Wie had/heeft Silkroad? Sinds die grote update krijg ik het niet meer aan. µTorrent doet hij bij mij voor geen meter. Ik hoop dat iemand me kan downloaden.
Mvg, Youri.
Mvg, Youri.
| lordwarlord wrote: |
| het downloaden van silkroad via bittorrent of andere torrentprogramma's lijkt me illegaal
maar volgens mijn staat op de main site van silkroad een gratis versie die je legaal mag downloaden |
| dirkvb wrote: |
| Silkroad, saai.
Ik heb het spel nooit kunnen spelen maar mijn volgende ervaring heeft mijn zin extreem naar beneden gehaald. Ik heb op aanraden van een vriend heel dat spel gedownload, ik heb geen bittorent , dus maar oudgetrouw traag downloaden. Na eindelijk veel te lange downloadtijd kan ik het eindlijk installeren. Ik start dat en eerst nog 20 min updaten en dan eindelijk de prachtige knop "PLAY". Ik klik daar op,... niks, en dan een klein kadertje met alleen twee knoppen, niks meer. En dat is 3 keer gebeurd, telkens deďnstalleren, en opnieuw installeren. NIKS Nu ja, ik heb het maar laten zitten, veel leukers te doen dan MMORPG. Greetz |
| FlyingYouri wrote: |
| Mmm... Je kan vechten |
| traxion wrote: | ||
lol ik dacht dat skillroad een download proggie was zoals utorrent:P en niet een mmorpg mja heeft skillroad geen forum ofzo daar zul je denk ik meer reacties krijgen dan hier |
| stienoo wrote: |
| Ik heb het gehad, een half jaar geleden maar ik vond het echt saai.
Ik speel nu gratis wow maar ik ga niet zeggen waar (is illegaal) en speel nog wat rpg's |