FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ipod Classic probleem (en ITunes probleempje)

Klaw 2
Tijdje geleden zou ik een ipod kopen, en heb hier om advies gevraagd: http://www.frihost.com/forums/vt-80646.html

Ik heb uiteindelijk een Ipod classic gekocht met 80gb ruimte en ben best wel te vreden op 2 punten na. 1 met de Ipod zelf en 1 met het programma Itunes.

Als ik een nieuw album heb (zoals nu) dan wil ik dat op mijn Ipod hebben dus duw ik het kabeltje die de Ipod met de pc verbind in de Ipod en dan... loopt de ipod vast het scherm is aan, de pc ziet hem wel want hij geeft een geluidje maar er komt geen extra schijf op én Itunes ziet hem niet. Ik kan dan niets meer met de Ipod, hij gaat vanzelf leeg en als hij leeg is kan hij wel weer aan.

Dit is niet echt het einde van de wereld alleen gaat de gebruiksleeftijd achteruit van mijn Ipod kost extra energie etc. Ik wil dit dus voorkomen maar ik weet niet wat ik fout doe, maakt het uit als de Ipod op "slot" staat of niet?
Dat ik het vernindingskabeltje er de heletijd in laat zitten, (kan alleen achter in de pc er in voor zitten geen poorten en heb geen zin om steeds weer over de grond te kruipen).
Maakt het uit of hij aanstaat of niet als je hem verbind???
Moet de batterij eerst bijna leeg zijn voordat je de Ipod met de pc verbind???

OF moet ik terug naar de winkel en een nieuwe Ipod eisen?

Kan iemand mij helpen?

Dit miniprobleempje maakt niet zoveel uit,
Ik heb 1 album op mijn PC staan en die word door elkaar gegooid.
In plaats van dat ze op de volgorde staan van tracknummer:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
staan ze zo
2 3 4 5 7 9 10 11 1 6 8 12 13
Hoe krijg ik ze op volgorde?
lordwarlord
je kunt via eigenschappen van de nummers in iTunes de volgorde bepalen

Klaw 2
lordwarlord wrote:

nee dat is het niet, de nummers kloppen wel maar de volgorde niet.
neji
-> Dit geld voor alle iPods...

iPod = vastgelopen:

schuifje van hold aan zetten en weer uit. en vervolgens en +- 5 tal seconden de menu button en de select button (dus het middenste en het bovenste knopje) ingedrukt houden.

Je zal zien dat je iPod wordt gereset. (alle muziek staat er nog op hoor)

Bij sommige modellen kan je ook een hardware reset doen (+- 25 seconden menu en select button ingedrukt houden).

Heb je al je iPod een software update gegeven?

En voor iTunes, als je de nummertjes hebt, klik daar eens boven (dus waar naam, tijd, artiest,...) staan. Dan kan je de liedjes ordenen op hun nummer (tracknummer bijvoorbeeld...)
lordwarlord
Klaw 2 wrote:
lordwarlord wrote:

nee dat is het niet, de nummers kloppen wel maar de volgorde niet.

met dat wat ik rood het omcirkelt kun je de volgorde van de nummers bepalen op je ipod
bijvoorbeeld 1 van 13 is de eerste van de CD(album met 13 nummers) dus 2 uit 13 is de tweede enzovoort.
Anders snap ik niet echt precies wat je bedoelt

*Is hij dan vast gelopen*

Quote:

iPod = vastgelopen:

schuifje van hold aan zetten en weer uit. en vervolgens en +- 5 tal seconden de menu button en de select button (dus het middenste en het bovenste knopje) ingedrukt houden.

Bij sommige modellen kan je ook een hardware reset doen (+- 25 seconden menu en select button ingedrukt houden).

En voor iTunes, als je de nummertjes hebt, klik daar eens boven (dus waar naam, tijd, artiest,...) staan. Dan kan je de liedjes ordenen op hun nummer (tracknummer bijvoorbeeld...)
Klaw 2
neji wrote:

iPod = vastgelopen:

okee bedankt de volgende keer dat hij vastloopt zal ik dat doen.
en alle liedjes hebben wel het goede getal ervoor maar ze staan dus een beetje door elkaar, en ALLE andere 149 albums staan de nummers wel op een goede volgorde alleen bij die ene niet.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.