Kent iemand nog goede gratis programmaatjes om video's om te zetten in mp4-formaat (voor de ipod). Ik heb er zelf al een aantal gevonden, maar toen ik gisteren een video had omgezet, merkte ik dat het geluid niet gelijk liep met de video. Heel erg irritant.
Ivooo
WinAvi 8 downloaden? Trial ofzo...
een trail is niet zo handig want dan kun je OF maar 60 % overzetten of er komt in het midden van het scherm TRAIL VERSION te staan wat iedere film verpest, maar voor de vraag,
Ik had een programatje SUPER mischien kan die bestanden in het goede formaat overzetten.
| adri wrote: |
| WinAvi 8 downloaden? Trial ofzo... |
Ik heb hier de volledige versie om filmpjes op mijn telefoon te zetten. Werkt perfect. Is ook niet moeilijk en je kan ook je filmpjes is stukken hakken zodat je hem over verschillende kaarten kan verdelen.
Ipod gebruikt H.264 als videocodec toch?
haha droog^^ maar de meeste converters zijn niet gratis of voegen een watermerk toe en dat lijkt me ook niet handig
Nee inderdaad, en ik heb natuurlijk ook al een beetje gezocht en natuurlijk wat gevonden, maar niet alles is gratis en er zitten soms inderdaad watermerken bij. En wat ik in het begin zei is dat het programmaatje dat ik had gedownload niet goed werkte.
Trouwens, Winavi lijkt me inderdaad een trial, want dat staat erboven. Hoe ben jij dan aan die volledige versie gekomen?
Ivooo
Als je echt wanhopig bent kan je misschien wel je gading vinden via torrents? (illegaal als het betalend is... Maar dat is office 2000 installeren op meerdere pc's ook...)

| Ivooo wrote: |
Nee inderdaad, en ik heb natuurlijk ook al een beetje gezocht en natuurlijk wat gevonden, maar niet alles is gratis en er zitten soms inderdaad watermerken bij. En wat ik in het begin zei is dat het programmaatje dat ik had gedownload niet goed werkte.
Trouwens, Winavi lijkt me inderdaad een trial, want dat staat erboven. Hoe ben jij dan aan die volledige versie gekomen?
Ivooo |
maar als je nog wanhopiger wordt en je opeens niet meer weet hoe torrents werken, zeg het mij maar dan uploadt ik een converter naar megaupload (of een van die andere upload sites)
http://www.erightsoft.com/Superdc.html
Gaat redelijk traag, maar is gratis en kan eigenlijk zowat alles converteren.
Ik gebruik ook WinAVI MP4 Converter, er is ook een gratis versie van (maar daar zitten beperkingen op), gaat zeer snel.
Ik gebruik sinds kort total video converter. Via een torrent heb ik hem binnen gehaald. Ik weet dat torrents gebruiken niet echt juist is, maar ja hoe zou je zelf zijn als je kan geld besparen. Trouwens de methodes om betalingen te doen op het net is alles behalve.
@ Ivooo: Ik zal je een pm sturen met een link naar mijn Windows SkyDrive. Daar staat een map met de hele inboedel die je nodig hebt. Ik post hier geen link omdat dit tegen de regels is.
| Lord Klorel wrote: |
| @ Ivooo: Ik zal je een pm sturen met een link naar mijn Windows SkyDrive. Daar staat een map met de hele inboedel die je nodig hebt. Ik post hier geen link omdat dit tegen de regels is. |
Via pm is ook tegen de regels. -close- omdat er al genoeg opties zijn gegeven en omdat het nu meer over cracks gaat.