FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Obrazek w mp3

a-r-t-u-r
Od jakiegos czasu zaobserwowalem ze do plikow mp3 wstawiane moga byc obrazki.
Gdy uruchamiamy taki pliczek mp3 w np. winampie muzyka gra normalnie, a w okienku pojawia sie obrazek.

Wiecie moze jak sie takie obrazki dodaje do plikow mp3?
wabik90
Nie znam się na tym, ale zaobserwowałem to w WMP... Nie są one pobierane z internetu z jakiejś bazy?

Pozdro Very Happy
mtx
nie bardzo kapuję o co wam chodzi..
chodzi o to, że leci mp3, a winamp wam odpala info o całej płycie razem ze zdjeciem?
pawelabrams
Chodzi o to, że ten obrazek to okładka płyty/albumu z którego utwór pochodzi (tzn. zwykle tak jest) - dodaje się go przez tagi mp3 (programy - ID3Tag chyba, nie pamiętam)...
a-r-t-u-r
Juz wiem jak to dziala Very Happy
pawelabrams ma racje, to sa chyba wlasnie tagi
nie wiem jak w poprzednich wersjach, ale w winampie v5.5 jest mozliwosc zaladowaniaobrazka.
PPM klikamy na utwor, wybieramy informacje o pliku, i zakladce grafika ladujemy obrazek.
Z tego co zauwazylem w folderze z muzyka zapisuje sie kopia plik o nazwie cover.jpg, i dopuki on tam jest grafika bedzie wyswietlana. Razz
Timczak
Nie nazwał bym tego tagami. Ale zauważcie, że również można do mp3 dodawać teksty piosenek które winamp pokaże gdy zacznie odtwarzać piosenkę. To nie są standardowe opcje- każdy odtwarzacz ich nie wykorzysta. Opierają się one na plug-inach.
jackill
Hehe, to albumart'y, to nie ma związku z tagami Wink Wystarczy plugin, chociaż WMP ma to natywnie i w trybie pełnoekranowym nawet daje radę. Ale i tak polecam foobara.
a-r-t-u-r
Chyba trzeba się będzie bliżej temu winampowi przyjrzeć, bo coś mi się zdaje że nawet 1/2 opcji w nim nie znam Laughing A przecie używa się go co dzień. Very Happy
Timczak
1/2 standardowych pewnie znasz. Zresztą nie jest ich tak dużo. Ale nieraz niejeden plug-in ma więcej opcji niż cały winamp