|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
digitale televisie
Ik heb mezelf beloond met een vroeg kerstgeschenk : digitale televisie en ben eigenlijk wel aardig tevreden (makkelijk opnemen en opnames benaderen, timeshiften, beeldkwaliteit,tvgids, bestellen,...)
wie heeft er nog allemaal digitale en wat zijn je bevindingen tot nu toe ?
pas op : het is nog niet allemaal peis en vree he, ik heb al wel een aantal bedenkingen (recorder staat eigenlijk altijd 'aan' en ligt vervelend te zoemen, opnemen van een programma van een half uur dat in caroussel wordt uitgezonden van 2 tot 9 moet je de volle 7 uur opnemen als je het 'quick' wil doen maar dan kan je in die 7 uur niks anders opnemen, soms kloppen de tijden van de gids niet helemaal en komt je opname niet echt uit - is dus niet echt revolutionair systeem, verder bladeren in de tvgids 'voorbij' de dag moet je eerst de dag aanpassen en niet gewoon doorbladeren,...)
wie heeft er nog allemaal digitale en wat zijn je bevindingen tot nu toe ?
pas op : het is nog niet allemaal peis en vree he, ik heb al wel een aantal bedenkingen (recorder staat eigenlijk altijd 'aan' en ligt vervelend te zoemen, opnemen van een programma van een half uur dat in caroussel wordt uitgezonden van 2 tot 9 moet je de volle 7 uur opnemen als je het 'quick' wil doen maar dan kan je in die 7 uur niks anders opnemen, soms kloppen de tijden van de gids niet helemaal en komt je opname niet echt uit - is dus niet echt revolutionair systeem, verder bladeren in de tvgids 'voorbij' de dag moet je eerst de dag aanpassen en niet gewoon doorbladeren,...)
we hebben hier sateliet tv. 2 schotels waarvan een met een rotor zodat we ook bijvoorbeeld alle engelse BBC zenders kunnen ontvangen. Heel handig maar per reciever kan je maar een kanaal ontvangen, dus opnemen en kijken kan niet tegelijk. Nu hebben wij 2 recievers en heeft een ervan 2 tuners en kunnen we dus 2 kanalen tegelijk kijken/opnemen en een derde opnemen.
Kwaliteit is over het algemeen goed (ook op beamer) maar bij storm wil hij nog wel eens wegvallen, afgelopen jaar is dat 2 of 3 keer gebeurt dus zo erg is dat niet.
Kwaliteit is over het algemeen goed (ook op beamer) maar bij storm wil hij nog wel eens wegvallen, afgelopen jaar is dat 2 of 3 keer gebeurt dus zo erg is dat niet.
Wij hebben hier Belgacom TV en ik heb er eigenlijk geen problemen mee.
Ik ben er tevreden over
Het is beter, mooier en handiger dan met de kabel!
Ik ben er tevreden over
Voorlopig nog niet, ken wat mensen in de sector en ook zij zeggen dat de situatie nog vrij fragiel is. Alles kan nog veranderen, dus nog wat wachten ^^
Ik heb hier gewoon analoog. Kwaliteit vind ik wel goed, maar dat kan ook komen doordat ik volgens mij nog nooit goed naar een digitale heb gekeken, misschien veranderd mijn mening dan wel 
Wij blijven voorlopig nog analoog kijken, want als je goed nadenkt, zodra je alles op een HD TV word gekeken dan kunnen volgens mij die digidozen weer de deur uit. Want in mijn ogen zijn die dozen enkel converters om digital terug analoog te maken.
Trouwens die huidige media hetse tussen Belgacom en Telenet komt me de spuigaten uit.
Eerst moet deze markt heel stabiel staan en tegen de tijd dat de switch-off eraan komt, dan zullen we beslissen, wat we doen.
Trouwens die huidige media hetse tussen Belgacom en Telenet komt me de spuigaten uit.
Eerst moet deze markt heel stabiel staan en tegen de tijd dat de switch-off eraan komt, dan zullen we beslissen, wat we doen.
Ik kan alleen maar akkoord gaan dat het digitale tv kijken nog maar in zijn schoenen staat. Telenet beloofde ons reeds meer dan een jaar dat bij de volgende update van de digicorder het probleem omtrent de blijfend draaiende harde schijf opgelost zou zijn. Dit is een zeer energieverspillend zaakje. Op andere fora las ik van mensen die een ampere meter tussen het toestel en het stopcontact gezet hebben en die wees uit dat het toestel meer verbruikt dan een koelkast op een jaar. Ik was ook even verschoten toen ik dat hoorde, maar realiseerde me snel dat het wel waar zou kunnen zijn...
Over de kwaliteit kan ik zeggen dat het veel verbeterd is. De technologie bij Telenet biedt volgens mij heel wat meer mogelijkheden dan bij Belgacom. Om maar even kort toe te lichten, de bandbreedte bij Telenet is een stuk groter dan bij Belgacom. Telenet biedt nog heel wat kanalen aan die zich standaard op de kabel bevinden en een aantal kanalen 'on demand'. Belgacom kan dat niet doen, alles is 'on demand'. Nu hun VDSL netwerk er ligt denk ik wel dat ze er beter zullen komen op concurrentieel gebied. Maar toch denk ik dat ze beter hun internet verbinding op gelijke hoogte zouden moeten krikken met Telenet of het overtreffen... Wat TV betreft mogen ze het wat mij betreft op een lager pitje zetten.
Over de kwaliteit kan ik zeggen dat het veel verbeterd is. De technologie bij Telenet biedt volgens mij heel wat meer mogelijkheden dan bij Belgacom. Om maar even kort toe te lichten, de bandbreedte bij Telenet is een stuk groter dan bij Belgacom. Telenet biedt nog heel wat kanalen aan die zich standaard op de kabel bevinden en een aantal kanalen 'on demand'. Belgacom kan dat niet doen, alles is 'on demand'. Nu hun VDSL netwerk er ligt denk ik wel dat ze er beter zullen komen op concurrentieel gebied. Maar toch denk ik dat ze beter hun internet verbinding op gelijke hoogte zouden moeten krikken met Telenet of het overtreffen... Wat TV betreft mogen ze het wat mij betreft op een lager pitje zetten.
Wij hebben nog gewoon kabel, men ouders vinden die digitale tv te duur, maar ja, ik kan er wel mee leven ik heb tenslote nog computer.
Maar het lijkt me wel vet cool en handig die digitale tv (vooral dat opnemen enz)
Maar het lijkt me wel vet cool en handig die digitale tv (vooral dat opnemen enz)
Wij hebben hier een digicorder staan.
Van het beeldkwaliteit moet ik niet klagen, wel durft het interactief gedeelte eens aan een slakkengangetje gaan...
Van het beeldkwaliteit moet ik niet klagen, wel durft het interactief gedeelte eens aan een slakkengangetje gaan...
| neji wrote: |
| Van het beeldkwaliteit moet ik niet klagen, wel durft het interactief gedeelte eens aan een slakkengangetje gaan... |
Amai nog ni, het geheel op zich durft zelfs volledig te blokkeren. Eén remedie ertegen, stekker uit het stopcontact, paar seconden wachten tot het geheugen zijn status kwijt is en de digicorder opnieuw aansluiten. tIs een belachelijke manier, maar het werkt...
Weet er soms iemand een alternatief voor de HD decoder die ze nu aanbieden? Waarom? Wel deze is bij Telenet niet te koop enkel maar te huur. Wanneer je dat bedrag op jaarbasis optelt en ervan uitgaat dat je het toch wel drie a vier jaar zeker zou moeten kunnen gebruiken, is dat een aanzienlijk bedrag, waarvoor je zeker een eigen toestel kunt aanschaffen...
ik blijf toch liever bij kabel want ik heb bij mensen thuis ty gekeken die digitale televisie hadden
nou ik merkte gewoon geen verschil. jah alleen als ik zapte dat gaat wel trager das wel jammer
vooral omdat ik altijd veel zap als ze daar nog iets aan gaan doen dan ben ik helemaal om
nou ik merkte gewoon geen verschil. jah alleen als ik zapte dat gaat wel trager das wel jammer
vooral omdat ik altijd veel zap als ze daar nog iets aan gaan doen dan ben ik helemaal om
Mja, ik denk wel dat ze nog iets zullen veranderen aan de snelheid, want dat is idd een zwaar minpunt. Het verschil in beeldkwaliteit zal afhangen van je televisietoestel zelf. In het begin dat wij digitale tv hadden, was er duidelijk nog een probleem met de 'quality of service'. Ik was namelijk een sportwedstrijd aan het volgen en het was ronduit onaangenaam om dat te zien. De gecodeerde blokken werden duidelijk gevisualiseerd en het beeld bleef haperen... Uiteindelijk die sportwedstrijd uitgekeken in een volledig analoog formaat.
Op dit moment kan ik wel zeggen dat dat probleem van de baan is. De keren dat er nu nog beeldartefacten voorkomen is tot een minimum herleid.
Greetz
Op dit moment kan ik wel zeggen dat dat probleem van de baan is. De keren dat er nu nog beeldartefacten voorkomen is tot een minimum herleid.
Greetz
Wij hebben digitale tv van KPN, redelijk vaak storingen, maar voor de rest wel ok. ik kan nu ook op mijn kamer tv kijken, vroeger, toen we de kabel van casema hadden, was het beeld boven zwart-wit
Echt slecht.
Ivooo
Echt slecht.
Ivooo
Ik heb digitale TV via satteliet en ik ben er heel tevreden over. En je hebt dan ook nog eens heel veel gratis zenders.
| BCP88 wrote: |
| En je hebt dan ook nog eens heel veel gratis zenders. |
Ik denk dat dat ook de reden is waarom heel wat mensen, in België toch, overschakelen op digitale tv. Een tijdje terug heeft Telenet heel wat zenders van de analoge kanalen gehaald, om bandbreedte vrij te kunnen maken voor de digitale tv. Uiteraard waren daar een aantal zenders bij die voor sommige mensen belangrijk zijn, ik zeg nu maar iets bvb CNN, Eurosport, Cartoon Network... Die zijn dus van de "analoge" kabel verdwenen. Voorzien wordt dat binnen een afzienbare periode ook de andere zenders van het analoge netwerk gehaald zullen worden en wellicht ook de radiozenders die via de kabeldistributie verdeeld worden. Alles in functie uiteraard van de digitale tv kijker en de kabel internetgebruiker.
Is dat slecht? Bwa, ik zou het niet durven zeggen. Een mens moet mee durven gaan met zijn tijd hé. En gezien de bandbreedtebeperkingen moeten een aantal offers gedaan worden om betere resultaten te boeken...
Wij hebben digitale televisie nog niet maar ik denk dat we dat niet zo snel gaan kopen. Het is redelijk duur en wij kijken niet zo veel televisie. Ik heb ook al gehoord dat als je een programma opneemt je niets anders kan doen, zelfs niet gewoon tv zien, of je moet grote kosten doen.
Wioj hebben genoeg aan onze kabel dus digitaal is voor later.
Greetz
Wioj hebben genoeg aan onze kabel dus digitaal is voor later.
Greetz
duur is het niet, ik heb in de laatste actie van telenet de digicorder 'gekregen' voor 150 euro, voor de rest gewoon dezelfde jaarlijkse kost als voor de analoge diensten. Het traag zijn dat stoort me niet zo bijzonder; bij zappen zie ik nu twee seconden beeld tegenover het speedzappen van een seconde van vroeger.
Dat de harde schijf blijft draaien stoort me inderdaad wel enigszins, zeker nu de digicorder gewoon boven op de tv kast staat wegens te breed voor onze kast. De nieuwe kast krijgt een glazen deur en dan zal dat gezoem al een stuk minder zijn. Het neemt bijna evenveel stroom weg in standby als in actieve stand en dat is inderdaad jammer maar anderzijds begrijp ik wel voor een stuk de 'beweegredenen' van telenet hiervoor. De tvgids (die al niet haarzuiver is) moet geupdate kunnen worden, want wijzigingen kunnen invloed hebben op uw opneem gedrag.
Over het algemeen ben ik toch zeer tevreden hoor, ik neem nu veel meer op dan vroeger, en dat wordt me als luie boer wel gemakkelijk gemaakt (aan de hand van de tvgids info krijgt alles meteen een naam,...) - al is er al wel eens iets te laat begonnen of te vroeg gestopt (lees tvgids zuigt)
De kwaliteit is echt wel stukken beter dan analoog, opnames zijn niet van het origineel te onderscheiden, time shiften is een plezier (zowel het pauzeren, als het terugspoelen naar iets wat je misschien niet perfect verstaan hebt,...), doordat de kwaliteit goed is speelt het geen rol dat je het programma met een vertraging van een kwartier aan het bekijken bent.
Storingen heb ik nog niet bijzonder veel gehad, alleen als iemand het licht uitdoet wil er wel eens een reeks blokjes tussenzitten.
Hij is ook maar één keertje vastgelopen, de eerste dag, toen ik nog niet goed wist hoe 'snel' traag was, en ik maar knoppen bleef uitproberen ... tot hij vastliep.
Ik ga eens proberen om alles uit te schakelen dmv een stopcontact met afstandsbediening (zonder stroom is zonder gezoem en uiteraard zonder verbruik) maar met het risico uiteraard dat je een opname mist (doordat de corder niet aanstond of doordat de programmatie veranderd is); al heb ik gehoord dat dat gevaarlijk kan zijn (update missen kan het ding doen vastlopen, waardoor telenet het ding weer moet activeren of zoiets,.. heb ik maar van horen zeggen)
Dat de harde schijf blijft draaien stoort me inderdaad wel enigszins, zeker nu de digicorder gewoon boven op de tv kast staat wegens te breed voor onze kast. De nieuwe kast krijgt een glazen deur en dan zal dat gezoem al een stuk minder zijn. Het neemt bijna evenveel stroom weg in standby als in actieve stand en dat is inderdaad jammer maar anderzijds begrijp ik wel voor een stuk de 'beweegredenen' van telenet hiervoor. De tvgids (die al niet haarzuiver is) moet geupdate kunnen worden, want wijzigingen kunnen invloed hebben op uw opneem gedrag.
Over het algemeen ben ik toch zeer tevreden hoor, ik neem nu veel meer op dan vroeger, en dat wordt me als luie boer wel gemakkelijk gemaakt (aan de hand van de tvgids info krijgt alles meteen een naam,...) - al is er al wel eens iets te laat begonnen of te vroeg gestopt (lees tvgids zuigt)
De kwaliteit is echt wel stukken beter dan analoog, opnames zijn niet van het origineel te onderscheiden, time shiften is een plezier (zowel het pauzeren, als het terugspoelen naar iets wat je misschien niet perfect verstaan hebt,...), doordat de kwaliteit goed is speelt het geen rol dat je het programma met een vertraging van een kwartier aan het bekijken bent.
Storingen heb ik nog niet bijzonder veel gehad, alleen als iemand het licht uitdoet wil er wel eens een reeks blokjes tussenzitten.
Hij is ook maar één keertje vastgelopen, de eerste dag, toen ik nog niet goed wist hoe 'snel' traag was, en ik maar knoppen bleef uitproberen ... tot hij vastliep.
Ik ga eens proberen om alles uit te schakelen dmv een stopcontact met afstandsbediening (zonder stroom is zonder gezoem en uiteraard zonder verbruik) maar met het risico uiteraard dat je een opname mist (doordat de corder niet aanstond of doordat de programmatie veranderd is); al heb ik gehoord dat dat gevaarlijk kan zijn (update missen kan het ding doen vastlopen, waardoor telenet het ding weer moet activeren of zoiets,.. heb ik maar van horen zeggen)
Bij Telenet hebben ze meer een nieuwe methode van siroop smeren. Nu kreeg een familielid van mij het aanbod om intekenen op een pakket met 5 a 6 zenders en de eerste 4 maandan waren deze gratis, maar als in het algemeen hun kwaliteit dan ook niet goed, dan versta ik niet waarom je dan nog meer geld zou moeten uitgeven.
Trouwens de signaal sterkte van telenet ligt altijd rond 7 en en nu ligt die maar rond de 5, dus in mijn ogen is telenet gewoon blufpoker aan het spelen.
Van degelijke methode ben ik niet gediend en zoals ik in een eerdere post schreef blijven wij voorlopig nog analoog zien.
Trouwens de signaal sterkte van telenet ligt altijd rond 7 en en nu ligt die maar rond de 5, dus in mijn ogen is telenet gewoon blufpoker aan het spelen.
Van degelijke methode ben ik niet gediend en zoals ik in een eerdere post schreef blijven wij voorlopig nog analoog zien.
| Lord Klorel wrote: |
|
Van degelijke methode ben ik niet gediend en zoals ik in een eerdere post schreef blijven wij voorlopig nog analoog zien. |
ben ik helemaal met je eens:P maar ik heb eigenlijk ook het idee dat nederland er nog niet klaar voor is omdat de verbinding te traag is en de "speciale decoders ofz" zijn ook niet echt top kwaliteit en het blijft duur als je wel redelijk kwaliteit wilt en ook nog wat meer zenders dan 123
dus ook voor mij blijf ik nog wel een tijdje bij analoge tv
soit ik blijf een tevreden klant, maar gelukkig denk ik er net aan dat ik hun prime proefabonnement van 2 maanden moet afzeggen of ik heb het een heel jaar aan mijne rekker en dat vind ik dan wel een duur grap (zo bijzonder boeiend vind ik prime/filmnet niet)
| the666bbq wrote: |
| soit ik blijf een tevreden klant, maar gelukkig denk ik er net aan dat ik hun prime proefabonnement van 2 maanden moet afzeggen of ik heb het een heel jaar aan mijne rekker en dat vind ik dan wel een duur grap (zo bijzonder boeiend vind ik prime/filmnet niet) |
Ik haat dergelijke marketingtrucjes
Bij Telenet gaat het momenteel niet goed...
De meeste nieuwe klanten/klanten die iets laten veranderen (verhuizen, nieuwe kopen,...) hebben vaak helemaal geen televisie nimer.
Meer info kan je vinden op het forum van de telefonie en internet klantenvereniging tik.be.
Toch wel zonde dat veel dingen fout gaat lopen bij Telenet.
Nu eens écht on-topic.
Zijn er al mensen met een HD decoder? (en bijgevolg ook wel eens naar HD kanalen kijken)
Is het de moeite waard?...
De meeste nieuwe klanten/klanten die iets laten veranderen (verhuizen, nieuwe kopen,...) hebben vaak helemaal geen televisie nimer.
Meer info kan je vinden op het forum van de telefonie en internet klantenvereniging tik.be.
Toch wel zonde dat veel dingen fout gaat lopen bij Telenet.
Nu eens écht on-topic.
Zijn er al mensen met een HD decoder? (en bijgevolg ook wel eens naar HD kanalen kijken)
Is het de moeite waard?...
| neji wrote: |
| Zijn er al mensen met een HD decoder? (en bijgevolg ook wel eens naar HD kanalen kijken)
Is het de moeite waard?... |
nope, nog geen hd decoder en het zal als het van mij afhangt nog wel ff duren. het huursysteem dat ze nu opzetten is pure afperserij. mochten ze het nu nog als leasing proberen aan te brengen akkoord, maar daar heb ik nog niets over gehoord. om echt HD te kunnen bekijken moeten ook de programma's in hd aangeboden worden en er zijn nog niet zoveel programma's die in hd worden uitgezonden, dus volgens mij is het daarvoor nog veel te vroeg. nu ja, de economie moet blijven draaien zeker?
ik las hier wat hoger ook dat the666bbq kan begrijpen waarom de disk blijft draaien. ik niet, als je wilt dat de opname rekening houdt met de programmatie op tv, dan moet je een extra abonnement aanschaffen bij telenet. zelfs dan vind ik het onverantwoord, als ze nu zouden programmeren dat hun decoder 20 minuten voor ingestelde opname tijd actief wordt en dus uit standby komt, dan kunnen ze nog aanpassingen opvragen. Een andere optie lijkt me om de tv gids op een ramgeheugen te zetten, zal een pak minder verbuiken dan op harddisk (als dat al niet zo is) en zal veel eenvoudiger up te daten zijn. toen wij de decoder kochten, had de verkoper een andere verklaring. telenet wil de toegang tot de harde schijf ten alle tijde bewaren. je kunt niet zomaar gelijk welke film opnemen (auteursrechten) en als je het toch doet dan moet telenet de film kunnen verwijderen, woorden van de verkoper. weinig privacy, niet?
| Georgeboy wrote: |
|
nope, nog geen hd decoder en het zal als het van mij afhangt nog wel ff duren. het huursysteem dat ze nu opzetten is pure afperserij. mochten ze het nu nog als leasing proberen aan te brengen akkoord, maar daar heb ik nog niets over gehoord. om echt HD te kunnen bekijken moeten ook de programma's in hd aangeboden worden en er zijn nog niet zoveel programma's die in hd worden uitgezonden, dus volgens mij is het daarvoor nog veel te vroeg. nu ja, de economie moet blijven draaien zeker? ik las hier wat hoger ook dat the666bbq kan begrijpen waarom de disk blijft draaien. ik niet, als je wilt dat de opname rekening houdt met de programmatie op tv, dan moet je een extra abonnement aanschaffen bij telenet. zelfs dan vind ik het onverantwoord, als ze nu zouden programmeren dat hun decoder 20 minuten voor ingestelde opname tijd actief wordt en dus uit standby komt, dan kunnen ze nog aanpassingen opvragen. Een andere optie lijkt me om de tv gids op een ramgeheugen te zetten, zal een pak minder verbuiken dan op harddisk (als dat al niet zo is) en zal veel eenvoudiger up te daten zijn. toen wij de decoder kochten, had de verkoper een andere verklaring. telenet wil de toegang tot de harde schijf ten alle tijde bewaren. je kunt niet zomaar gelijk welke film opnemen (auteursrechten) en als je het toch doet dan moet telenet de film kunnen verwijderen, woorden van de verkoper. weinig privacy, niet? |
ik hoorde het zelfde bij een vriendin van me en het lijkt me dus ook vrij duidelijk dat digitale of HD tv nog niet helemaal is onwikkeld. Het lijkt me ook beter dat we er nog mee wachten tot dat een ander land het wel goed werkende heeft gekregen dat ook niet te duur is
HD satelliet is in engeland al best wel ontwikkeld. Hier hebben we een HD-beamer, en hebben een paar dagen een HD-reciever uitgeprobeerd. Je ziet wel goed verschil maar omdat HD-kanalen zo duur zijn (op nieuws en National Geographic achtige kanalen na) hebben we nu een gewone reciever met 60gig hdd en 2 tuners. Omdat we een draaiende schotel hebben kunnen we nu honderden kanalen ontvangen en met een beetje knutselen ook veel engelse filmkanalen.
Ik heb sinds een week digitale tv via telenet met een digicorder...
Tot hier toe ben ik er héél tevreden mee, alles werkt zoals het moet, het is heel makkelijk om programma's mee op te nemen, te programmeren en dergelijke...
Hij is wel al 2 keer vastgelopen in zijn tvgids, op 1 week weet ik niet of dat wel echt zo oké is...
De technieker die hem kwam installeren verwittigde al, gewoon uittrekken en weer insteken...toch wel erg denk ik als je als technieker tegen nieuwe klanten moet zeggen dat de kwaliteit van de goederen die je levert niet echt goed is.
Ik was een vrij gelukkige klant bij belgacom maar de laatste maanden lees half jaar was de snelheid serieus afgenomen, na verschillende klachten bij belgacom vonden ze het nog steeds niet nodig in te grijpen...De 1e keer kreeg ik een uitleg dat mijn buis verstopt was en dat ze ze gingen open maken, alsof ik een idioot was...
Later was het dat mijn lijn de snelheid had die ze moest hebben, als ik dan digitale tv vroeg kreeg ik als antwoord dat dat niet kon wat dat die speciale snelle lijn niet in mijn straat aanwezig was...
Toen was bij mij de maat vol en ben ik overgestapt naar telenet...
Nu niet dat ik zo tevreden ben hoor, maar de snelheid is wel wat ze moet zijn...
Bij skynet geen probleem met mijn wedsite, ik ben nu een week aangesloten en ik kreeg van telenet al te horen dat mijn websitetrafiek al overlopen was...
Ja alle ouders hadden de site bezocht en het was al gedaan voor derest van de maand...
Hier zeggen ze dat ik kans maak op wat gratis webspace en ik hoop dat dat echt zal lukken want bij telenet hangt het nu mijn voeten al uit...
Aangezien ik voor dat voetbalploegje dat allemaal vrijwillig doe, en er dus geen geld voor krijg zou het goed meegenomen zijn dat ik zelf niet hoef te investeren...
Dit om te zeggen dat ik van digitale tv content ben, maar van hun internet al veel minder
groetjes
Tot hier toe ben ik er héél tevreden mee, alles werkt zoals het moet, het is heel makkelijk om programma's mee op te nemen, te programmeren en dergelijke...
Hij is wel al 2 keer vastgelopen in zijn tvgids, op 1 week weet ik niet of dat wel echt zo oké is...
De technieker die hem kwam installeren verwittigde al, gewoon uittrekken en weer insteken...toch wel erg denk ik als je als technieker tegen nieuwe klanten moet zeggen dat de kwaliteit van de goederen die je levert niet echt goed is.
Ik was een vrij gelukkige klant bij belgacom maar de laatste maanden lees half jaar was de snelheid serieus afgenomen, na verschillende klachten bij belgacom vonden ze het nog steeds niet nodig in te grijpen...De 1e keer kreeg ik een uitleg dat mijn buis verstopt was en dat ze ze gingen open maken, alsof ik een idioot was...
Later was het dat mijn lijn de snelheid had die ze moest hebben, als ik dan digitale tv vroeg kreeg ik als antwoord dat dat niet kon wat dat die speciale snelle lijn niet in mijn straat aanwezig was...
Toen was bij mij de maat vol en ben ik overgestapt naar telenet...
Nu niet dat ik zo tevreden ben hoor, maar de snelheid is wel wat ze moet zijn...
Bij skynet geen probleem met mijn wedsite, ik ben nu een week aangesloten en ik kreeg van telenet al te horen dat mijn websitetrafiek al overlopen was...
Ja alle ouders hadden de site bezocht en het was al gedaan voor derest van de maand...
Hier zeggen ze dat ik kans maak op wat gratis webspace en ik hoop dat dat echt zal lukken want bij telenet hangt het nu mijn voeten al uit...
Aangezien ik voor dat voetbalploegje dat allemaal vrijwillig doe, en er dus geen geld voor krijg zou het goed meegenomen zijn dat ik zelf niet hoef te investeren...
Dit om te zeggen dat ik van digitale tv content ben, maar van hun internet al veel minder
groetjes
| rieneken wrote: |
| Ik heb sinds een week digitale tv via telenet met een digicorder...
Tot hier toe ben ik er héél tevreden mee, alles werkt zoals het moet, het is heel makkelijk om programma's mee op te nemen, te programmeren en dergelijke... Hij is wel al 2 keer vastgelopen in zijn tvgids, op 1 week weet ik niet of dat wel echt zo oké is... De technieker die hem kwam installeren verwittigde al, gewoon uittrekken en weer insteken...toch wel erg denk ik als je als technieker tegen nieuwe klanten moet zeggen dat de kwaliteit van de goederen die je levert niet echt goed is. Ik was een vrij gelukkige klant bij belgacom maar de laatste maanden lees half jaar was de snelheid serieus afgenomen, na verschillende klachten bij belgacom vonden ze het nog steeds niet nodig in te grijpen...De 1e keer kreeg ik een uitleg dat mijn buis verstopt was en dat ze ze gingen open maken, alsof ik een idioot was... Later was het dat mijn lijn de snelheid had die ze moest hebben, als ik dan digitale tv vroeg kreeg ik als antwoord dat dat niet kon wat dat die speciale snelle lijn niet in mijn straat aanwezig was... Toen was bij mij de maat vol en ben ik overgestapt naar telenet... Nu niet dat ik zo tevreden ben hoor, maar de snelheid is wel wat ze moet zijn... Bij skynet geen probleem met mijn wedsite, ik ben nu een week aangesloten en ik kreeg van telenet al te horen dat mijn websitetrafiek al overlopen was... Ja alle ouders hadden de site bezocht en het was al gedaan voor derest van de maand... Hier zeggen ze dat ik kans maak op wat gratis webspace en ik hoop dat dat echt zal lukken want bij telenet hangt het nu mijn voeten al uit... Aangezien ik voor dat voetbalploegje dat allemaal vrijwillig doe, en er dus geen geld voor krijg zou het goed meegenomen zijn dat ik zelf niet hoef te investeren... Dit om te zeggen dat ik van digitale tv content ben, maar van hun internet al veel minder groetjes |
Mocht je nog problemen tegenkomen met Telenet (Scarlet mensen zijn ook welkom). Er bestaat een vzw die zich met klachten zoals jij die bij Belgacom meemaakte bezighoudt.
www.tik.be
Daar vind je wel eens wat meer over oa Telenet (Internet, TV, Telefoon) en ook Scarlet (minder actief maar ook Internet en telefoon problemen)
Belgacom tv heb ik vooral voor de sport ...
Ik heb belgacom tv ook voor het sport. één gefreakte broer die alleen maar voetbal kent. Ik ben er dus niet tevreden over. Want er komt nooit iets anders op tegenwoordig. :'(