Tijdje geleden zou ik een ipod kopen, en heb hier om advies gevraagd: http://www.frihost.com/forums/vt-80646.html
Ik heb uiteindelijk een Ipod classic gekocht met 80gb ruimte en ben best wel te vreden op 2 punten na. 1 met de Ipod zelf en 1 met het programma Itunes.
Als ik een nieuw album heb (zoals nu) dan wil ik dat op mijn Ipod hebben dus duw ik het kabeltje die de Ipod met de pc verbind in de Ipod en dan... loopt de ipod vast het scherm is aan, de pc ziet hem wel want hij geeft een geluidje maar er komt geen extra schijf op én Itunes ziet hem niet. Ik kan dan niets meer met de Ipod, hij gaat vanzelf leeg en als hij leeg is kan hij wel weer aan.
Dit is niet echt het einde van de wereld alleen gaat de gebruiksleeftijd achteruit van mijn Ipod kost extra energie etc. Ik wil dit dus voorkomen maar ik weet niet wat ik fout doe, maakt het uit als de Ipod op "slot" staat of niet?
Dat ik het vernindingskabeltje er de heletijd in laat zitten, (kan alleen achter in de pc er in voor zitten geen poorten en heb geen zin om steeds weer over de grond te kruipen).
Maakt het uit of hij aanstaat of niet als je hem verbind???
Moet de batterij eerst bijna leeg zijn voordat je de Ipod met de pc verbind???
OF moet ik terug naar de winkel en een nieuwe Ipod eisen?
Kan iemand mij helpen?
Dit miniprobleempje maakt niet zoveel uit,
Ik heb 1 album op mijn PC staan en die word door elkaar gegooid.
In plaats van dat ze op de volgorde staan van tracknummer:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
staan ze zo
2 3 4 5 7 9 10 11 1 6 8 12 13
Hoe krijg ik ze op volgorde?
Ik heb uiteindelijk een Ipod classic gekocht met 80gb ruimte en ben best wel te vreden op 2 punten na. 1 met de Ipod zelf en 1 met het programma Itunes.
Als ik een nieuw album heb (zoals nu) dan wil ik dat op mijn Ipod hebben dus duw ik het kabeltje die de Ipod met de pc verbind in de Ipod en dan... loopt de ipod vast het scherm is aan, de pc ziet hem wel want hij geeft een geluidje maar er komt geen extra schijf op én Itunes ziet hem niet. Ik kan dan niets meer met de Ipod, hij gaat vanzelf leeg en als hij leeg is kan hij wel weer aan.
Dit is niet echt het einde van de wereld alleen gaat de gebruiksleeftijd achteruit van mijn Ipod kost extra energie etc. Ik wil dit dus voorkomen maar ik weet niet wat ik fout doe, maakt het uit als de Ipod op "slot" staat of niet?
Dat ik het vernindingskabeltje er de heletijd in laat zitten, (kan alleen achter in de pc er in voor zitten geen poorten en heb geen zin om steeds weer over de grond te kruipen).
Maakt het uit of hij aanstaat of niet als je hem verbind???
Moet de batterij eerst bijna leeg zijn voordat je de Ipod met de pc verbind???
OF moet ik terug naar de winkel en een nieuwe Ipod eisen?
Kan iemand mij helpen?
Dit miniprobleempje maakt niet zoveel uit,
Ik heb 1 album op mijn PC staan en die word door elkaar gegooid.
In plaats van dat ze op de volgorde staan van tracknummer:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
staan ze zo
2 3 4 5 7 9 10 11 1 6 8 12 13
Hoe krijg ik ze op volgorde?