FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

JS in Firefox?

Gushe
Hallo iedereen. Smile

Zoals de meesten wel wete; doen vele Javascriptjes het niet zo goed in Firefox Sad
Maar is er geen manier om dit te verhelpen? Smile

Aangezien fireFox myn main internet browser is.. En ik liever niet terugval op IE Razz

Greetz & Thanx,
~Gushe
James007
De IEtab-extensie voor Firefox, maar daar los je het probleem niet mee op.

Goede javascriptjes werken wel op beide browsers. De rommelige voorgemaakte javascriptjes van die hulpsites zijn gewoon... gebrekkig. Don't blame Firefox. Very Happy
golles
James007 wrote:
De IEtab-extensie voor Firefox, maar daar los je het probleem niet mee op.

Goede javascriptjes werken wel op beide browsers. De rommelige voorgemaakte javascriptjes van die hulpsites zijn gewoon... gebrekkig. Don't blame Firefox. Very Happy

dat is correct, veel mensen zien Firefox als een probleem, maar de meeste problemen (misschien zelfs alle problemen) die een website in Firefox vertoond komen doordat de maker van de website slordig is geweest met de codes.
Georgeboy
Ik deel volledig bovenstaande meningen. Werkt een script niet in firefox, zoek dan het probleem bij de webmaster. Mijn visie is, niet werkend in firefox = onprofessionele webmaster. Of zorg toch op zijn minst voor een alternatief als het echt nodig zou zijn om je website te bezoeken.

Ik kom meestal een tegenovergesteld probleem tegen. De scripts werken allemaal in Firefox, maar niet in Internet Explorer. Reden is meestal niet ver te zoeken, maar ligt aan IE die bepaalde scripts doodleuk blokkeert. Er bestaan een aantal mogelijkheden om dat te omzeilen als webmaster, maar dit gaat ff off-topic...

@Gushe: ik kan je geruststellen. De meeste webmasters die zichzelf respecteren beginnen meer en meer aandacht te hebben voor de firefox gebruikers of zijn het zelf. Dus dit probleem zul je minder en minder tegenkomen. Indien het toch voorvalt zal het op hobby sites zijn en kun je je de vraag stellen of daar de scripts noodzakelijk zijn om de inhoud te kunnen bekijken. Andere en betere...Wink
Gushe
Ik werk nu mee aan de site; die was nog in html en JS zou alleen tegoei werke in valid xhml fso Smile

Maar ik ga het eens opkuise Very Happy

thanx! Wink

~Gushe
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.