Hebben jullie de nieuwste MP3 speler van creative al gezien?
KLIK: http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15752&nav=-1
Wat is nieuw?
Je kunt er nu uiteraard ook VIDEO's en FOTO's op bekijken met het nieuwe 16:9 4-inch LCD scherm, prachtig! Er kan nog meer muziek op, maar je kunt ook RADIO luisteren (FM) en dat vind ik persoonlijk wel een heel groot voordeel, want bij de dingen die ik heb gezien kon dat nog niet. Ik weet niet of ik dan al achterloop (zal vast wel
)??
Nadeel:
De prijs, als je er nog een simpele beschermer bij koopt is hij over de 400 euro.. ai
Wat vinden jullie ervan?
Ziet er mooi uit!!! Inderdaad een mooi groot scherm, en op de site las ik volgens mij dat hij 30 GB aan geheugen heeft, meer dan genoeg lijkt me.
Kopen zit er niet, ik heb namelijk al en nieuwe mp3 speler en zelf als ik de niet zou hebben zou hij nog te duur zijn.
Ivooo
Hij is wel mooi, maar volgens mij te duur voor zo'n ding.. Mja, dat zijn zoveel dingen 
| Alkmania wrote: |
Hebben jullie de nieuwste MP3 speler van creative al gezien?
Nadeel:
De prijs, als je er nog een simpele beschermer bij koopt is hij over de 400 euro.. ai
Wat vinden jullie ervan? |
je zei dat hij 400 euro kost he dan is hij wel wat te duur lijkt me omdat je ook voor 400 een ipod touch kunt krijgen en die is heel wat beter *schijnt het*
al vinden sommige mensen het gebruik van apple producten een nadeel*iTunes* ik niet
persoonlijk gezien vind ik de ipod touch er beter uit zien en hij heeft alle snufjes die de creative zen ook heeft en nog meer
| Code: |
iPod touch - iTunes Wi-Fi Music Store
oneSearch; het YouTube-programma van Apple, waarmee gebruikers draadloos meer dan 10 miljoen gratis video's van de populairste videowebsite op het internet kunnen bekijken; en de nieuwe iTunes Wi-Fi Music Store, waarin gebruikers draadloos nummers en albums kunnen zoeken, beluisteren en kopen bij de populairste onlinemuziekwinkel ter wereld. De iPod touch is slechts 8 mm dun en is verkrijgbaar vanaf 299 Euro. "De iPod touch is een mijlpaal in de geschiedenis van de iPod en introduceert een hele nieuwe generatie voorzieningen, gebaseerd op de revolutionaire aanraakgevoelige interface en de ingebouwde draadloze Wi-Fi-netwerkvoorziening", aldus Steve Jobs, CEO van Apple. "Mensen zullen versteld staan van het superdunne ontwerp en alle mogelijkheden." |
goedkope versie is zelfs al goedkoper dan de creative. al blijft het duur voor een mp3/video speler
Last edited by lordwarlord on Fri Nov 16, 2007 9:41 pm; edited 3 times in total
Ik heb nog niet zo lang geleden een ipod touch gekocht. Dat was dus mijn nieuwe mp3speler, hij bevalt erg goed. Je kan er ook films en foto's op kijken, en ik vindt itunes niet storend of zo.
Ik heb de acht gb versie, dat is genoeg voor mij. Ik zag alleen dat het scherm van de touch iets kleiner is: 3,5 inch, en die van de creative is 4 inch.
Ivooo
Het is een mooi ding.
Ik ben van plan om een iPod Classic te kopen en met 2 zo'n dingen ben je niets he. 
Ik heb momenteel ipod nano, is goed genoeg voor mij je kunt er muziek op luisteren en fotos op kijken (en spelletjes spelen)
Maar ziet er wel heel goed uit, welke ik ook wel zou willen hebben is de iphone.
Ik heb al heel lang Creative Zen Touch, dat beestje is zeer degelijk, gaat niet kapot. (en heeft al wat meegemaakt hoor
)
De iPod touch is ook goed hoor, maarja je moet ergens een keuze maken 
| stienoo wrote: |
Ik heb momenteel ipod nano, is goed genoeg voor mij je kunt er muziek op luisteren en fotos op kijken (en spelletjes spelen)
Maar ziet er wel heel goed uit, welke ik ook wel zou willen hebben is de iphone. |
Alleen het abonnement bij de iphone wordt heel duur, waarschijnlijk iets van 50 euro per maand.
Ivooo
leuk, moet ik nu gaan klappen, ik heb nooit zin om ergens daar naar te gaan zitten staren. En kan je volgende keer een scaled plaatje meezenden ik kon hem amper zien! Maar naturlijk vind ik hem mooi, alleen het geld heb ik er niet voor over