Tja over 2 weken is het alweer kerst.
Dus wens ik iedereen:
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Moge er in het nieuwe jaar weer vele posts vloeien.
Editje 17-12-07: o enne een beetje voorzichtig met vuurwerk (posten gaat wat moeilijk zonder vingers)
Last edited by Klaw 2 on Mon Dec 17, 2007 8:29 pm; edited 2 times in total
Wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel...
Mensen voor iedereen, niemand uitgezonderd:
Prettige Kerstdagen en het allerbeste voor 2008 toegewenst!
allez vooruit sinterklaas heeft zijne rug nog nie gedraaid of 't is weer van da
hebde uwen brief al geschreven voor de bomma ?
Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar allemaal.
Misschien iest leuks om toe te voegen aan dit topic om het toch wat zinvol te maken... Wat gaan jullie doen met kerst en nieuwjaar?
Ik zal alvast beginnen met het goede voorbeeld te geven.
Ik vier kerstmis samen met de hele familie, lekker eten, pakjes uitdelen enz... Met nieuwjaar ga ik met vrienden feesten.
Prettige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wat doe ik?
Op kerstdag: lekker thuis zitten met mamatje en papatje
en kadootjes uitpakken (hoop ik
)
Op nieuwjaar: Feesten gelijk de beesten met vrienden 
Bedankt en hetzelfde voor jou !
Ik ga lekker eten bij familie, en achteraf met vrienden het nieuwe jaar goed inzetten. Om dan de dag erna weer volop te beginnen blokken (studeren) ^^
Heel erg bedankt en natuurlijk voor iedereen hier:
Een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar

Ik wens idereen hier op Frihost een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar ook aan jullie familieleden wil ik mijn beste wensen zenden.

Jops, zoals iedereen die mij al voor is zegt:
Een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar allemaal !!!!
Ook ik wil me hier natuurlijk bij aansluiten, wat gaat de tijd toch weer snel.
Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
Zijn er al mensen met goede voornemens?
Van die van mij is dit jaar in ieder geval weinig terecht gekomen
Ha, ik hou echt van Kerstmis, mijn vakantie is net begonnen, ik krijg kadootjes (ha wa kan daar nu toch inzitten men ma zit me dan ook nog eens nieuwsgierig te maken) je kan lekker lui nietsne enzo, niets dan voordelen.
Gelukkik Kerstfeest en nieuwjaar (en ik zal paasen ook al maar zeggen zeker
)
dank je, maar is het niet wat te vroeg, we zitten dan allemaal wel in de kerstspullen, maar een dag voor kerst posten lijkt me beter.
Bwa valt toch nog mee, binnen een week is het kerstmis en het is tenslote kerstperiode vanaf dat de advent begent 
| stienoo wrote: |
Bwa valt toch nog mee, binnen een week is het kerstmis en het is tenslote kerstperiode vanaf dat de advent begent  |
mijn kerstvakantie is dit jaar lekker 4 weken
deze week hebben we een buffer week, dan 2 weken echt vakantie en daarna nog 1 tentamen week zonder tentamens:)
Prettige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal! en erg voorzichtig met het vuurwerk want je handje ligt der zo af..
Dat je hand er zo af ligt zal ik even door moeten geven aan een vriend van mij
Hij is zo dom geweest om een rotje veel te lang vast te houden. Het zag er niet echt fris uit 
mijn broer hield het ook te lang vast, alleen zijn oog werd ook geraakt. er is gelukkig niks met 'm
nouja iedereen happy kerstdagen en happy nieuwjaar
Zalig kerst en een...
Gelukkig nieuwjaar alvast!
De tijd gaat naar mijn goesting toch veel te rap... (en dan net weer iets té traag bij die saaie momenten)
*zoekt kerstboom emoticonding*
Aan iedereen een gezellige en leuke feesten met al je dierbare personen, want daar gaat het toch om hé, het gezellig samenzijn deze dagen 
Ook van mij aan iedereen:
Prettige feestdagen!!!
En een voorspoedig 2008.
Ivooo
Ik merk ook dat er ook wat minder leuke dingen zijn voor deze tijd van het jaar voor sommige mensen. Ik met acoliet (misdienaar) en heb gister 2 telefoontjes gehad of ik zou willen dienen bij een avondwake. Dus dat is ten eerste al weer wat minder voor sommige mensen.
Nu even vrolijkheid:
Ik heb vandaag (vrijdag) samen met z'n 800 leerlingen 10 kilometer rond gelopen in Raalte. Dit allemaal voor het goede doel (goede doel is hetzelfde als die van 3fm (schoon water)). Wel heel erg koud, alleen me benen bevroren
. Want het was heeltijd onder de 0 graden.
Daarna wel weer patat gegeten en het komt ook op de radio. Ik heb alleen nog niks erover gehoord op de radio 
Fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!!
Moge er geen bloeddige dingen gebeuren met oud en nieuw
.
Een fijne Kerstmis en een heel fijn 2008 toegewenst. 
Zalige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. ^_^
Eveneens het advies op te letten met vuurwerk; typen met negen vingers of minder gaat wat minder vlot. =(
Veel leuks ga ik denk ik niet doen. Ik ben nu al bezig met mijn twee boekverslagen; als die af zijn moet ik nog wat werken aan mijn profielwerkstuk, wat aan wiskunde doen en dan is de vakantie als het goed is weer voorbij...
1e en 2e Kerstdag is alweer geweest. Ik wist niet echt wat ik ging doen, maar ik ben 1e kerstdag 's ochtends bij mijn opa en oma geweest. En 's middags bij mijn andere opa en oma. 2e Kerstdag lekker uitgeslapen en 's middags met moeder, vader en zus een boswandeling gemaakt (was nog best leuk eigenlijk:P). En nee, ik bedoel niet dat alcoholisch drankje boswandeling 
Weeral voorbij , die Kerst.
Ook van mij voor iedereen,
Merry Christmas and a Happy New year.
Greetz
| dirkvb wrote: |
Weeral voorbij , die Kerst.
Greetz |
Dirkvb, wel een beetje vroeg hoor
.. "merry Christmas". Kerst is al voorbij, dus je hebt het over volgend jaar
.
| jordi wrote: |
| dirkvb wrote: | Weeral voorbij , die Kerst.
Greetz |
Dirkvb, wel een beetje vroeg hoor .. "merry Christmas". Kerst is al voorbij, dus je hebt het over volgend jaar . |
Tsja, beter te vroeg dan te laat he
Overigens zegt hij eerst merry christmas en daarna pas happy new year, dus volgens jou redenering is het dan happy new year voor 2009 
het zijn weer die dagen inderdaad, en daarom ook van mij, aan iedereen, de beste wensen en een goede gezondheid; ik heb aan de lijve mogen ondervinden dat dat de basis is van alles...
| SgtGarcia wrote: |
Tsja, beter te vroeg dan te laat he Overigens zegt hij eerst merry christmas en daarna pas happy new year, dus volgens jou redenering is het dan happy new year voor 2009  |
Haha
.. We slaan ff een jaartje over hoor 
Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor iedereen! 
Alle feestdagen alweer voorbij en over de helft van de vakantie, wat gaat dat toch snel.
Ivooo
Het gaat allemaal heel snel. 2007 is alweer voorbij! En 2008 wordt een topjaar.
Hebben jullie nog goede voornemens?
mijn diploma halen^^ en gelukkig en gezond blijven leven *al gaat dat wel moeilijk worden*
Pff, bijna weer school nog 3 dagen goed amuzeren!! (afwisselen met de pc tussen mijn broer en mij
)
Nu ja als je het uitreken: kerstvakantie, crocusvakantie, paasvakantie: 5 weken vakantie in dik 3 maanden tuid) 
Jawel, het is nooit te laat om jullie allemaal een uitstekend 2008 jaar toe te wensen met veel succes in allerlei projecten en examens voor de Frihosters die nog studenten zijn
Bovendien, heb ik goede voornemens als een nieuwe professionele loopbaan opstarten in mijn vlak (mass media communicatie), mijn guitar proberen te temmen (even als ik vingerpijn krijgt van het spel, bijzonder in het begin van mijn leertijd), nog actief te zijn met Frihost (lol) en misschien een nieuwe vriendintje te vinden
Kort gezegd denk ik dat het een heel interessant jaar zal zijn voor mij op alle kanten
Hasta la vista leuke mensen