FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nieuwe gsm

dirkvb
Hai iedereen,

Ik ken niet veel van gsm's en de mijne is stuk, dus ik heb een nieuwe nodig.

Heeft iemand suggesties?

Voorwaarden:
-niet veel kosten (mijn ouders betalen Cool )
- voor de rest, maakt niet uit

Greetz
atleetalie
deze lijkt me een geweldige aanbieding kijk op http://www.mobieletelefoons.nl/orange/ een abonnement met 20 euro beltegoed per maand voor 10 euro per maand én k810 cybershotphone met 3.2 megapixel camera. Ik weet niet hoeveel je wil uitegven maar duur is het in iedergeval niet.

P.S. ik heb mijn nieuwe gratis gekregen van de rabobank, was een actie ofzo iets maar op http://www.rabomobiel.nl is hij 50 euro.
Bengt
Is die site betrouwbaar van die aanbieding van orange die je daar gaf ? Het ziet er een beetje 'vreemd' uit, als het betrouwbaar is, prima aanbieding Razz
jordi
Ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje.

Hij moet minimaal hebben:
- telefoneren (duhh:P)
- smsen (duhh:P)
- bluetooth
- foto/video-camera + flits
- fmradio
- mp3 speler
- simlockvrij

En ik heb ongeveer 150 euro in besteding hiervoor.
Weet iemand een leuk mobieltje voor mij Smile ?

Last edited by jordi on Tue Jan 22, 2008 6:30 pm; edited 1 time in total
neji
Heb er enkele rap opgezocht hoor:

- Samsung E250
- Sony Ericsson K750i
- Sony Ericsson Z510 (en voor 160€ eventueel de Z710i?)
- Nokia 5300
- Motoral RAZR v3i

Hoop dat je hier iets in vindt?

Verder moet ik zeggen dat ik de fmradio nooit gebruik. MP3 functie... Ik blijf erbij dat je beter een mp3 speler koopt maar als je nog geld wilt steken in extra kaartje moet het lukken.

Camera... Het is meer een hebbeding hoor. Echt top zijn die niet (zeker niet bij gsm's voor die prijs).
Maar welke gsm heeft dit nu niet? Smile
rvec
Ik heb de 2 topic bij elkaar gegooid. Voortaan alleen een report maken en niet in het topic vertellen dat het verkeerd is, als het verkeerd is verteld een mod/admin dat wel.

En als je het de mods/admins helemaal makkelijk wilt maken mag je een report voor een nederlands topic in het nederlands schrijven, dan klikken de andere mods er niet eens op Razz

en weer ontopic: Een site als deze is misschien wel handig en op de sites van de aanbieders zelf kom je vaak ook een winkel tegen. Maar als je echt een nieuwe telefoon nodig bent en geen zin hebt om alle telefoons door te gaan kan je beter gewoon een winkel in lopen, meestal weten ze in een telefoonwinkel wel een goede. Daarna kan je altijd nog op het internet prijzen vergelijken.
dirkvb
Ik heb toch iets anders gekocht:
een sony-ericson w200i

mp3 van 128mb
camera
infrarood
simpele interface

Een zeer goede gsm, deze is zeker aan te bevelen.
En zeker omdat je deze gsm al hebt van 90€, niet veel voor mp3,...

Greetz
jordi
Best een goeie keus Smile

Kan iemand voor mij opzoeken hoeveel de Sony Ericsson W810i kost ?? Ik kijk op verschillende sites en overal staat wat anders, op de ene site staat 200 euro en op de andere 100 euro Confused
traxion
dat verschilt meestal per abbo

als ik jou was zou ik een toestel pakken van de vorige modellen dus niet de nieuwste maar daarvoor, deze zijn namelijk vaak evengoed als de huidige maar stukken goedkoper.

kijk eerst hoeveel je belt en pas daar je abbo op aan. ga daarna pas zoeken naar een telefoon.

zelf heb ik een W880i gratis met een abbo van 19 euro per maand voor 1 jaar bij T-mobile afgesloten. dus totaal voor 230 euro een nieuwe telefoon (het toestel los kost 150 a 200 euro) en 150 bel min per maand ofzo. hij was wel in de aanbieding dus je moet er net even geluk mee hebben

mja succes met je aankoop

site als the phonehouse en smartphone staat eigenlijk alle info die je nodig hebt
stienoo
Ik heb een gsm in actie gekocht, maar je kan er nix mee (allee bellen en sms's en je hebt van die stomme toontjes erop staan), hij koste 7 euro (normaal 65 euro).
lordwarlord
stienoo wrote:
Ik heb een gsm in actie gekocht, maar je kan er nix mee (allee bellen en sms's en je hebt van die stomme toontjes erop staan), hij koste 7 euro (normaal 65 euro).

wat voor eentje dan? want 7 euro is echt geen geld want normaal kost een simkaart al 5 euro
stienoo
lordwarlord wrote:
stienoo wrote:

wat voor eentje dan? want 7 euro is echt geen geld want normaal kost een simkaart al 5 euro

De siemens a62 maar er waren zo een 10000 of 20000 ven die gsm's aan die prijs, is inderdaat geen geld, maar echt veel kan je er niet mee Very Happy
jordi
Ik heb maar even rond gekeken in de winkel en gevraagt hoeveel hij nou echt kost. En het is geworden, 209 euro Razz .. Veeeeel te duur voor een mobiel vind ik. Ik zag daar wel een vergelijkbaar mobiel staan. Sony Ericsson V630i voor maar 99 euro. Helaas zit er geen radio en geen flits op, verder wel alles wat ik wil. Maar ik denk toch dat die hem word...

En abbonement is natuurlijk niks voor mij Razz
traxion
ja als je geen abbo pakt en niet veel wilt uitgeven vallen er een hoop telefoons al af

de V630i is idd dan een goede optie
stienoo
Proficiat met je aankoop, ziet er een mooie gsm uit Cool
marcas
dirkvb wrote:
Ik heb toch iets anders gekocht:
een sony-ericson w200i

mp3 van 128mb
camera
infrarood
simpele interface

Een zeer goede gsm, deze is zeker aan te bevelen.
En zeker omdat je deze gsm al hebt van 90€, niet veel voor mp3,...

Greetz

Proficiat, deze wou ik ook eerst kopen maar heb ik toch niet gedaan, vond em toch niks.
Heb nu dus de W880i gekocht als los toestel ong. 200,- (excl. btw Wink )
Deze bevalt uitermate goed en ziet er ook heel vet uit Very Happy
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.