FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Paul de Leeuw

Flakky
Zoals jullie vandaag gezien hadden op Mooi weer de Leeuw, kwam er een man zomaar de studio binnen rennen met teksten op zijn lichaam die tegen dierenvlees was (denk ik, ik weet niet zeker). De man was naakt behalve een slip en Paul de Leeuw zorgde er voor dat dat slipje scheurde en uit ging. Het staat vast wel ergens op het internet het fragment of de hele uitzending maar ik wil weten wat jou mening daarover is.

Aan de ene kant is het de dierenvriend die voor de diertjes opkomt en aan de andere kant stoord hij de productie van een uitzending, met alle gevolgen van dien. En mag Paul het slipje hebben gescheurd of niet? Aan de ene kant is het wel bruut maar aan de andere kant is het dat een volledig naakte man meer aandacht krijgt dan een man met een slip (vooral in combinatie krijgt het veel aandacht xD).

Maarja, wat vinden jullie er van?
Bengt
Er zijn andere kanalen voor denk ik. Onlangs is er van ALF (Animal Liberation Front) in België op slachterijen ook teksten aangebracht trouwens ("moordenaars,...").
endless
heb het nog niet gezien, maar die boxer had hij niet mogen laten sheuren, is een soort van aanranding :]
jordi
endless wrote:

heb het nog niet gezien, maar die boxer had hij niet mogen laten sheuren, is een soort van aanranding :]

Eigenlijk is het dat wel jah.. ik ga ff zoeke naar het filmpje ...

EDIT, gevonden: ... echt geweldig lache Razz
http://nl.youtube.com/watch?v=OMPyuILv1c0
Ivooo
Lachen, ik heb t filmpje ff bekeken.
Of Paul t mocht doen, ik weet t niet.
Aan de ene kant denk ik: dan had hij maar niet zo de studio in moeten rennen, maar aan de andere kant is het wel een beetje zielig voor die man.

Ivooo
jordi
Eventjes een ander filmpje .. deze is wat duidelijker:

http://nl.youtube.com/watch?v=6lih8C7WwkY
traxion

hier is een versie betere van het fimpje

wel lache mja of het resultaat heeft... nee niet bij mij
Flakky
traxion wrote:

Lollig dat 2 mensen tegelijkertijd dezelfde link posten Smile Dank jullie voor de links, ik wou het fragment terug zien.

Waar ik nu achter ben gekomen is dat Vegan Streaker niet alleen bij Paul de Leeuw is geweest, maar ook op andere plekken zoals dat paardentournooi en een tennistournooi.
atleetalie
je hebt van die mensen die weten niet wat ze doen. En Paul de Leeuw had gewoon een geweldige truc om die aap uit zijn show te krijgen.
jordi
Flakky wrote:
traxion wrote:

Lollig dat 2 mensen tegelijkertijd dezelfde link posten Smile Dank jullie voor de links, ik wou het fragment terug zien.

Waar ik nu achter ben gekomen is dat Vegan Streaker niet alleen bij Paul de Leeuw is geweest, maar ook op andere plekken zoals dat paardentournooi en een tennistournooi.

Haha, jah, hij heeft zelfs een eigen website Razz
Ivooo
http://www.telegraaf.nl/prive/3455116/_Streaker_eist_excuses_Paul_de_Leeuw__.html?p=6,1

Het artikel is net verschenen: Streaker eist excuses van Paul de Leeuw.
Geweldige reacties die eronder staan.

Ivooo
Emmer-Compascuum
Ik hoorde er vandaag op school ook al over. Nu ik het gezien heb moet ik toch zeggen dat het toch goed gedaan is door De Leeuw. Laughing
Het doel van die 'streaker' is bereikt; hij heeft de aandacht gekregen. Dat hij nu vernederd is op televisie is deels zijn schuld en ja... Het moest gaan om waar hij voor staat en niet om hem?
jordi
Nog een stukje, wat een gek is die streaker Razz

http://www.dumpert.nl/mediabase/43687/049e01be/mini_streaker_spreekt_over_aanranding.html
Ivooo
Had ik inderdaad gister ook al gezien op SBS 6, ik hoop dat Paul zijn excuses niet aanbiedt, en ik hoop ook dat hij wint als het op een rechtszaak uitloopt. Aanranding... kom op zeg.

Ivooo
James007
Ik vond de reactie van Paul de Leeuw echt geweldig.

1. Ten eerste, in plaats van de aandacht op de streaker te vestigen, plaatst Paul hem gewoon in de rij om aan bod te komen in zijn show. Het initiële shock-concept was al meteen verloren op dat moment.
  2. Ten tweede bindt Paul meteen het gesprek aan. Door te zeggen dat hij hem niet goed begrijpt, trekt hij die man naar zich toe en probeert hij "vriendjes" te worden.
  3. En dan begint hij zich te richten tot volledig de verkeerde dingen! Tergend traag!
lordwarlord
1 woord geweldig^^, het is ook dom omdat bij paul de leeuw te doen, die deinst niet terug voor zulk soort dingen:P
MrBlueSky
Hij is nu weer bij Paul de Leeuw (met kleren).

De Leeuw is er wel serieus over..
Flakky
Op dit moment is Paul de Leeuw net afgelopen en morgen komt de uitslag van de rijdende rechter. Die hadden ze geroepen voor zijn uitspraak.
moeslimoen
de streaker kan mooi zijn excuses aan bieden. paul de leeuw heeft de zaak gewonnen bij de rijdende echter. Razz
Ivooo
Lachen zeg, ik wist niet dat ze de rijdende rechter hadden ingeschakeld.
Gaat die streaker nog in hoger beroep? Wink

Ik heb het filmpje net ff bekeken:
http://nl.youtube.com/watch?v=7hFxpiAQsOk
Echt lachen, mooi dat hij gewonnen heeft.

Ivooo
uboss
why dont you grab a potato and stick it in your ear?

Last edited by uboss on Tue Jun 16, 2009 5:21 pm; edited 1 time in total
atleetalie
Als je naakt bent trek je meer aandacht, zeker bij Paul de Leeuw; het is zo'n chaotische show dat niemand door heeft als er iemand in een shirt naar binnen komt. Het valt voor geen meter op.
adri
ik heb hier 6 woorden voor over:

GO GO Streaker!
Paul Deleeuw SUCKS!
James007
Pfiew de opinies worden steeds genuanceerder. Zal ik hier anders meteen een ballenbad installeren? Rolling Eyes
adri
Mag altijd natuurlijk Very Happy Maakt de sfeer er alleen beter op Cool
dirkvb
Hei ik ben belg, dus ik ken paul de leeuw niet.
Maar is dat niet die ene gek die eidereen voor schut zet?
Of is dat ook zo'n soort man die alles op tv brengt.

Ik denk dat ik hem ooit al wel eens gezien heb, maar di trok toch op niet veel hoor.

Greet
James007
Dag Greet! of... Dirk.. allez jah...

Je moet eens op youtube kijken! Je vindt er vast genoeg filmpjes als je er even de tijd voor neemt. Smile
Paul de Leeuw is hoegenaamd geen clown hoor. Smile
kansloos
Paul de Leeuw had sowieso nooit die streakers broek mogen uittrekken in mijn opinie.
bovendien naaktlopen mag sowieso al niet van de wet en iemand anders forceren lijkt me ook verboden :p
jordi
kansloos wrote:
Paul de Leeuw had sowieso nooit die streakers broek mogen uittrekken in mijn opinie.
bovendien naaktlopen mag sowieso al niet van de wet en iemand anders forceren lijkt me ook verboden :p

Ik vind dat hij dat wel mocht doen. Die streaker mocht ook niet zomaar daar binnenlopen Wink
Flakky
jordi wrote:
kansloos wrote:

Ik vind dat hij dat wel mocht doen. Die streaker mocht ook niet zomaar daar binnenlopen Wink

Tot hoe ver mag je dan iemand belagelijk maken op de tv, ook al komt iemand onaangekondigt?

En ja, installeer de ballenbak maar, lijkt me wel leuk Razz
Coen
Paul de Leeuw had gelijk met wat hij deed. Die man die binnen kwam rennen was gewoon dom bezig en de Leeuw liet hem dat merken. Het klinkt misschien wat hard maar ik denk dat het wel een beetje een waarschuwing is om zoiets niet weer te doen. In elk geval niet bij Paul de Leeuw.