FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

streamserver

moeslimoen
ik ben waat aan het proberen maar weet niet of het wel kan.
ik heb geen geluidskaart op de server maar wel op de thinclient.
hoe kan ik er voor zorgen dat als ik iets stream vanuit de server dat ik geluid heb uit de thinclient.
rvec
met welke software wil je het doen?

Ik heb het ooit een keer met shoutcast gedaan maar dat kan niet op frihost omdat je ssh toegang moet hebben.
SgtGarcia
Als je een music-streaming server op wil zetten moet je even hier kijken. Daar kun je gratis een account aanmaken wat je kunt gebruiken om muziek te broadcasten.
moeslimoen
ik heb de stream opgezet maar ik hoor geen geluid. er zit geen geluiskaart op de server maar wel op de thin client. dus de muziek of wil speelt wel af maar krijg geen geluid. en de geluitjes op de thin client die doen het wel.
rvec
op de stream server hoef je geen geluidskaart te hebben als je shoutcast gebruikt. Als je eens verteld welke software je gebruikt en wat het precieze probleem is kunnen we misschien helpen.
moeslimoen
ik gebruik windows media services. dus mijn probleem is dat er geen geluid uit de thin client komt.
de thin client heeft wel een geluidskaart maar de server niet. de server draait onder server 2008 test versie.
VoetbalInfo
Je wilt dus zeg maar op een server waar Windows 2008 Server op staat ingestalleerd muziek afspelen, zodat het uit een thin client komt?
moeslimoen
VoetbalInfo wrote:
Je wilt dus zeg maar op een server waar Windows 2008 Server op staat ingestalleerd muziek afspelen, zodat het uit een thin client komt?

ja. hij speelt ook af op de thin client maar zonder geluid.
moeslimoen
ik denk dat de probleem licht bij windows ce 5.0 die op de thin client zit. dus mischien lukt het met windows ce 6.0. maar die zullen we dan moeten bestellen.
weet iemand dan toevalig waar ik een thin client kan bestellen met windows ce 6.0 Question
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.