FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

runescape -> private server ->

stienoo
Ik ben aan het proberen om een runescape private server te maken (op mijn ijge computer) omdat ik alles dan eens kan uitproberen, maar het lukt niet helemaal, daarmee bedoel ik dat er iets is dat ik niet helemaal snap, namelijk het volgende:
Quote:
Step 6
So your server should be up and running. Want to test it?
Well open up MoparScape Client and log-in to your internal IP.
Note: This is either localhost or 127.0.0.1
Note: Username and password can be anything you want.

Het gene wat ik er niet aan begruip is: "and log-in to your internal IP." ik weet namelijk niet hoe je dit moet doen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders zou ik niet meer weten wat ik moet doen.
kansloos
Internal IP is de IP van je server binnen je eigen netwerk...
En omdat de server op je eigen pc is, is dit altijd 127.0.0.1

btw zijn Runescape private servers niet illegaal?
Lord Klorel
Dat versta ik hier ook niet goed, hoe kan je nu een private server maken, je moet toch constant data doorkrijgen van de servers van Runescape om volledig up-to-date te zijn en zoals kansloos schrijft is dat volgens mij ook wreed illegaal.
Eerlijk gezegd ik zie er eigenlijk het nut niet van in om een private server te maken. Maar ik kan daar volledig verkeerd in zijn.
stienoo
Ik weet niet of het iligaal is waarschijnlijk wel, maar ik zet het niet onlin dus ik gebruik het voor ijgen gebruik, waarom ik het doe? Omdat ik alles dan eens kan proberen (alle lvl's 99, alle ietems onbeperkt enz).

Maar je hebt gelijk het is niet up tot date en je hebt geen data van jagex, je hebt alleen je ijgen (aangemaakte) data, en je hebt ook speciale servers waar er speciale dingen zijn.

Maar hoe moet je dan dat IP instellen? Ik zie nergens waar dat zou kunnen.
Christo
dat ip stel je niet in, het is gewoon 127.0.0.1 of localhost, altijd zo
stienoo
Maar zoals ik in de 1ste post al zij weet ik niet hoe je moet inlogen in je internal IP, als ik het programa opstart zegt hij altijd: 'connection problem' en bij een ander programa: 'starting testScape server on 0.0.0.0:43594'

Wat moet ik dus doen om te zorgen dat dat connection probleem weg is, ik heb ook 2 mappen moeten edditen, mischien zit daar het probleem:

In compile staat het volgende
Quote:

@echo off
title stienoo
"C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_03\bin\javac.exe" -cp . *.java
"C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_03\bin\java.exe" server
pause

En in runserver:
Quote:

@echo off
title stienoo
java -Xmx1024m -cp .;./jython.jar;./MySql/mysql-connector-java-3.0.17-ga-bin.jar server
traxion
het kan aan mij liggen maar waarom wil jij een gratis game op jouw eigen pc hebben draaien?

als je wilt gaan hacke ofzo kan dat ook rechtstreeks op runescape.com heb ik vroeger ook gedaan..

toen kun je der leuke dinge mee doen:D
stienoo
Als je op je pc hebt ben je gratis member, en ik hack geen echte games (alle toch niet op de echte site maar wel als ik er alleen op speel)
marcas
Christo wrote:
dat ip stel je niet in, het is gewoon 127.0.0.1 of localhost, altijd zo

inderdaad
misschien moet je even duidelijk zijn en zeggen waar je de software om die private server te draaien vandaan hebt zodat wij zelf ook die software kunnen analyseren en dan zelf uit kunnen vogelen hoe je een server maakt en het jou vervolgens uitleggen.
jerredk
kansloos wrote:
Internal IP is de IP van je server binnen je eigen netwerk...
En omdat de server op je eigen pc is, is dit altijd 127.0.0.1

btw zijn Runescape private servers niet illegaal?

Runescape servers zijn idd illegaal. Net als moparscape. Het domste wat je kan doen is RuneScape spelen en ook moparscape. Aangezien je je echte RuneScape account niet wilt verliezen dan toch ...
Btw: Wat heb je nu aan moparscape en al die andere servers. De fun is er af denk ik. Je kan niets meer omhoog , niets meer extra hebben , ... Je speelt gewoon het spel maar dan totaal kapot gemaakt. Ik raad je af om een server te maken , want als ( ja als als als ) ze je opzoeken kunnen er harde boetes op staan. ( Dit heb ik gelezen ergens maar bron kwijt gespeeld Sad ) Wink
stienoo
En hoe bedoel je opzoeken, via het internet of in het echte leven?
En, het is wel waar dan moet het wel saai zijn, maar toch lijkt het me leuk om alles eens te kunnen (maar ik zou op runescape blijven spelen Very Happy)

Maar hem voor die link te zetten mag niet, is dus illegaal en dat mag namelijk niet op dit forum....