FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

page reload

traxion
hey

ik heb een probleempje met mijn website

momenteel ben ik er ajax in aan het inzetten maar nou werken de meta refresh niet meer.

tevens heb ik al een aantal andere manieren met js geprobeert maar deze werken ook niet.

het gaat om deze site http://cammora.be/4781/

wie heeft een andere manier om een webpagina te laten reloaden

letop dit moet wel automatisch na een x aantal seconden gebeureren.
©Wolfie
Ik heb geen oplossing voor je, maar ik vind het een leuk idee als ik de site zo zie. Ik raad het je wel aan om het nog eens in de nieuwste versie van Opera te bekijken. Hij loopt volgens mij niet helemaal goed in Opera. Waarschijnlijk simpele kwestie van CSS iets aanpassen. Wink
traxion
als eerste wil ik hem in IE en FF goed hebben

de andere browsers zijn niet echt veel gebruikt door de doelgroep van de site

nou heb je mij wel benieuwd gemaakt over hoe hij er in opera er uit ziet, zou je een screenshot kunnen maken?
©Wolfie
Ik zou zeggen check hem in de realiteit. Installeer Opera. Het is niet een opdringerige browser, de eerste keer zal hij vragen of je hem als default wilt gebruiken, wil je dat niet dan vink je die gewoon af. Kun je nog altijd veranderen. Wink Ikzelf gebruik Opera en het is een heerlijke browser.

Ik weet dat Opera door plus-minus 1.4% wordt gebruikt. Maar de gebruikers die hem gebruiken zijn echte fans. Mocht je hem installeren ga dan naar extra, uiterlijk en dan kun je de skin aanpassen en geweldige andere skins downloaden. Probeer maar. Mocht je er niet tevreden mee zijn kun je hem zo deinstalleren zonder dat je nog overal sporen terugvind.

Het is echt de beste/snelste browser.

Over het design:
Ik design alle sites die ik maak vanaf het begin in alle browsers. Als ik iets nieuws heb toegevoegd dan is het mijn gewoonte het in alle browsers meteen even te testen. Anders kunnen er nog wel eens nare verassingen op de loer liggen waardoor je je volledige design overhoop moet gooien. Geloof me. Wink
traxion
heeft niemand een idee hoe ik met JS of een andere taal een page refresh na een x aantal sec kan uitvoeren?
rvec
http://www.wmcity.nl/scripts.php?actie=bekijk&id=773
zoals dat?
traxion
ik ben der achter gekomen dat het niet een het scripts liggen maar het is dat ik geen javascript kan aanroepen in ajax ivm beveiligingen enzo

volgens internet zou het met de functie eval(); wel moeten lukken. mja die is er in javascript en php:P

als ik er uit ben hoe het moet dan laat ik het wel weten
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.