FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Voetbal competitie hervorm :S

Thomme
Dit las ik zopas op Sporza.be:

di 11/12/07 - De Belgische fans houden niet van de competitiehervorming, spreekkoren en de Rode Duivels.

BRON: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/071211_enquete_Voetbal_Magazine

Ik vind het tijd voor een verandering, blijkbaar de rest niet
Confused.

Wat is jullie mening en zou iemand mij AUB willen uitleggen hoe ze het gaan veranderen.

Massa's dank voor het lezen van mijn bericht Very Happy
Thomme
atleetalie
Mooi, jammer dat het in Nederland nog niet zo is, de gekte, al die rellen maken dat er een doem over voetbal heen hangt en dat is jammer. Al die mensen die fans genoemd worden maar alleen op knokken uit zijn moeten verboden worden. Zo is het niet leuk meer.
Bengt
Ik kan ook niet zo goed volgen tegenwoordig in verband met een eventuele hervorming. Ik weet het zelf ook niet zo goed, maar als het niveau omhoog gaat, moeten we het doen vind ik. De aansluiting met andere landen moeten we proberen dichten.
jordi
Voetbal, er is altijd wat mee Razz
00steven
Hoi

Ik ben persoonlijk voor de hervorming binnen de voetbalcompetitie.

het gaat volgens mijn voor zorgen dat het team dat het betste speelt op het eindevan het seizoen kampioen word. en hopelijk brengt het wat meer spectakel matchen in het voetbal.

mijn enige twijfel vind ik in het fijt dat ze in nederland terug komen van een soortgelijk systheem.
ze zullen er hun redenen wel voor hebben.

greetz Steven
rafifaisal
Kan er iemand mij vertelen wat ze juist gaan veranderen/hervormen ?

GBA fan
rvec
rafifaisal wrote:
Kan er iemand mij vertelen wat ze juist gaan veranderen/hervormen ?

GBA fan

-close-
topic is al bijna een half jaar oud
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.