FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

INCREDIMAIL

Danny
Ik gebruik al jaren de betaalversie van Incredimail deze heeft me nog nooit problemen gegeven.
Nu gaat deze helemaal niet meer open,wanneer ik Outlook Express probeer werkt deze wél,hoewel ik daar ook niets kan versturen,alleen ontvangen maar deze opent tenminste maar Incredimail doet helemaal niets,ik wil hem ook niet verwijderen en terug installeren want dan ben ik een hoop belangrijke informatie kwijt die erin zit,weet iemand raad? Sad
rvec
verplaatst naar computers forum

komt er een foutmelding of een site waar een foutmelding te vinden is?

heb je de laatste tijd iets veranderd wat er iets mee te maken zou kunnen hebben, of staat er wat op de site van incredimail?
Danny
Ik heb de laatste tijd niets verandert aan mijn pc,mijn AV-programma heeft wél een virus geblokkeerd;ik begin te denken dat het hiermee te maken heeft want ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn,
momenteel zit ik op een laptop waarop ik Incredimail heb geinstalleerd en deze werkt wél.
Deze namiddag echter heb ik wél de melding gekregen dat ik terug mijn XP-installatie cd moest insteken omdat mijn Windows onstabiel zou draaien wanneer ik het niet deed,dit zou misschien ook de reden kunnen zijn...!?
jordi
Ik gebruik ook Incredimail Smile
Alleen ik heb de niet-betaalde versie.
Maar ik heb wel vaker een fout ofzo erin gehad. Ik heb hem toen zonder te verwijderen opnieuw gedownload/geintsalleerd. En ik hield al mijn instellingen + emails.
Dus ik denk dat dat bij de betaalde versie ook wel zo zal zijn Razz. Zou toch wat zijn als dat bij de betaalde versie niet is. Das dan wel een beetje heeeel vreemd.
Danny
Dank u Jordi,ik zal dan maar riskeren om hem te verwijderen en terug te installeren,als jij al je gegevens nog had zal ik dat ook wel hebben hé Confused
lordwarlord
is het niet in het algemeen beter om thunderbird te nemen en niet meer naar rare sites gaan of ergens zo maar je email achter te laten
Danny
Ik zal Thunderbird in overweging nemen,hopelijk is het niet zo saai als Outlook Express,Incredimail werkte veel aangenamer
jordi
Ik zelf vind Thunderbird saai. Ik had die voordat ik Incredimail nam. Met incredimail heb je allemaal leuke effecten Cool
zoals:

• Er komt een poppetje je scherm op lopen als je email hebt
  • Op een mooie manier komt je email tevoorschijn
  • enz..

Maar jij hebt de betaalde versie van Incredimail. Je hebt er dus voor betaald (of illegaal), maar ik ga er even vanuit dat jij hem hebt betaald. Als je ervoor hebt betaald, dan doe je hem toch niet zomaar weer weg Shocked ?? Das dan pure geldverspilling..
golles
maar als je hem legaal hebt, dan zou je ook contact op kunnen nemen met de helpdeks, en als het een virus was (volgens je scanner terwijl het misschien een belangrijk bestand voor incredimail) dan heeft je scanner er vast en zeker een kopie van het bestand in quarantaine gezet, die kun je dan vast en zeker via de scanner weer terug zetten;)

zolang het om belangrijke info gaat dan is alles het testen waard, tog? Confused
Danny
Ik heb inderdaad de legale betaalde versie die ik al jaren gebruik,heb eergisteren een mail naar de helpdesk van Incredimail gestuurd maar heb nog geen reactie, ik zal tot maandag afwachten en dan nog eens proberen,het probleem is,op de help-site van Incredimail vragen ze mijn aankoopnummer maar deze staat in Incredimail maar daar ik hem niet open krijg...!Het is raar,heb hem in mijn software hersteld,is niét verwijderd,alles zou aanwezig zijn maar als ik hem aanklik gebeurt er niets,en telkens ik mijn pc opstart begint hij te installeren maar stopt hij vanwege een Script Error!
jordi
Als niks lukt zou je dit kunnen doen:
Systeemherstel, je moet die dan voor de dag dat je dit probleem kreeg.

Succes Wink
Ivooo
Ik gebruik ook incredimail, maar dan de gratis versie.
Nog nooit zo'n probleem gehad, je zou inderdaad systeemherstel kunnen proberen.
Heb je de vraag in het Nederlands gestuurt?
Anders zou je ook nog kunnen proberen om het in het Engels te doen op de engelse website, misschien antwoorden ze dan sneller.

Ivooo
jordi
Ivooo wrote:
Ik gebruik ook incredimail, maar dan de gratis versie.
Nog nooit zo'n probleem gehad, je zou inderdaad systeemherstel kunnen proberen.
Heb je de vraag in het Nederlands gestuurt?
Anders zou je ook nog kunnen proberen om het in het Engels te doen op de engelse website, misschien antwoorden ze dan sneller.

Ivooo

Als je een vraag in het Nederlands stuurt, sturen ze meestal terug: We don't understand your .. of iets dergelijks/in die richting... Ik had namelijk ook al ooit eens een bericht gestuurd..
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.