FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Logo Desgin

jerredk
Hallo,

Omdat het nogal moeilijk uit te leggen is in het Engels kom het hier. Ik heb namelijk weinig tijd wegens exame maar wil een vriend verassen met een nieuw logo voor zijn site. Aangezien men photoshop hierbij nog eens verdwenen is wegens een crash van men pc zou ik jullie hulp willen vragen. Het gaat hier over een WBA - Fanstie. ( WBA = Walibi , Bellewearde , Aqaulibi ). Laat je fantasie er op los. Nog even wat gegevens voor wat er zeker niet mag ontbreken op het logo!

Logo in gedachten:

- Op de achtergrond zou ik zeker 3 puntjes willen zien:

1) Rechts een deel van de Boomerang rollercoaster in Bellewearde

2) In het midden de Top spin van Walibi Belgium.

3) Aan de zijkant een glijbaan stuk van Aqualibi

- Tekst:

a) WBA - Fansite (=zeker vernoemen! ook al enigste geen andere tekst)

- Je eigen fantasie

Het is altijd leuk om jullie projecten te zien wil je er iets totaal anders van maken omdat je andere ideën hebt maak maar gerust ik zie nog wel. Wink

De prijs zal rond de 100 frih zitten en als ik meer heb krijg je die zeker ook !
rvec
zou je ook een link naar die site kunnen geven zodat we de kleuren en stijl kunnen zien?
jerredk
http://www.wba-fansite.tk/

Dit is hij oorsprongkelijk maar er staat nog niets op en nog niets is vast. Het is eerder voor het forum :

http://walibi-bellewaerde.getforum.org/forum/index.php

Zoals ik al zei dta het voor vriend is Wink Dus niet te hard letten op het logo boven Confused

p.s. nog even een klein vraagje het is wel off topic maar niet de moeite om iets nieuws te maken: kan je met frihost een browser game maken en zoja kan je me dan pmen met wat uitleg ?
jordi
Wat bedoel je met een 'browser' game ???

Een browser is een programma om webpagina's mee te kunnen bekijken Razz
rvec
jordi wrote:

zo zo waar haal je die wijsheid vandaan Cool

Op frihost kan je een browser game maken en er zijn heel wat verschillende gemaakt. Voor meer info graag een apart topic maken omdat het nogal een groot onderwerp kan worden.

De homepage en het forum lijken niet echt op elkaar Confused maar we moeten ons dus gewoon op het forum richten?
jerredk
Ja eigenlijk wel maar alles is mislukt. Het is nogal een heel harde beginner. Ik ga hem helpen dus het krijgt alles nieuw. Zie gewoon dat het zowat overal in past. Niet knal orangje met roze stippen dus Smile. Thanx ,

Jerredk

( Ik begin wel nieuwe topic over die game als het tijd is Wink )
jordi
rvec wrote:
jordi wrote:

zo zo waar haal je die wijsheid vandaan Cool

Hehe :p ... het kwam opeens in me op xD
jerredk
Niet te off topic gaan aub . Kzoek nogal altijd wel een logo he haha Wink
jerredk
Sorry voor de dubbel post maar even 2 mededelingen:

Zou het logo even groot kunnen zijn als de blauwe balk bovenaan het forum ?
Is er eigenlijk iemand mee bezig ?

Alvast hopelijk ,

Thanx ,

Jerredk ( en zijn broer Yourtrips ! Smile )
atleetalie
Ik ben er maar mee aan de slag gegaan, echt geweldig is het niet geworden en verder moet je zelf maar oordelen/aanpassen.
jerredk
Toch goed hoor! Maarja ik stort zeker wel een bedragje voor je moeite. Thanx , Jerredk
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.