FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Vermiste kanovaarder terug na 5 jaar, wel niet echt ...

kansloos
www.waarmaarraar.nl wrote:
Vermiste kanovaarder keert terug na vijf jaar
In Engeland is een kanovaarder die al vijf jaar vermist was een politiestation binnengewandeld. Iedereen ging er vanuit dat de man verdronken was. De omgekantelde kano van John Darwin werd in maart 2002 teruggevonden in Hartlepool. Er werd een uitgebreide zoektocht op het touw gezet, maar nooit werd er een spoor gevonden van de toen 51-jarige Darwin. "Het is nog niet gekend waar de man de laatste vijf jaar heeft doorgebracht", aldus de politie. De man wandelde afgelopen week een politiekantoor in Londen binnen. Zijn vrouw verklaarde zes maanden na zijn verdwijning: "Mensen sterven, krijgen een begrafenis en een grafsteen. Daardoor weet je dat ze geleefd hebben. Zonder lichaam is het niet mogelijk aan te geven dat John een deel was van ons. Het is niet leefbaar op deze manier." Darwin zag er relatief gezond uit gezien de omstandigheden. Vervolg verhaal: De Britse media hebben meer details ontdekt over de kano-man. De 57-jarige John Darwin verdween in 2002 spoorloos, maar liep afgelopen zaterdag zo maar een Londens politiebureau binnen. Darwin zelf zou ten tijde van zijn verdwijning geldproblemen hebben gehad. De nieuwe eigenaar van zijn huis zegt dat er continu deurwaarders voor Darwin langskwamen. De kano-man zou bovendien een huis hebben verkocht, vlak voordat hij verdween. Het is nog niet duidelijk of hij een levensverzekering had en, zo ja, of die is verzilverd. Jeugdtrauma De vader van Darwin heeft een theorie waarom zijn zoon zo maar zijn geheugen is kwijtgeraakt. In zijn jeugd heeft Darwin een auto-ongeluk gehad waarbij hij een hoofdwond heeft opgelopen. Pa Darwin vermoedt dat zijn zoon daardoor last heeft van geheugenverlies. Echtgenote Darwin's vrouw is onlangs naar Panama vertrokken. Ze had met haar buren besproken dat ze best wilde emigreren, en binnen de kortste keren was ze met de noorderzon vertrokken. Haar huis is verkocht en al haar bezittingen zijn naar Midden Amerika gestuurd.

Nou hoorde ik op vandaag op het nieuws, dat het geen geheugenverlies was maar opzet, de gast heeft gewoon net gedaan of ie 5 jaar dood was... kreeg in de aparte bui het idee om naar het politie bureau te rennen en net doen of hij 5 jaar geheugen verlies heeft gehad... dat verhaal hield niet stand. En hij blijkt een massaal bedrag te vereffenen te hebben met de levensverzekering.

Ik kreeg hier zo'n *klunk* wrm-doe-je-dat-dan-ook-kneus-gevoel-van... Dat gaat standaard niet werken.
MrBlueSky
Doet me denken aan de Pianoman.
wietn
Zit maar eens 5 jaar in een kamertje en kom niet buiten... Confused
Denk dat hij zich wel geamuseerd heeft daar :p
Nouja, fraude komt bijna altijd boven...
atleetalie
leuk bedacht, wat mensen al niet doen om rijk te worden, ik hoop dat hij vervolgd wortd
rvec
niet echt dooracht. Als hij nou nadat het onderzoek vast liep naar zijn vrouw was gegaan en dan samen emigreren waren ze rijk geweest.
jordi
rvec wrote:
niet echt dooracht. Als hij nou nadat het onderzoek vast liep naar zijn vrouw was gegaan en dan samen emigreren waren ze rijk geweest.

Tjah, niet iedereen is zo slim om dat te bedenken Razz
Lord Klorel
Als je aan dergelijke fraude begint, dan moet je dit zeer doordacht doen. Want 1 klein foutje is goed om je hele operatie om zeep te helpen. Zoals rvec daar schreef dat hij beter met zijn vrouw met de nooderzon verdween, daar geef ik geen ongelijk in.

Maar ja, als je geweten begint te knagen. Dan is alle moeite voor niets geweest.
Bengt
Lord Klorel wrote:
Als je aan dergelijke fraude begint, dan moet je dit zeer doordacht doen. Want 1 klein foutje is goed om je hele operatie om zeep te helpen. Zoals rvec daar schreef dat hij beter met zijn vrouw met de nooderzon verdween, daar geef ik geen ongelijk in.

Maar ja, als je geweten begint te knagen. Dan is alle moeite voor niets geweest.

Zouden zo een mensen daarvan last hebben ? Razz
w1ck3dpl
Fraude is fraude zou ikzelf nooit mee kunnen leven, doe je maar netalsof er iets gebeurd is.
Wat Deze gast heeft geprobeerd vind ik gewoon nog triester dan dan tjaa,

5 jaar van iemand zijn leven naar de maan, kun jij je voorstellen wat jij in 5 hebt kunnen doen,

en btw, en als je echt rijk wilt worden ga gewoon een bank beroven, als je zoiets goed doordenkt heb je ook een kans, maar daarvoor heb je lef nodig, zelfs voor fraude,

Greetz,
FlyingYouri
Omg, na vijf jaar komt hij op het politiebureau als of hij een dagje weg is geweest Laughing .
marcas
Ja.. vieze oplichters zijn het... Laughing
adri
Je houdt zo'n verhaal toch nooit vol...
er komt ooit wel eens iets waar je niet op kan antwoorden, of waardoor je begint te blozen waardoor ze zien dat je liegt.

Adri
Gieter
w1ck3dpl wrote:
Fraude is fraude zou ikzelf nooit mee kunnen leven, doe je maar netalsof er iets gebeurd is.
Wat Deze gast heeft geprobeerd vind ik gewoon nog triester dan dan tjaa,

5 jaar van iemand zijn leven naar de maan, kun jij je voorstellen wat jij in 5 hebt kunnen doen,

en btw, en als je echt rijk wilt worden ga gewoon een bank beroven, als je zoiets goed doordenkt heb je ook een kans, maar daarvoor heb je lef nodig, zelfs voor fraude,

Greetz,

Verzekeringsfraude vind ik zo erg nog niet, ze hebben toch genoeg geld en als er je iets overkomt krijg je meestal te weinig terug... Een bank overvallen vind ik dan toch minder ethish, aangezien je iemand bedreigt, het mogelijk uit de hand kan lopen en je véél minder kans hebt om ermee weg te komen dan met verzekeringsfraude.
jerredk
Wat een mens. 5 Jaar je niet vertonen in de buiten wereld zonder enige communicatie. Houdt volgens mij geen mens vol. Hij zat gewoon lkkr in de Bahama's ofzo hihi. Dat je zo veel over hebt voor geld. Noem ik ziek!
marcas
jerredk wrote:
Wat een mens. 5 Jaar je niet vertonen in de buiten wereld zonder enige communicatie. Houdt volgens mij geen mens vol. Hij zat gewoon lkkr in de Bahama's ofzo hihi. Dat je zo veel over hebt voor geld. Noem ik ziek!

Nouja.. hij had nog wel contact met zijn vrouw volgens mij. Ik dacht dat ze juist samen een paar keer gezien waren door anderen.