weet iemand een programma waarmee je een plaatje de mond kan laten bewegen.
en van een video zelf text inspreken
Ik weet dat in elk geval Toon Boom Studio een lip-syncfunctie heeft. Voor video kun je bij bijna alle videobewerkingsprogramma's wel audio invoegen denk ik.
het bestaat inderdaad, cfr de text to speech toepassingen die je wel eens op tv ziet (kerstman die kaartjes voorleest, cupido die liefdesbriefjes voorleest,... flash applicaties) dus het kan 'dynamisch' maar niet altijd even deftige 'kwaliteit' - dan kan je evengoed voor het volle chinese lipsync effect gaan. Als het niet dynamisch moet dan kan je gewoon je eigen lippen filmen en plakken natuurlijk...
Als je het in flash maakt, gaat dat zonder problemen. (wel wat werk
)
Als je een foto van iemand hebt kun je er met FaceGen ook een 3d-model van maken. Daarin kun je ok de mond bewegen en eventueel met andere software lipsyncen met audio. Dit is wel behoorlijk ingewikkeld dus ik zou een wat simpelere oplossing die hierboven al is weergegeven gebruiken.[/list]
Ik zou zeggen:"google en flash zijn je vrienden" (maar flas moet je wel kunnen)
Er is vast wel ergens zo'n flash ding te vinden zonder dat je het zelf hoeft te maken. Ik had laatst ook iets gevonden in flash en wou dat ook, ik dacht eerst dat ik dat helemaal zelf moest gaan maken. Maar naar even zoeken vond ik het gehele script.
Het ging trouwens over de pageflip in flash. Zoek maar eens op google op pageflip, dan weet je wat het is 
Voor een stemvervormer kan je met virtual dj wel wat. Niet echt misschien het juist gewilde stemmetje , maar er zijn toch mogelijkheden om de stem zwaarder , hoger , space achtig , ... te maken en er is een gratis trail dus je kan altijd proberen. Ik denk niet dat je zoveel er aan hebt als je echt stemmen wilt namaken. Maar beter als niets he ! 
hoi talking faces doet dit een beetje maar het is zeker niet het beste programma hiervoor.
misschien kan je het wat herschrijven ?
groeten Steven
Gezien het puntenaantal van moeslimoen denk ik niet dat hij dit antwoord nog zal lezen
-close-