Ik heb een website gemaakt voor apotheek mertens (de apotheek van mijn ouders) www.apotheekmertens.be maar ben niet echt zo tevreden over de lay-out en aangezien ik er niets van kan, vroeg ik me af of er hier toevallig iemand was die er een voor mij zou kunnen maken?
Wat is er belangrijk zijn:
-Het moet overzichtelijk blijven, geen donkere kleuren ofz
-Het moet in html, css en javascript (dus GEEN php) zijn
-lieft een menu dat links staat
Voor de rest mag je je zin doen.
Wees niet verondwaardigt als je heel hard je best hebt gedaan en ik het afwijs, mijn ouder moeten het ook nog goed vinden.
Ik verwacht wel dat als ik je betaal de lay-out ook echt van mij word (en zonder kopyrigts ofzo), als ik je niet betaal mag je ook gerust zijn dat ik de hem niet ga gebruiken of proberen na te maken.
De prijs ligt momenteel op 180 frih$ dat kan nog veranderen maar omdat ik momenteel niet meer heb kan ik dus ook niet meer geven
Wat is er belangrijk zijn:
-Het moet overzichtelijk blijven, geen donkere kleuren ofz
-Het moet in html, css en javascript (dus GEEN php) zijn
-lieft een menu dat links staat
Voor de rest mag je je zin doen.
Wees niet verondwaardigt als je heel hard je best hebt gedaan en ik het afwijs, mijn ouder moeten het ook nog goed vinden.
Ik verwacht wel dat als ik je betaal de lay-out ook echt van mij word (en zonder kopyrigts ofzo), als ik je niet betaal mag je ook gerust zijn dat ik de hem niet ga gebruiken of proberen na te maken.
De prijs ligt momenteel op 180 frih$ dat kan nog veranderen maar omdat ik momenteel niet meer heb kan ik dus ook niet meer geven