FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Geld verdienen

adri
Omdat iedereen wel graag een centje bij verdiend, Very Happy
vraag ik me af, hoe je geld kan verdienen met het internet. Smile

Ik bedoel geen hosts of iets aanbieden...
Maar meer zo reclame op een site à la google ads.

Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat en hoe je dat dan op je rekening krijgt?

Adri
Vlien
Ik weet dat er in ieder geval vééééél mensen op dat Google adje moeten klikken als je dat op je website hebt staan, wil je er iets aan verdienen. Het is maar een paar eurocent dat je krijgt bij iedere klik en het bedrag wordt pas gestort vanaf een 100 euro, dacht ik...
Bengt
Als je met GoogleAds geld wilt verdienen zal je toch al een site moeten hebben die heel wat verkeer heeft Smile
adri
En is er geen andere manier, of andere soorten reclame waarmee je wat makkelijker geld kan verdienen?

Adri Very Happy
jordi
Er zijn allerlei manieren, maar je moet wel goed verkeer op je site hebben wil je er iets aan verdienen...
stienoo
Dat is logisch, wie gaat er nu betalen voor reclame op een site waar niemand naar kijk?
neji
Eerst en vooral, er zijn een heel pak websites die mooi misbruik maken van mensen die geld willen verdienen via het internet. Maar zover was je volgens mij al!

Toeval wil lukken dat ik een maand terug het toch eens gewaagd heb zo'n site uit te testen die ik gekregen heb via via.

Wat moet je doen? Je klikt een link aan, de website verschijnt in een nieuw venster met een dertig seconden teller. Na dertig seconden krijg je dan 0.01$.

Heb zo in een maandje al een aardige 30$! Surprised
Een vriend van mij is trouwens al uitbetaald geweest.

Klein nadeel is wel dat het geld op Alertpay komt (en niet Paypal omdat die PTC's niet meer toelaten). Dus als je geld wilt gaan op paypal zetten moet je dan doen via een tussen persoon of via je/een bankrekening.

Ik heb alles mooi uitgelegd op een website en kan je in principe de drie stappen doen van zo'n activatie.

Klik hier

Hoe werkt het systeem:
Mensen die hun website meer bezoekers willen aantrekken (in de meeste gevallen scam website = oplichters dus Razz) om zo meer volk te trekken en dus ook potentiële klanten...
Zij betalen aan bux voor x aantal views.
Bux betaald dan weer die 0.01$ voor iedereen die die website bekijkt..

Win win win situatie dus.

Oh en een laatste tip, investeer er enkel geld in dat je zelf verdiend hebt via het systeem. Zo ben ik alvast aan men 30$ gekomen. Zonder ook maar iets uit te geven.

Er zijn natuurlijk ook andere alternatieven... Smile
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.