opstaat gebruik maken van een programma dat zijn productcode verandert (zoiets als magic jelly bean) en dan je echte code gebruiken voor je oude pc.

Maar wat adri zei zou ook moeten werken

--edit by rvec: warez ook niet via pm---
atleetalie
Het is toch juist de bedoeling van Microsoft om je een nieuwe versie te laten aanschaffen? Je mag het vaak maar op 1 pc zetten, je mist trouwens niet zo veel in de verschillen tussen 2003 en 2000, office is nog nooit ingrijpend veranderd ook met 2007 niet.
ciboss
lordwarlord wrote:

jah dat zeker ergens maar dat zou niet office 2003 moeten beinvloeden. als ik jou was zou ik op de andere pc waar offive 2003 wel goed opstaat gebruik maken van een programma dat zijn productcode verandert (zoiets als magic jelly bean) en dan je echte code gebruiken voor je oude pc.

-

welke productcode moet ik dan inbrengen ?
wordt die code dan niet meer gecontroleerd door Windows Office?
adri
Met Office 2007 weet ik dat je dit op 3pc's mag zetten, vroeger hadden we Office 2000 en daar mocht dat niet. Confused
lordwarlord
ciboss wrote:
lordwarlord wrote:

jah dat zeker ergens maar dat zou niet office 2003 moeten beinvloeden. als ik jou was zou ik op de andere pc waar offive 2003 wel goed opstaat gebruik maken van een programma dat zijn productcode verandert (zoiets als magic jelly bean) en dan je echte code gebruiken voor je oude pc.

-

welke productcode moet ik dan inbrengen ?
wordt die code dan niet meer gecontroleerd door Windows Office?

neeh die wordt dan niet gecontroleerd^^ dat is het leuke eraan =D
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.