FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nieuwe Monitor kopen

BCP88
Ik zou een nieuwe monitor willen kopen, maar waar zou ik op moeten letten? Ik zou voor een 22" willen gaan.
Kan iemand me misschien een goede 22" aanraden?
Arno v. Lumig
Hoeveel geld wil je uitgeven? Samsung heeft heel goede monitors, en ze zijn regelmatig ook best goedkoop te krijgen in aanbiedingen. Ik heb zelf een 22" Acer, en het beeld is heel goed als je er recht voorzit (ach, hij was goedkoop en ik ben maar een scholier). Die monitor was laatst voor €220,- te krijgen bij de Makro. Als je echt geld over hebt zou ik voor Eizo gaan, die monitoren zijn echt heerlijk.
jordi
22" ... Pfff.. lekker groot zeg Shocked
Ik zie nooit heel erg veel verschil in die monitoren, maar als jij er wel verschil in ziet, moet je maar de beste kiezen. Veel succes Wink
Bengt
Samsung prijs/kwaliteit zeer goed hoor. Heb zelf een syncmaster van hen.
Lacie heeft zeer goede monitors ook. En de Apple Cinema displays zien er betoverend uit :p
Lord Klorel
Ik heb een 19 inch van HP en ben daar zeer tevreden over. In het algemeen denk ik dat de prijzen vrij menselijk zijn, omdat LCD al enige tijd bestaat.
Wat ook belangrijk is dat als je een LCD uitschakelt, dat het scherm pekzwart ziet. Anders zou de kwaliteit niet echt goed zijn, dit is mij verteld door een kameraad van mij.
BCP88
Arno v. Lumig wrote:
Hoeveel geld wil je uitgeven?

Ik had aan een 300 euro gedacht.

Allemaal al bedankt voor de informatie. Moesten jullie nog tips hebben zou ik het graag horen.
Trevarion
Voor 300 euro kan je wel een mooie 22'' scherm kopen Razz
Zelf heb ik de AL2216W van acer (22'' Widescreen Scherm). Je moet bij het kopen van scherm vooral letten op de ms (responstijd), des te lager des te beter.
atleetalie