FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Lay-out voor website 180 frih$

stienoo
Ik heb een website gemaakt voor apotheek mertens (de apotheek van mijn ouders) www.apotheekmertens.be maar ben niet echt zo tevreden over de lay-out en aangezien ik er niets van kan, vroeg ik me af of er hier toevallig iemand was die er een voor mij zou kunnen maken?

Wat is er belangrijk zijn:

-Het moet overzichtelijk blijven, geen donkere kleuren ofz
-Het moet in html, css en javascript (dus GEEN php) zijn
-lieft een menu dat links staat

Voor de rest mag je je zin doen.
Wees niet verondwaardigt als je heel hard je best hebt gedaan en ik het afwijs, mijn ouder moeten het ook nog goed vinden.

Ik verwacht wel dat als ik je betaal de lay-out ook echt van mij word (en zonder kopyrigts ofzo), als ik je niet betaal mag je ook gerust zijn dat ik de hem niet ga gebruiken of proberen na te maken.

De prijs ligt momenteel op 180 frih$ dat kan nog veranderen maar omdat ik momenteel niet meer heb kan ik dus ook niet meer geven Very Happy
jordi
Ik denk niet dat iemand voor 180 frih$ (nep geld!) een hele layout maakt. Normaal als je op een speciaal forum dat vraagt, kost het meestal al rond de 100 euro ...
rvec
Wil iedereen stoppen te roepen dat er waarschienlijk niemand wat voor frih$ doet, dat frih$ niks waard zijn en dan iemand die het wel doet gek zou zijn?

Als iemand het er wel voor wil doen kan hij dat altijd zelf beslissen en is daar jullie mening niet voor nodig.

Wil je het zelf doen voor meer frih$ mag je dat altijd aanbieden.

Ook graag niet op deze post reageren. Als je hier een reactie op hebt mag je mij een pm sturen, dit topic is voor de rest weer voor stienoo.
stienoo
jordi wrote:
Ik denk niet dat iemand voor 180 frih$ (nep geld!) een hele layout maakt. Normaal als je op een speciaal forum dat vraagt, kost het meestal al rond de 100 euro ...

Je hebt mischien gelijk, maar het moet niet een heel ingewikelde lay-out zijn, in tegendeel, het moet een vrij simpele (maar toch mooie) lay-out zijn, het is niet de bedoeling dat het echt druk is ofz, maar dat het duidelijk is. Ik vind mijn lay-out momenteel niet zo goed, ik denk wel dat iemand die het een beetje kan op ongeveer 30 min iets in elkaar kan steken dat al beter is dan het mijne.

ow en ps, weet er iemand een goed teler die ieder ip adres maar 1 keer telt?
atleetalie
moet je niet 'gewoon' joomla, of een andere wysiwyg(what you see is what you get) editor nemen en daar een template voor maken, is niet heel ingewikkeld en is voor iedereen makkelijk te onderhouden.
rvec
ik zie dat je al een teller hebt gevonden.

Moet je voor de neiuwe site nog bepaalde kleuren hebben? Een witte achtergrond lijkt me het beste voor een apotheek, en die groene tint die ook in de letters gebruikt wordt (#05FF00) kan volgens mij beter net iets anders (beetje te fel nu).

edit:
@atleetalie:
Quote:
Het moet in html, css en javascript (dus GEEN php) zijn

En een laatste vraag, waarom is er javascript nodig? Ik zie alleen maar vaste pagina's en toch een enorme berg javascript (klok ofzo ?) in de bron.

edit2: ah ik ziet het al, een iritante klok in IE. Mag ik die eruit laten of zijn er bezoekers zonder klok op de pc ?
stienoo
Ok, bedankt voor de comentaar, mijn mama vond die klok net leuk Smile, maar ik heb besloten om de lay-out te laten zo als hij is (je moet er dus geen meer maken).
Van dat fel groen heb je mischien wel gelijk, maar zo hard stoort dat toch niet, of wel??
rvec
ok dan kan hij dicht
-closed-
Als je feedback over de site wilt kan je dat vragen in de website thread.
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.