Wie Is De Mol?
Eff vooraf heb je de afleveringen nog niet allemaal gezien lees dan maar niet verder het kan de pret een beetje verderven.
De titel zegt het al, dit topic gaat over Wie is de Mol.
Ik zelf vind het erg leuk om naar te kijken omdat het nog wel es spannend kan zijn. En ik vind het "Mind-F***en" gedeelte ook erg leuk
. Heb net de derde aflevering gezien Gergina is er nu net uit gedonderd. Maar wie van dit forum kijkt er ook naar? Wie verdenken jullie ervan de mol te zijn en waarom?
Ik zelf heb geen idee wie de mol is maar ik denk dat het een van de Heeren is.
Nog nooit gezien. Wel vaak over gehoord op tv. Waar gaat het over dan ??
Het gaat erom dat 10 kandidaten zoveel mogelijk geld moeten verdienen en om dat in de pot te doen. Er zit echter 1 bedrieger tussen, de mol, hij moet ervoor zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot gaat. Hij moet dit wel zo stiekem mogelijk doen zodat de anderen niet weten dat hij de mol is.
De andere kandidaten moeten er proberen achter te komen wie de mol is zij moeten aan de hand van hun bevindingen aan het einde van iedere aflevering een test doen waar zij moeten vragen over demol moeten beantwoorden, wie de meeste fout heeft gaat eruit. En de gene die als laatste overblijft mag het geld mee naar huis nemen.
| jordi wrote: |
| Nog nooit gezien. Wel vaak over gehoord op tv. Waar gaat het over dan ?? |
wat Klaw2 zegt maar je hebt ook joker die een fout antwoord goed maken bij de test zodat je kans dat je afvalt minder wordt
en er zijn deze keer redelijk veel leuke BNers bij als ik jouw was zou ik ook gaan kijken
moet je de 3 aflevringen de je gemist hebt maar eventjes op uitzendinggemist kijken
Vroeger keek ik er nog wel eens naar, maar tegenwoordig heb ik er niet echt tijd meer voor. Het is best een aardig programma en het kan inderdaad van tijd tot tijd nog behoorlijk spannend zijn ook.
| lordwarlord wrote: |
| jordi wrote: | | Nog nooit gezien. Wel vaak over gehoord op tv. Waar gaat het over dan ?? |
wat Klaw2 zegt maar je hebt ook joker die een fout antwoord goed maken bij de test zodat je kans dat je afvalt minder wordt
en er zijn deze keer redelijk veel leuke BNers bij als ik jouw was zou ik ook gaan kijken
moet je de 3 aflevringen de je gemist hebt maar eventjes op uitzendinggemist kijken |
Als je zo gaat moet je ook zeggen dat ze nu ook topito's kunnen sparen en wie een volle topo (8 topito's) van de zelfde kleur heeft of, of van 8 verschillende kleuren verdient er 1 vrijstelling mee en kan die gebruiken om dan 1 test niet te hoeven maken.
zo'n oud format, dat ze dat nog steeds blijven uitmelken dat snap ik niet...
dat is zoals de expedities robinsonsen, ok het was leuk maar ondertussen heb ik het al wel een paar seizoenen gehad met die ellende, gelukkig zijn er nog veel andere kanalen (waar ook niks op is) om uit te kiezen....
| the666bbq wrote: |
dat is zoals de expedities robinsonsen, ok het was leuk maar ondertussen heb ik het al wel een paar seizoenen gehad met die ellende, gelukkig zijn er nog veel andere kanalen (waar ook niks op is) om uit te kiezen.... |
Als ik mij niet vergis was De Mol in Vlaanderen een kleine tiental jaar terug op tv...
| the666bbq wrote: |
dat is zoals de expedities robinsonsen, ok het was leuk maar ondertussen heb ik het al wel een paar seizoenen gehad met die ellende, gelukkig zijn er nog veel andere kanalen (waar ook niks op is) om uit te kiezen.... |
Och uitmelken is het niet de tv zender mag immers niets verdienen. Ikzelf vind het programma erg leuk en kijk altijd weer uit naar het volgende seizoen.
| neji wrote: |
Als ik mij niet vergis was De Mol in Vlaanderen een kleine tiental jaar terug op tv... |
klopt al was het niet zo'n groot succes als het hier in nederland is
moet je maar is goed kijken aan het aan van een aflevering dan zie je altijd dat het product Wie is de mol van een belgisch bedrijf is
wie is de mol is best leuk, maar ik wordt er niet gelukkig van, altijd ken ik niemand en degene die ik wel ken is de mol
| atleetalie wrote: |
| wie is de mol is best leuk, maar ik wordt er niet gelukkig van, altijd ken ik niemand en degene die ik wel ken is de mol |
maar het is nu met bekende nedelanders daar ken je toch wel iemand van ? ten minste georgina verbaan
wie is de mol is zeker wel vermakelijk, laatste die ik echt goed gevolgd heb was trouwens wel die met ene sjors die de mol was. vond ik tevens ook de beste heb daarna niet echt meer iedere aflevering gekeken, gebrek aan tijd denk ik. maar die sjors die heeft wel wat lopen fokken met die groep dat is ook het mooiste van het spel, de mol die loopt te fokken met de kandidaten die om de poen spelen.
Heb trouwens al wel snel altijd dat aan het eind van de afleveringen, dat er bijv. nog 4 kandidaten zijn dat je gewoon zeker weet wie de mol is, maar da kan aan mij liggen, heb het wel altijd goed 
Ik kijk het als ik zin heb
, het is toch elke dag donderdag? Ik vindt het wel grappig, ik denk dat het een vrouw is
.