FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Silkroad

FlyingYouri
Wie had/heeft Silkroad? Sinds die grote update krijg ik het niet meer aan. µTorrent doet hij bij mij voor geen meter. Ik hoop dat iemand me kan downloaden.

Mvg, Youri.
traxion
gebruik gewoon utorrent voor torrents

of het illegaal is laat ik even in het midden:D hij vraagt hoe het moet, niet waar hij ze kan vinden

wat snap je niet aan utorrents?
rvec
al geprobeerd hem op een andere manier te downloaden?
http://silkroad.en.softonic.com/
zo'n site bijvoorbeeld?
FlyingYouri
Via FileFront al geprobeerd, dan start ik dat .exe bestandje op, klein grijs schermpje, en dan loopt hij vst. En ik snap eigenlijk biks van µTorrent Wink .
lordwarlord
hij is te downloaden via bittorrent verder mag ik hier niet op ingaan want dat is illegaal*volgens mij*
FlyingYouri
Silkroad is toch niet illegaal dacht ik? Of is µTorrent illegaal Sad ?
lordwarlord
het downloaden van silkroad via bittorrent of andere torrentprogramma's lijkt me illegaal
maar volgens mijn staat op de main site van silkroad een gratis versie die je legaal mag downloaden
FlyingYouri
Maar dat is dus dat .exe bestand, en die doet het niet bij mij. Want dan krijg ik zo'n schermpje die grijs is, en dan staat er": "Please Wait...". Maar daar loopt hij vast bij mij Sad .
Arno v. Lumig
lordwarlord wrote:
het downloaden van silkroad via bittorrent of andere torrentprogramma's lijkt me illegaal
maar volgens mijn staat op de main site van silkroad een gratis versie die je legaal mag downloaden

Bittorrent is niet persé illegaal, alleen als je er sofware mee download die je niet ermee mag downloaden. Er zijn verschillende programma's en spellen die je mag downloaden en uploaden via Bittorrent. De meeste programmas mag je echter niet zomaar downloaden of uploaden, dat staat allemaal in de licence agreement die je moet accepteren als je het spel/programma installeert. De site van Silkroad is op het moment offline, dus ik kan het nu niet opzoeken, maar het is best mogelijk dat Silkroad via Bittorrent verspreid mag worden.

Youri, uTorrent doet het mogelijk niet omdat je router of je ISP het bittorrent verkeer blokkeert. Als je router het blokkeert zal je waarschijnlijk port forwarding van de bittorrent-poort aan moeten zetten. Welke poort dit is hangt af van je configuratie. Als je ISP het blokkeert moet je het encrypted downloaden. Wat bedoel je precies met "doet het voor geen meter"? Mogen we weten welke provider je gebruikt? Heb je een router waar meerdere computers aanhangen?
dirkvb
Silkroad, saai.

Ik heb het spel nooit kunnen spelen maar mijn volgende ervaring heeft mijn zin extreem naar beneden gehaald.

Ik heb op aanraden van een vriend heel dat spel gedownload, ik heb geen bittorent , dus maar oudgetrouw traag downloaden.

Na eindelijk veel te lange downloadtijd kan ik het eindlijk installeren.
Ik start dat en eerst nog 20 min updaten en dan eindelijk de prachtige knop "PLAY".
Ik klik daar op,... niks, en dan een klein kadertje met alleen twee knoppen, niks meer.

En dat is 3 keer gebeurd, telkens deďnstalleren, en opnieuw installeren.
NIKS

Nu ja, ik heb het maar laten zitten, veel leukers te doen dan MMORPG.

Greetz
traxion
dirkvb wrote:
Silkroad, saai.

Ik heb het spel nooit kunnen spelen maar mijn volgende ervaring heeft mijn zin extreem naar beneden gehaald.

Ik heb op aanraden van een vriend heel dat spel gedownload, ik heb geen bittorent , dus maar oudgetrouw traag downloaden.

Na eindelijk veel te lange downloadtijd kan ik het eindlijk installeren.
Ik start dat en eerst nog 20 min updaten en dan eindelijk de prachtige knop "PLAY".
Ik klik daar op,... niks, en dan een klein kadertje met alleen twee knoppen, niks meer.

En dat is 3 keer gebeurd, telkens deďnstalleren, en opnieuw installeren.
NIKS

Nu ja, ik heb het maar laten zitten, veel leukers te doen dan MMORPG.

Greetz

??

volgens mij hebben we het hier niet over een MMORPG maar over een torrent download programma om bestanden te verzenden/ontvangen
Gushe
Silkroad is wel degelijk een MMORPG Smile

Ik heb er al heel veel gespeeld.. maar geen hield ik echt lang vol Razz
jordi
Hmm.. dit spel komt me helemaal niet bekend voor. Wat kan je eigenlijk er allemaal mee?
FlyingYouri
Mmm... Je kan vechten Laughing , een markt opzetten, questen doen, geld verdienen, special attack heb je. Je hebt heel veel dignen, soort van RuneScape, maar zonder de skills gebeuren, of je nou range, magic of melee traint, je gaat met het alle levels omhoog.
traxion
FlyingYouri wrote:
Mmm... Je kan vechten Laughing , een markt opzetten, questen doen, geld verdienen, special attack heb je. Je hebt heel veel dignen, soort van RuneScape, maar zonder de skills gebeuren, of je nou range, magic of melee traint, je gaat met het alle levels omhoog.

lol

ik dacht dat skillroad een download proggie was zoals utorrent:P en niet een mmorpg

mja heeft skillroad geen forum ofzo daar zul je denk ik meer reacties krijgen dan hier
golles
traxion wrote:
FlyingYouri wrote:

lol

ik dacht dat skillroad een download proggie was zoals utorrent:P en niet een mmorpg

mja heeft skillroad geen forum ofzo daar zul je denk ik meer reacties krijgen dan hier

dat zal je waarschijnlijk wel een antwoord opleveren, daar zijn vast wel mensen die hetzelfde probleem hadden
stienoo
Ik heb het gehad, een half jaar geleden maar ik vond het echt saai.
Ik speel nu gratis wow maar ik ga niet zeggen waar (is illegaal)
en speel nog wat rpg's Very Happy
traxion
stienoo wrote:
Ik heb het gehad, een half jaar geleden maar ik vond het echt saai.
Ik speel nu gratis wow maar ik ga niet zeggen waar (is illegaal)
en speel nog wat rpg's Very Happy

als je een goede (illegale) server vindt kun je al gratis wow spelen. heb ik in het begin ook gedaan maar wow is niet echt mijn game
jordi
Ik speel de laatste tijd eigenlijk bijna nooit meer spelletjes. Ik ben meer bezig met webdesign Very Happy
FlyingYouri
Bedankt allemaal, na heel wat geklooi met downloaden via µTorrent Smile . Nu doet hij het gelukkig, vraag me niet wat ik heb gedaan want dat weet ik zelf ook al niet meer Surprised .