Hallo,
Ik heb gisteren paypal accountje gemaakt maar ik weet niet goed of ik nu rekeninguitreksels krijg zoals bij mijn bankrekening? Of krijg ik deze via Email?
Alvast Bedankt
Thomme
nadat je ingelogd bent kan je ze hier bekijken:
https://history.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_history
Voor de rest krijg je voor zover ik weet geen bericht.
is dat Paypal eigenlijk wel veilig in deze tijden?
ja paypal best wel veilig. En zoals ook in een topic in het general forum staat wordt dat binnenkort nog beter omdat er een beveiligingsbedrijf mee gaat werken.
Ik denk dat iedereen waarvan het paypal account wordt gehackt op de een of andere manier zelf een fout heeft gemaakt zoals het laten rondslingeren van een wachtwoord of een te eenvoudig wachtwoord nemen.
kan iedereen zon acount maken?
probeer maar
op www.paypal.nl
| stienoo wrote: |
| kan iedereen zon acount maken? |
jah en je kunt via sommige site "gratis"geld verdienen
echt gratis is leuk als je een rapidshare account wilt ofz
| lordwarlord wrote: |
| stienoo wrote: | | kan iedereen zon acount maken? |
jah en je kunt via sommige site "gratis"geld verdienen
echt gratis is leuk als je een rapidshare account wilt ofz |
zo door mails te openen ofzo bedoel je dan ?
Ik heb door zo van die sites geld gekregen in dollar. Maar nu heb ik geld gewonnen in GBD en mijn account is in dollar, zou dit geld automatisch omgezet worden en zal ik dit wel krijgen?
Normaal wel, toch als het op je bankrekening word gezet, en waarom zou je het niet krijgen?
paypay is tegenwoordig een van de meeste veilige manieren om online te betalen.
tevens kun je er makkelijk je eigen creditcard van maken die je online dus overal kunt gebruike
Paypal is zo veilig omdat het je creditcardnummer afschermt van de persoon waaraan je betaald. Paypal verstuurd het geld en haalt het van je creditcard af maar de ontvanger zal nooit het creditcardnummer kunnen zien. Verder is het ook mogelijk om paypal te machtigen om alles rechtstreeks van je bankrekening af te schrijven, dit is helemaal makkelijk omdat je dan geeneens een creditcard nodig hebt.
Ik heb paypal al redelijk vaak gebruikt en er nog nooit problemen mee gehad, ze hebben een keer uit veiligheidsoverwegingen mn account geblokkeerd, maar dat was toen omdat ik in een korte tijd vanaf meerdere computers had ingelogd, dan wordt je account voor de veiligheid even minder functioneel en door een paar eenvoudige handelingen die aantonen dat je "echt" bent wordt alles weer hersteld. Er worden dus wel echt dingen gedaan om je te beveligen.
| SgtGarcia wrote: |
| Verder is het ook mogelijk om paypal te machtigen om alles rechtstreeks van je bankrekening af te schrijven, dit is helemaal makkelijk omdat je dan geeneens een creditcard nodig hebt. |
Gaat dit ook in Belg๋ vraag ik me af, want ik meen me te herinneren dat dit vroeger niet ging ?
Gebruik al vele jaren PayPal op 2 verschillende accounts, heb nog nooit van me leven een brief van ze in de bus gehad, dus denk niet dat ze die ook ooit nog gaan sturen, misschien met illegale praktijkjes